Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Chielvak19 op februari 11, 2020, 11:54:06
Zojuist het nummer over Henk beluisterd. Erg mooi, zeker een aanrader!

Wat voor nummer?
Henk, held, bedankt

De Gast

Citaat van: sunderland op februari 11, 2020, 12:40:58
zo had ik het ook kunnen formuleren. :jupiler

Prachtig die eensgezindheid hier op het forum  :thumbsup

Chielvak19

Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Eewal


Dokkumer

Citaat van: okkele op februari 11, 2020, 11:14:10
wat een onzin-discussie.
alleen maar omdat de buitenspelers geen doelpuntenmakers zijn?
als je je systeem gaat veranderen terwijl je bovenaan staat en het voetbal prima is dan heb je je verstand niet.


Juist 4-3-3 blijven spelen. Mühren houdt zo de ruimtes en de backs van de tegenstanders hebben niet de vrijheid om mee op te komen.
Zo kun je juist gemakkelijker vroeg druk zetten.

speculeter

Citaat van: Dokkumer op februari 11, 2020, 17:33:21
Juist 4-3-3 blijven spelen. Mühren houdt zo de ruimtes en de backs van de tegenstanders hebben niet de vrijheid om mee op te komen.
Zo kun je juist gemakkelijker vroeg druk zetten.
Je kon er we l verstand van hebben |:)

Collingwood

#621
Plus onze aanvallende middenvelders duiken juist op in de gaten tussen Mühren (die de centrale verdedigers bezighoudt) en buitenspelers (die de backs bezig houden). Zie de loopacties van Breij afgelopen vrijdag waar zijn eerste kans en de penalty uit kwamen. Puur en alleen kijken naar het rendement van de buitenspelers (wat in het geval van Kallon en Oratmangoen overigens helemaal niet zo slecht is) is wat kortzichtig lijkt mij.
Kalmte alleen kan u redden.

V-man

Dat nummer van Ricky is een semi cover. Wat een slap nummer (Ok smaken verschillen). Tekst is wel prima 8)

Inferno-058

Citaat van: V-man op februari 11, 2020, 22:33:19
Dat nummer van Ricky is een semi cover. Wat een slap nummer (Ok smaken verschillen). Tekst is wel prima 8)
Met je eens hoor.

okkele

Citaat van: De Gast op februari 11, 2020, 14:10:53
Prachtig die eensgezindheid hier op het forum  :thumbsup
join the club.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

megusta

Het wordt tijd dat Henk de Jong vertrouwen uitspreekt in de selectie dat ze voor het kampioenschap gaan, dat vertrouwen verdient de selectie nu wel.

Mocht  het nou al niet lukken om te promoveren , dan hebben ze in ieder geval alles gegeven, het is een mooi seizoen, veel mooi voetbal en ik heb gister wel genoten van de strijd. |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: megusta op februari 15, 2020, 19:51:10
Het wordt tijd dat Henk de Jong vertrouwen uitspreekt in de selectie dat ze voor het kampioenschap gaan, dat vertrouwen verdient de selectie nu wel.

Net als in de winterstop zeker. Mooi op deze manier commentaar blijven leveren, in de sport gaat het alleen maar om de volgende wedstrijd. Henk moet zich zelf blijven
Henk, held, bedankt

megusta

Toen zei de selectie het zelf, Henk is terecht altijd terug houdend geweest.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: megusta op februari 15, 2020, 22:21:46
Toen zei de selectie het zelf, Henk is terecht altijd terug houdend geweest.
Er was 1 interview waar je hem zag twijfelen, wel of niet over kampioenschap/ promotie praten. En hij deed het toen wel. Ging ook over voorsprong van 11 punten bij winst op volendam. Journalisten vinden dat mooi natuurlijk
Henk, held, bedankt

Lore

Van mij hoeft hij zich pas over het kampioenschap uit te spreken als het seizoen voorbij is. Henk moet maar inschatten wanneer het wat toevoegt om daar over te praten en hij moet zich vooral niet laten beïnvloeden door de buitenwereld.