Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Lowieke

Ik denk dat hij naar Cambuur komt. Het zou mij niet verbazen als dat al geregeld is. Henk voelt ook financieel verantwoording naar zijn gezin en ook voor Sandor.  Cambuur en Henk wachten nu alleen nog even met het naar buiten brengen tot alle zaken met anderen (Hake) netjes afgehandeld zijn.

PePe

Voetbal Primeur op geruchten via VI:

SC Cambuur 'heeft een lijntje uitgegooid' naar Henk de Jong. Dat weet Voetbal International.
Eerder deze week werd bekend dat De Jong na afloop van dit seizoen stopt als trainer van De Graafschap

speculeter

Alle Seinen staan inmiddels op Groen.
Sipke en Hake weg.
Wanneer gaat Henk tekenen bij ons mooi clubje

sunderland

Dit weekend graafschap dkv

speculeter

sunderland

PePe

De terugkeer van beide heren, is eigenlijk de redding van de club, want sinds ze weg zijn, is het er niet beter op geworden.

Collingwood

Cambuur wil De Jong als opvolger Hake

De kans is groot dat Henk de Jong terugkeert bij SC Cambuur. De 54-jarige Fries is de voornaamste kandidaat om René Hake op te volgen bij zijn oude club.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/cambuur-wil-de-jong-als-opvolger-hake~abc6126e/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

De Jong over interesse SC Cambuur: 'Ze hebben nog niet gebeld' http://dlvr.it/R0qRNH

AL

Zal Booy eerst moeten vertrekken.
Lijkt mij uitgesloten dat Henk onder Booy gaat werken.

Bernardo

Citaat van: AL op maart 14, 2019, 17:11:29
Zal Booy eerst moeten vertrekken.
Lijkt mij uitgesloten dat Henk onder Booy gaat werken.

2 volwassen mannen kunnen zo'n situatie toch wel uitpraten? Helemaal in belang van de club  :thumbsup

Collingwood

Als hij wordt gevraagd naar een profielschets voor de nieuwe trainer omschrijft Van der Belt volgens mij gewoon Henk zonder expliciet zijn naam te noemen  :_schater.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op maart 14, 2019, 17:48:58
2 volwassen mannen kunnen zo'n situatie toch wel uitpraten? Helemaal in belang van de club  :thumbsup
Vertrouwen is de basis van een goede samenwerking en dat lijkt mij niet echt aanwezig als je als trainer dat hebt ervaren dat een " collega" openlijk aan je poten heeft lopen zagen, je technisch manager gaat worden.

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op maart 14, 2019, 19:28:06
Als hij wordt gevraagd naar een profielschets voor de nieuwe trainer omschrijft Van der Belt volgens mij gewoon Henk zonder expliciet zijn naam te noemen  :_schater.

Ook wel opmerkelijk dat het vertrek van Hake door vd Belt naar buiten wordt gebracht en niet door Booy...