Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Agy op maart 15, 2019, 10:02:25
Dat denk ik ook maar heb net als Sunderland een vervelend onderbuik gevoel. Dat die gluiperds van verderop heel ver gaan om ons dwars te zitten. Zij weten ook dat we met Henk en Sandor hoogstwaarschijnlijk weer in een positieve spiraal belanden en dan met het stadion in het vooruitzicht voor hun zeker een probleem gaan vormen.

Dan wordt er eerder einde volgend seizoen aan ze getrokken, dan is die klap nog iets groter.

Bankzitter

Geld is een groot probleem bij de zuiderburen. Er gaat structureel meer geld uit dan er binnenkomt. Ze moesten geld lenen om salarissen te betalen en gedwongen spelers verkopen. Kans is klein dat ze een onnodige afkoopsom gaan betalen. Weg is vrij voor Henk en Sandor.

Bernardo

@Andor_F: Cambuur wil een frisse wind door de club laten waaien en stabiliteit. Dat moet dan gebeuren onder leiding van De Jong en clubicoon Sandor van der Heide. Hun komst zal hoogstwaarschijnlijk na het weekend rond worden gemaakt.

speculeter

Zoals ik al zei...
Maandag of Dinsdag meer nieuws :proost

Collingwood

Henk de Jong op weg naar Cambuur: 'Na dit weekend gesprekken'

WESTENDORP - De kans is groot dat De Graafschap-trainer Henk de Jong volgende week zijn volgende club bekendmaakt. De trainer gaat na dit weekend in gesprek met SC Cambuur.

Henk de Jong wuift vrijdag in eerste instantie de vraag weg als Omroep Gelderland vraagt of hij al zin heeft om aan de slag te gaan bij Cambuur. 'Dat is nu nog niet aan de orde.' Maar niet veel later geeft hij dan toch een inkijkje in zijn toekomst. 'Er is interesse'.

'Veel geweldige reacties gehad'
De trainer maakte maandag bekend dat hij aan het eind van dit seizoen vertrekt bij De Graafschap. 'Ik heb daarop veel geweldige reacties gehad. Dat doet mijn vrouw en mij heel goed. De warmte die wij krijgen hebben we te danken aan De Graafschap. Wat de toekomst brengt zien we wel, maar we zullen weer ergens anders aan de slag gaan.'

En de kans is groot dat zijn toekomst in Leeuwarden ligt. 'Er is interesse en daar mag maar één club trots op zijn: De Graafschap. Ik vertel de directie alles ook meteen eerlijk wat er speelt.'

Gesprekken na Heerenveen
De gesprekken met Cambuur zijn er volgens de trainer nog niet geweest. 'Die heb ik doorgeschoven tot na zondag, na de wedstrijd bij SC Heerenveen. De kans is dan ook groot dat ik alles meteen rondmaak. Het gaat namelijk niet om geld, maar om gevoel. Ik heb aangegeven wat er thuis speelt en daar kies ik gewoon voor. Na Heerenveen is er een interlandweekend en dan kan het ineens rond zijn. Het hoeft geen weken te duren, ik doe namelijk alles op gevoel en dan zijn de geruchten ook weg in het interlandweekend, zo wil ik het hebben. En dan zal Sandor (Van der Heide) met mij meegaan.'

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2402004/Henk-de-Jong-op-weg-naar-Cambuur-Na-dit-weekend-gesprekken
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Dat is wel duidelijk. Die word begin volgende week gepresenteerd

Tanjajeah

Citaat van: Bernardo op maart 15, 2019, 14:35:26
Dat is wel duidelijk. Die word begin volgende week gepresenteerd

Geweldig nieuws, ik zou zeker in de huidige situatie (stand op dit moment, nieuw stadion) geen betere oplossing weten. Je weet wat je binnen haalt, Henk kan de club geweldig verkopen en samen met Sandor zorgt hij voor voetbal bij Cambuur zoals we dat graag zien.

fred

Henk kan samen met Sandor spelers motiveren en ze een positieve schop onder de kont geven. Iets wat er in mijn ogen bij knuffeltrainer Hake aan ontbrak...

DayDreamer

Citaat van: Collingwood op maart 15, 2019, 14:29:47
Henk de Jong op weg naar Cambuur: 'Na dit weekend gesprekken'

WESTENDORP - De kans is groot dat De Graafschap-trainer Henk de Jong volgende week zijn volgende club bekendmaakt. De trainer gaat na dit weekend in gesprek met SC Cambuur.

Henk de Jong wuift vrijdag in eerste instantie de vraag weg als Omroep Gelderland vraagt of hij al zin heeft om aan de slag te gaan bij Cambuur. 'Dat is nu nog niet aan de orde.' Maar niet veel later geeft hij dan toch een inkijkje in zijn toekomst. 'Er is interesse'.

'Veel geweldige reacties gehad'
De trainer maakte maandag bekend dat hij aan het eind van dit seizoen vertrekt bij De Graafschap. 'Ik heb daarop veel geweldige reacties gehad. Dat doet mijn vrouw en mij heel goed. De warmte die wij krijgen hebben we te danken aan De Graafschap. Wat de toekomst brengt zien we wel, maar we zullen weer ergens anders aan de slag gaan.'

En de kans is groot dat zijn toekomst in Leeuwarden ligt. 'Er is interesse en daar mag maar één club trots op zijn: De Graafschap. Ik vertel de directie alles ook meteen eerlijk wat er speelt.'

Gesprekken na Heerenveen
De gesprekken met Cambuur zijn er volgens de trainer nog niet geweest. 'Die heb ik doorgeschoven tot na zondag, na de wedstrijd bij SC Heerenveen. De kans is dan ook groot dat ik alles meteen rondmaak. Het gaat namelijk niet om geld, maar om gevoel. Ik heb aangegeven wat er thuis speelt en daar kies ik gewoon voor. Na Heerenveen is er een interlandweekend en dan kan het ineens rond zijn. Het hoeft geen weken te duren, ik doe namelijk alles op gevoel en dan zijn de geruchten ook weg in het interlandweekend, zo wil ik het hebben. En dan zal Sandor (Van der Heide) met mij meegaan.'

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2402004/Henk-de-Jong-op-weg-naar-Cambuur-Na-dit-weekend-gesprekken

|:)

Tukker

Ben ik dan de enige die het gevoel heeft dat HdJ dit weekend wel eens bekend kan gaan maken dat hij bij dkv aan de slag gaat?
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lowieke


speculeter

Net gehoord dat er word gesuggereerd dat hij toch naar Zwolle gaat?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op maart 15, 2019, 19:20:49
Ben ik dan de enige die het gevoel heeft dat HdJ dit weekend wel eens bekend kan gaan maken dat hij bij dkv aan de slag gaat?
Eerst de onderlinge wedstrijd dit weekend... Kan

Ik voel nu echt tot op het bot wat voor ongelofelijke teleurstelling dat zou zijn...


Henk, held, bedankt

EdsjeSCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2019, 20:16:13
Eerst de onderlinge wedstrijd dit weekend... Kan

Ik voel nu echt tot op het bot wat voor ongelofelijke teleurstelling dat zou zijn...

En dan gaat het idd niet om de centjes

Agy

#224
Citaat van: speculeter op maart 15, 2019, 19:53:00
Net gehoord dat er word gesuggereerd dat hij toch naar Zwolle gaat?

Tja ik zit niet zo dicht meer bij het vuur als vroeger, ik weet alleen zeker dat er komende week een gesprek tussen Cambuur en Henk is. Of er verder nog wat speelt mbt DKV en/of Zwolle zou ik niet weten.