Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 03, 2019, 11:29:22
Geen paniek... het spel is veel aantrekkelijker en voorin hebben we leuke spelers.   Middenveld hebben we ook betere spelers maar mist nog balans.
Ik verbaas me alleen dat de hele verdediging vervangen moest worden en dat vrij onnodig was.
wat zeur je nou. Was die Sai nu zo geweldig. In uitweds steeds goals over zijn kant. Steenvoorden was opbouwend meestal dramatisch. Schilder kon niet met ruimte in zijn rug. Je zegt het zelf ander spelsysteem. Deze jongens moeten ook eerst even de tijd krijgen en kijken tenminste of ze een oplossing kunnen vinden ipv lever hem maar in. Steenvoorden maakte veel goals dat was top maar maakte achterin meer fouten.

Naastismis

Citaat van: Treb op augustus 03, 2019, 01:31:16
Mooi om te zien hoe hij de boot afhoudt wanneer er vragen komen over nieuwe spelers. Hij weet allang wat er in het vat zit.

;) |:)

Afgaande op dit interview zit er niets meer in het vat qua nieuwe spelers, dat maak ik eruit....

PePe

Er is nog wel de mogelijkheid om er nog iets bij te halen, maar zoals Henk zegt, we moeten geduld hebben.

zeewolde

Voor de basis zul je de eerste 3 competitiewedstrijden het waarschijnlijk met deze spelers moeten doen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op augustus 03, 2019, 11:41:01
wat zeur je nou. Was die Sai nu zo geweldig. In uitweds steeds goals over zijn kant. Steenvoorden was opbouwend meestal dramatisch. Schilder kon niet met ruimte in zijn rug. Je zegt het zelf ander spelsysteem. Deze jongens moeten ook eerst even de tijd krijgen en kijken tenminste of ze een oplossing kunnen vinden ipv lever hem maar in. Steenvoorden maakte veel goals dat was top maar maakte achterin meer fouten.

Eens sai was voetballend wel goed maar verdedigend zeer kwetsbaar.
Schilder hadden we in mijn ogen best kunnen gebruiken, goede slimme voetballer.
Vind het een blunder dat hij hier niet meer speelt, en dan met jongens als Siekman op de proppen komen...pfff

Lowieke

Citaat van: sunderland op augustus 03, 2019, 11:41:01
wat zeur je nou. Was die Sai nu zo geweldig. In uitweds steeds goals over zijn kant. Steenvoorden was opbouwend meestal dramatisch. Schilder kon niet met ruimte in zijn rug. Je zegt het zelf ander spelsysteem. Deze jongens moeten ook eerst even de tijd krijgen en kijken tenminste of ze een oplossing kunnen vinden ipv lever hem maar in. Steenvoorden maakte veel goals dat was top maar maakte achterin meer fouten.
Schouten lijkt mij ook niet sterk met ruimte in zijn rug. Waarom die moest komen i.p.v. Schilder is mij niet duidelijk.

justremco

Citaat van: Lowieke op augustus 03, 2019, 13:25:20
Schouten lijkt mij ook niet sterk met ruimte in zijn rug. Waarom die moest komen i.p.v. Schilder is mij niet duidelijk.

Schilder was afgelopen seizoen pas goed toen ie op het middenveld kwam te spelen(had van mij toen best mogen blijven), daarvoor was het als verdediger toch niet veel bijzonders? Snap dat gehype niet helemaal. Heeft een week voor de start van het seizoen nog niet eens een club...

Lowieke

Citaat van: justremco op augustus 03, 2019, 13:33:11
Schilder was afgelopen seizoen pas goed toen ie op het middenveld kwam te spelen(had van mij toen best mogen blijven), daarvoor was het als verdediger toch niet veel bijzonders? Snap dat gehype niet helemaal. Heeft een week voor de start van het seizoen nog niet eens een club...
Schouten maakte op mij niet de indruk dat hij beter is. We zoeken nog een middenvelder. Als Henk en Sandor nu even over zichzelf heenstappen en hem alsnog halen, stijgen ze (nog meer) in mijn achting.

oost

Was gisteren een erg vermakelijk potje.
Ik hoop wel dat er achterin of op 6 nog een klasbak wordt gehaald? Nu lijkt het mij wat te ligt vooral op fysiek  gebied.
Voorin heeft muhren mij nog niet overtuigt ik vond hem matig. Maar dat die het kan heeft die al bewezen. Dus kortom. Hoop voor verbetering  vatbaar maar heb er alle vertrouwen in :) |:) :)

De Gast

Citaat van: justremco op augustus 03, 2019, 13:33:11
Schilder was afgelopen seizoen pas goed toen ie op het middenveld kwam te spelen(had van mij toen best mogen blijven), daarvoor was het als verdediger toch niet veel bijzonders? Snap dat gehype niet helemaal. Heeft een week voor de start van het seizoen nog niet eens een club...

Schilder was broodnodig op het middenveld. Achterin was hij ook goed. Ik moet het nog maar zien met deze verdediging. Paar flitsen gezien maar het lijkt een aardige gatenkaas.

De Gast

Citaat van: sunderland op augustus 03, 2019, 11:41:01
wat zeur je nou. Was die Sai nu zo geweldig. In uitweds steeds goals over zijn kant. Steenvoorden was opbouwend meestal dramatisch. Schilder kon niet met ruimte in zijn rug. Je zegt het zelf ander spelsysteem. Deze jongens moeten ook eerst even de tijd krijgen en kijken tenminste of ze een oplossing kunnen vinden ipv lever hem maar in. Steenvoorden maakte veel goals dat was top maar maakte achterin meer fouten.

Wishful thinking allemaal. Hoelang wil je die jongens dan de tijd geven.. een half jaar?

Bankzitter

Ik bedoel alleen te zeggen dat deze verdediging niet beter of slechter is dan wat we hadden... .
Dus erg veel moeite om dan 4 nieuwe verdedigers (en wellicht 5) te halen als je ook al een nieuwe aanval en middenveld nodig had.

Collingwood

Ik denk dat Mac 100% fit wel degelijk een verbetering voor ons is, Schouten t.o.v. Schilder moet ik nog zien. Maar natuurlijk schrijf ik hem niet na wat oefenwedstrijdjes al af.
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2019, 16:34:09
Ik denk dat Mac 100% fit wel degelijk een verbetering voor ons is

Zolang ie niet gaat afvallen noem ik hem Big Macintosh.

sunderland

Citaat van: De Gast op augustus 03, 2019, 16:09:29
Wishful thinking allemaal. Hoelang wil je die jongens dan de tijd geven.. een half jaar?
wat een domme reactie. Zegt genoeg.