Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: PePe op augustus 02, 2019, 22:38:11
Jammer voor het verlies, maar ja dat krijg je als je niet met het sterkste elftal speeld.
Cambuur heeft tegen te zwakke tegenstanders geoefend, dat zie je nu.
zou daar ook een reden voor zijn? En die oefenweds zeggen meestal niks. En idd we hebben heel zwaar begin wat noord zegt.

speculeter

Citaat van: Bens op augustus 02, 2019, 22:58:29
Luister naar het gesprek wat Omroep Fryslan en Hen de Jong.
wat zegt hij dan?

sunderland

Citaat van: speculeter op augustus 02, 2019, 23:07:04
wat zegt hij dan?
gewoon duidelijk verhaal. Compleet nieuwe groep. En bij rust moet je dik voorstaan. Veel kansen net als tegen Ajax en pec Zwolle. En er moet meer balans in dus duidelijk een 6.

Bens

Citaat van: speculeter op augustus 02, 2019, 23:07:04
wat zegt hij dan?

Spel Cambuur/ nieuwe spelers ik zou zeggen ga luisteren l8l

speculeter

Citaat van: Bens op augustus 02, 2019, 23:12:49
Spel Cambuur/ nieuwe spelers ik zou zeggen ga luisteren l8l
heb het geprobeerd.
Maar mijn beeld blijft steeds hangen.
Vandaar mijn fatsoenlijke vraag.

sunderland

En veel harder in de duels achterin en bij drukzetten op het middenveld.

Treb

Mooi om te zien hoe hij de boot afhoudt wanneer er vragen komen over nieuwe spelers. Hij weet allang wat er in het vat zit.

;) |:)

Bankzitter

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2019, 23:21:37
En veel harder in de duels achterin en bij drukzetten op het middenveld.

Hij vond zelf dat de verdedigers van vorig jaar allemaal te kort kwamen voor een nieuw contract maar daar zat wel duelkracht in.

speculeter

Citaat van: Bankzitter op augustus 03, 2019, 06:42:43
Hij vond zelf dat de verdedigers van vorig jaar allemaal te kort kwamen voor een nieuw contract maar daar zat wel duelkracht in.
vooralsnog is deze verdediging niet beter.

poelie-lwd

Citaat van: Bankzitter op augustus 03, 2019, 06:42:43
Hij vond zelf dat de verdedigers van vorig jaar allemaal te kort kwamen voor een nieuw contract maar daar zat wel duelkracht in.

Oh ja? Wie dan?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 03, 2019, 06:42:43
Hij vond zelf dat de verdedigers van vorig jaar allemaal te kort kwamen voor een nieuw contract maar daar zat wel duelkracht in.
wanneer dan? Ook pas in het laatst. Tis iets wat hier al lang speelt. Sai was ook vaak slap in duels. Schilder ook. Duelkracht is vaak op juiste moment aanpakken/instappen

sunderland

Klopt dat het achterin matig was, gelukkig was het naar voren toe veel beter en daar gaat het toch om uiteindelijk. Tis ook een gedachte. Kallon die in de dekking de bal veel te lang bij hem houd en dan moet terug spelen op verdediging( kan vaak veel eerder middenvelder inspelen om van daaruit gelijk vooruit te spelen).

Bankzitter

Het is een bewuste keuze geweest om de complete verdediging (muv Sambissa) te vervangen.
Dan moet Henk nu niet klagen dat de verdedigers niet hard genoeg zijn of over te veel nieuwe spelers zijn, want dat hebben ze zelf veroorzaakt.

Er geen enkele moeite is gedaan om Sai, Steenvoorden, Mbende of Schilder te behouden. (Mous was niet te behouden en Koesveld kwam te kort).
Er is veel tijd en moeite in een nieuwe verdediging gestoken en we zijn daar niks mee opgeschoten.De verdediging die er nu staat is niks beter en dan komt een eenvoudige verdediger als Siekman ook nog op proef.

justremco

Wat een paniek hier na een verliespotje tegen Volendam  :zucht

Bankzitter

Geen paniek... het spel is veel aantrekkelijker en voorin hebben we leuke spelers.   Middenveld hebben we ook betere spelers maar mist nog balans.
Ik verbaas me alleen dat de hele verdediging vervangen moest worden en dat vrij onnodig was.