Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op maart 14, 2019, 19:49:59
Ook wel opmerkelijk dat het vertrek van Hake door vd Belt naar buiten wordt gebracht en niet door Booy...

Ze wilden het gisteren bekendmaken, maar Hake wilde liever vandaag want dan kon hij het eerst de spelers vertellen. Booy was vandaag vanwege afspraken afwezig. Aldus Van der Belt.
Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Citaat van: Collingwood op maart 14, 2019, 19:28:06
Als hij wordt gevraagd naar een profielschets voor de nieuwe trainer omschrijft Van der Belt volgens mij gewoon Henk zonder expliciet zijn naam te noemen  :_schater.

Ik was dus niet d enige..  :D

Drumfather SCC

Citaat van: Bernardo op maart 14, 2019, 16:26:34
De Jong over interesse SC Cambuur: 'Ze hebben nog niet gebeld' http://dlvr.it/R0qRNH

Nee want Foeke wil eerst even een DVD'tje kijken; Of de trainer wel geschikt is #Foekesunieketransferbeleid

Cor

Citaat van: Drumfather SCC op maart 14, 2019, 20:09:17
Nee want Foeke wil eerst even een DVD'tje kijken; Of de trainer wel geschikt is #Foekesunieketransferbeleid

Humor zeg

speculeter

Foeke was vandaag in gesprek met Henk.

Drumfather SCC

AL

Citaat van: Bankzitter op maart 14, 2019, 19:49:59
Ook wel opmerkelijk dat het vertrek van Hake door vd Belt naar buiten wordt gebracht en niet door Booy...

Ik zou dit ook net zeggen.
Foeke ook out?

Tanjajeah

Citaat van: speculeter op maart 14, 2019, 20:17:40
Foeke was vandaag in gesprek met Henk.

Dat is een vermoeden of weet je het zeker?

speculeter

Vermoeden via een bevriende journalist

Collingwood

Van der Belt zei trouwens ook nog dat de nieuwe trainer eigenlijk moet meepraten over het lichten van de opties en dus voor 1 april bekend moet zijn (maar eigenlijk natuurlijk nog eerder). Dan moet je toch al iemand hebben zou je denken, anders wordt dat allemaal wel heel kort dag. Ik zeg, mooi volgende week alles regelen met Henk in de interlandbreak, dan heeft De Graafschap er ook geen last van.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Maandag of Dinsdag meer nieuws.

Bernardo

Tanjajeah

Erg benieuwd of Henk morgen bij de wedstrijd is. Ivm met al die aflopende spelerscontracten, waarover vóór 1 april beslist moet worden, lijkt het me heel belangrijk dat de-eventueel-nieuwe-trainer aanwezig is bij Cambuur- Jong PSV, om zich een beeld van de spelers te kunnen vormen. Immers nog maar 3 wedstrijden te gaan tot 1 april.

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op maart 14, 2019, 22:43:19
Erg benieuwd of Henk morgen bij de wedstrijd is. Ivm met al die aflopende spelerscontracten, waarover vóór 1 april beslist moet worden, lijkt het me heel belangrijk dat de-eventueel-nieuwe-trainer aanwezig is bij Cambuur- Jong PSV, om zich een beeld van de spelers te kunnen vormen. Immers nog maar 3 wedstrijden te gaan tot 1 april.
wat denkst zelf

justremco

Citaat van: Collingwood op maart 14, 2019, 22:11:04
Van der Belt zei trouwens ook nog dat de nieuwe trainer eigenlijk moet meepraten over het lichten van de opties en dus voor 1 april bekend moet zijn (maar eigenlijk natuurlijk nog eerder). Dan moet je toch al iemand hebben zou je denken, anders wordt dat allemaal wel heel kort dag. Ik zeg, mooi volgende week alles regelen met Henk in de interlandbreak, dan heeft De Graafschap er ook geen last van.

Je kan ook alle opties (waardoor ze vaak meer gaan verdienen) ook gewoon niet lichten en dan kan je in April of Mei eventueel nog met een paar spelers gaan praten over verlenging...