Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Noordcambuur op maart 20, 2019, 09:59:57
Wordt vanmiddag gepresenteerd Henk en Sandor in het WTC.
Er zijn vanmiddag veel sponsors uitgenodigd en pers.
Ik hoop dat er veel bedrijven deze dagen aan onze club binden.

Gaaf, komt commercieel goed uit. Weet je ook hoe laat het is?

Montana


thankyou

Cambuur, Beer & Loyal Mates

Bernardo

@LC_Sport: Cambuur gaat Henk de Jong en Sandor van der Heide vanmiddag om half vier presenteren. Dat gebeurt niet in het stadion, maar bij het WTC. Daar vinden de bedrijvencontactdagen plaats. De locatie is gekozen omdat daar in 2021 het nieuwe stadion van Cambuur moet verrijzen.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op maart 20, 2019, 10:23:21
@LC_Sport: Cambuur gaat Henk de Jong en Sandor van der Heide vanmiddag om half vier presenteren. Dat gebeurt niet in het stadion, maar bij het WTC. Daar vinden de bedrijvencontactdagen plaats. De locatie is gekozen omdat daar in 2021 het nieuwe stadion van Cambuur moet verrijzen.
:thumbsup  |:)  w:)


PePe


Bankzitter

Citaat van: 666 op november 10, 2015, 16:28:45
Waarom een nieuwe Topic openen  :?

Graag een slotje

Laat maar open  |:)

Kan raar lopen in de voetballerij.

speculeter

Wat een verschil weer om te zien...
Een hakkelende Booy en de enthousiaste de jong en vd heide

Vlampiep

Het is echt genieten als ik het enthausiasme zie wat Henk en Sandor uitstralen.
Dit is tevens de redding voor Foeke als technisch manager en je ziet hem in het interview bij OF een stuk relaxter overkomen.
Als deze drie mannen goed samen gaan werken zou dit het komend seizoen direct een sportieve boost gaan geven en de tegenstander het spelen in ons stadion weer ervaart als het spelen in de hel van Leeuwarden.

Zuid1991

Ze zijn alleen nog maar gepresenteerd en je merkt alweer langzaam een positiviteit. Skitterend.
Het mut weer spoken op de tribunes met disse trainers en speulers die ervoor gaan!
Fantastisch nieuws vandaag.
Seizoen is nog niet voorbij maar het nieuwe mag nu al beginnen.
Kopen die seizoenkaarten  ;) |:)

Noordcambuur

Mooi nieuws mannen en nu alle bedrijven sponsor worden komop. |:)

Collingwood

Opvallend trouwens dat in het bericht op de officiƫle site geen enkel onderscheid wordt gemaakt qua functie tussen Henk (hoofdtrainer) en Sandor (assistent). Er wordt gesproken van 'beide trainers' 'de trainers' en 'het trainersduo'. Ze vormen natuurlijk ook een duo dat elkaar heel erg aanvult en samen waarschijnlijk sterker is dan elk voor zich.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Je weet waarom Henk bij graafschap weg is dus zal mij niks verbazen dat es wat meer wegblijft. Denk zelfs dat dat logisch is.

okkele

Citaat van: sunderland op maart 21, 2019, 07:47:16
Je weet waarom Henk bij graafschap weg is dus zal mij niks verbazen dat es wat meer wegblijft. Denk zelfs dat dat logisch is.
dat is vast besproken.
als hij onder die voorwaarden hier mag werken is dat prima denk ik,er is altijd nog een assistent.
ik ben wel benieuwd of er ook een termijn aan vast geknoopt is,een ziekte van een familielid van een werknemer is bij niet veel bedrijven reden om afwezig te mogen zijn.
burnout is er ook in verschillende gradaties en kan dus lang duren maar dat mag niet jaren een rol spelen.
hard maar realistisch.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.