Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op maart 19, 2019, 21:53:09
ik hoop dat er veel sponsoren bij komen de eerste maanden en een paar grote bedrijven aan onze mooie geel/blauwe club kunnen binden.
Bij dkv zijn er veel vertrokken van 1100 van een paar jaar geleden naar nu ongeveer 400.
Dus er is veel mogelijk.....komop.

Staat dkv daar ook met een tent in het WTC.
nee, maar die vieze Floppe was er wel vandaag

Geelblauwstiens

Citaat van: zeewolde op maart 19, 2019, 22:01:08
nee, maar die vieze Floppe was er wel vandaag
Stond ie stoelpoten te verkopen?

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op maart 19, 2019, 22:01:08
nee, maar die vieze Floppe was er wel vandaag
hest hem ff een doodschop geven 8P

speculeter


Noordcambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op maart 19, 2019, 22:08:10
Stond ie stoelpoten te verkopen?
haha wat een bejaarde man daar doet :?

Noordcambuur


Kuzmanovic-Apeldoorn

Waar is het officiƫle bericht eigenlijk
Henk, held, bedankt

justremco


denistel

staat al op teletext maar ja er is nog niks tekent.

Lore

Citaat van: denistel op maart 19, 2019, 23:01:16
staat al op teletext maar ja er is nog niks tekent.

Zullen ze op de BCD gaan tekenen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Viper

Bedrijven Contactdagen.

Het is sowieso een ongebruikelijke locatie, maar goede exposure.

justremco

Citaat van: Viper op maart 20, 2019, 09:39:59
Bedrijven Contactdagen.

Het is sowieso een ongebruikelijke locatie, maar goede exposure.

In het verleden oa de presentatie van Guyt gedaan daar....

Lore

Citaat van: Viper op maart 20, 2019, 09:39:59
Bedrijven Contactdagen.

Het is sowieso een ongebruikelijke locatie, maar goede exposure.

Hmmm, ik zie dat De Graafschap vandaag niet traint, dus zou wel in zijn schema passen.

Noordcambuur

Wordt vanmiddag gepresenteerd Henk en Sandor in het WTC.
Er zijn vanmiddag veel sponsors uitgenodigd en pers.
Ik hoop dat er veel bedrijven deze dagen aan onze club binden.