Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Henk vandaag even flink geholpen door Diemers met z'n twee goals tegen NAC

Bernardo

Straks te gast bij Omrop Fryslan, samen met van der Heide.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 13, 2019, 18:51:11
Voor wie het gemist heeft :thumbsup

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/884570-henk-de-jong-we-wilden-frenkie-de-jong-als-hoofdsponsor-van-cambuur-hebben

Ligt het aan mij of is die Arjen de Boer een beetje een vervelend figuur?

'Mensen verwachten dat jullie volgend jaar meedoen om de titel maar is dat wel reƫel?' Oh ja, wie verwacht dat dan? Vind het maar gestook om onrealistische verwachtingen te scheppen. En aan het eind: 'Cambuur heeft nu definitief bekend gemaakt dat Jan Bruin teruggaat naar de beloften'. Dat heeft Cambuur tot op heden en zeker vrijdag nog helemaal niet gedaan, dus gewoon een leugen om Henk en Sandor een reactie te ontlokken.

Gaat verder niet echt om schokkende dingen, maar irritant vind ik het wel.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Die kerel is een dkv fan.
En een vervelend figuur inderdaad

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op mei 14, 2019, 13:27:31
Die kerel is een dkv fan.
En een vervelend figuur inderdaad
dan het die man ook een kut leven 8P

Lukkie

Die kerel is een dkv fan.
En een vervelend figuur inderdaad

Zou kunnen hoor, maar zit bijna wel elke thuiswedstrijd vlak bij mij op de West-tribune. Zit zelf in vak 9

speculeter

Citaat van: Lukkie op mei 14, 2019, 18:03:45
Die kerel is een dkv fan.
En een vervelend figuur inderdaad

Zou kunnen hoor, maar zit bijna wel elke thuiswedstrijd vlak bij mij op de West-tribune. Zit zelf in vak 9
Ben je mooi klaar mee :_schater

Lukkie

Bij "ga staan ast voor Cambuur bist", gaat die wel staan en bij doelpunt juicht hij ook. :y


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lukkie op mei 14, 2019, 18:12:42
Bij "ga staan ast voor Cambuur bist", gaat die wel staan en bij doelpunt juicht hij ook. :y

Een infiltrant...
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Henk al terug van vakantie? Benieuwd of die wat los gaat laten over de gang van zaken tot nu toe.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Chielvak19

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 22, 2019, 12:40:51
Henk al terug van vakantie? Benieuwd of die wat los gaat laten over de gang van zaken tot nu toe.

Henk en Sandor zijn alweer terug en ik heb begrepen dat ze ook alweer op het stadion zijn geweest
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Noordcambuur

Nou Henk werk aan de winkel en waar blijven de echte toppers   :y.
Eerste 5 wedstrijden zie ik het heel zwaar in.
En wat mis ik een man als Steenvoorden achterin.
En de vrije trappen en de corners wat een drama.

PePe

Jammer voor het verlies, maar ja dat krijg je als je niet met het sterkste elftal speeld.
Cambuur heeft tegen te zwakke tegenstanders geoefend, dat zie je nu.

Bens

Luister naar het gesprek wat Omroep Fryslan en Hen de Jong.