Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#195
Citaat van: justremco op maart 14, 2019, 23:12:26
Je kan ook alle opties (waardoor ze vaak meer gaan verdienen) ook gewoon niet lichten en dan kan je in April of Mei eventueel nog met een paar spelers gaan praten over verlenging...

Ja, dat kan. Maar Van den Belt was er in alle interviews zeer stellig over dat hij de nieuwe trainer in principe voor 1 april aangesteld wil hebben.

Zijn meer interessante uitspraken die hij doet trouwens. Ze hebben voor deze zomer veel ambitie om de club 'een zwengel te geven', vanwege de zekerheid van het nieuwe stadion verwacht Van der Belt dat er nu ook echt wat mogelijk is. Vandaar ook dat ze zeer kritisch naar de invulling van de technische staf hebben gekeken. Interessant vooruitzicht voor een nieuwe trainer.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Ron Jans wordt ook genoemd.
Daar zou ik ook heel blij van worden.

hobbes

Citaat van: AL op maart 15, 2019, 07:29:39
Ron Jans wordt ook genoemd.
Daar zou ik ook heel blij van worden.

Zou die niet eerder Zwolle gaan trainen?

Bernardo

Ben niet zo grote fan van Ron Jans, wmb zijn Henk en Sandor absoluut eerste keus

poelie-lwd

Als je de club een boost wil geven en wil 'knallen' zoals vd Belt zegt dan zul je afscheid moeten nemen van Booy. Deze man zal bij elk wissewasje als kop van jut dienen of dat nou terecht is of niet. Dat weet de RvC en de directie ook. Tel daar de fitty tussen Henk en Foeke uit het verleden bij op en je kunt de klok er wel op gelijk zetten dat er op directienivo nog een uitgaande transfer gaat plaatsvinden #Foexit
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: AL op maart 15, 2019, 07:29:39
Ron Jans wordt ook genoemd.
Daar zou ik ook heel blij van worden.

Ron Jans is allesbehalve een motivator dus dat roepen ze voor de buhne.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Ik denk dat er bestuurlijk mischien wat geschoven gaat worden. Vd Belt TD, De Graaf stadion, Foeke Algeme Zaken. Vd Ree ook assisent bij 1e, Barto bij beloften/ jeugd betrekken.

poelie-lwd

Mijn invulling

Ard weg of reclameborden verkopen
Foeke weg
Henk van Dijkhuizen weg
Gerald AD
Henk HC/TD
Sandor assistent/video analyses/hoofd scouting
Sierd vd Berg assistent keeperstrainer
Rene vd Wey assistent/video analyses/instructeur
Richard Elzinga assistent/scouting
Johan Wijnsma FULLTIME hoofd jeugdopleidingen


Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Henk van Dijkhuizen? Wie in vredesnaam is dat?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op maart 15, 2019, 08:19:28
Henk van Dijkhuizen? Wie in vredesnaam is dat?

Precies. Scouting....

edit: Hans. Blijft een lul. Stop de tijd.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Toch hoop ik niet dat dkv op de proppen komt.JALOZIE is daar al vele malen voorgekomen.Remember Dwight.

Galdiano

Citaat van: sunderland op maart 15, 2019, 08:56:36
Toch hoop ik niet dat dkv op de proppen komt.JALOZIE is daar al vele malen voorgekomen.Remember Dwight.

Prestaties zijn daar helaas nu wat beter, dan ga je nu geen trainer de laan uit sturen, dat kunnen ze ook niet betalen. Trainer heeft nog een contract van een jaar. Ik zie het niet gebeuren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 15, 2019, 09:28:28
Prestaties zijn daar helaas nu wat beter, dan ga je nu geen trainer de laan uit sturen, dat kunnen ze ook niet betalen. Trainer heeft nog een contract van een jaar. Ik zie het niet gebeuren.
dat is idd een normale redenatie.Maar je weet ook hoe ze daar zijn, ze verkopen sowieso weer 1 voor veel geld dus geld is geen probleem.

hobbes

Citaat van: sunderland op maart 15, 2019, 08:56:36
Toch hoop ik niet dat dkv op de proppen komt.JALOZIE is daar al vele malen voorgekomen.Remember Dwight.

Ik denk dat gezien Henk zijn band met GJ Verbeek en het feit dat die groep zijn handen van DKV hebben afgetrokken dit voorkomt. En het feit dat ze geen geld hebben om de trainer te ontslaan.

Agy

#209
Citaat van: hobbes op maart 15, 2019, 09:50:05
Ik denk dat gezien Henk zijn band met GJ Verbeek en het feit dat die groep zijn handen van DKV hebben afgetrokken dit voorkomt. En het feit dat ze geen geld hebben om de trainer te ontslaan.

Dat denk ik ook maar heb net als Sunderland een vervelend onderbuik gevoel. Dat die gluiperds van verderop heel ver gaan om ons dwars te zitten. Zij weten ook dat we met Henk en Sandor hoogstwaarschijnlijk weer in een positieve spiraal belanden en dan met het stadion in het vooruitzicht voor hun zeker een probleem gaan vormen.