Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

okkele

uiteraard zeewolde.
maar....."aanvallend ingestelde trainer die respect heeft voor het publiek om ze vermaak te bieden."dit is in een ideale situatie te doen he?
niet voor hake nu want dat kunnen deze meisjes gewoon niet.
we hebben het beide over respect trouwens.
als je van een trainer dat verwacht moet je toch zelf ook niet zo`n spandoek gaan ophangen?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Ik denk juist dat het een statement is richting het bestuur. Ophangen maar, Hake houd ook geen rekening met ons met dat kutvoetbal

michello

Hake gaat het hier sowieso niet volhouden tot en met het nieuwe stadion is mijn gevoel. Gewoon nu door de voordeur laten vertrekken. In dit stadium hebben we iemand nodig voor de langere termijn.  _O_ Henk  _O_

denistel

Citaat van: okkele op maart 12, 2019, 11:41:05
zou totaalrespectloos zijn in dit geval.
"in een ander elftal we trust" is realistischer.
hake doet het met vd beemt,schindler,steenvoorden,conraad en toppers mous en jansen.
superhenkie had anriuskevicius , vd streek , byrne , monteiro ....noem maar op.

een conraad waar ie wel heilig in geloofd want die speelt zelfs ipv jones of
van kippersluis. doet oe dan toch zelf

Collingwood

Nu de groep Skriemer, Verbeek, etc. de banden met de nieuwe clubleiding van dkv heeft verbroken acht ik de kans dat Henk daarheen gaat nog kleiner.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op maart 12, 2019, 18:37:26
Nu de groep Skriemer, Verbeek, etc. de banden met de nieuwe clubleiding van dkv heeft verbroken acht ik de kans dat Henk daarheen gaat nog kleiner.

Dat lijkt me wel  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

Een trainer die gek is met de club, dol is op zijn supporters, aanvallend voetbal wil spelen, een assistent heeft die Sandor heet, die de club positief kan verkopen, een trainer die de sfeer weer verbeterd, die er voor kan zorgen dat het stadion weer vol zit, en de club kan laten promoveren, nou dan kom je bij Henk de Jong uit. Als het bestuur deze kans laat schieten, dan verprutsen ze meer dan mij lief is.

denistel

Citaat van: PePe op maart 12, 2019, 21:52:01
Een trainer die gek is met de club, dol is op zijn supporters, aanvallend voetbal wil spelen, een assistent heeft die Sandor heet, die de club positief kan verkopen, een trainer die de sfeer weer verbeterd, die er voor kan zorgen dat het stadion weer vol zit, en de club kan laten promoveren, nou dan kom je bij Henk de Jong uit. Als het bestuur deze kans laat schieten, dan verprutsen ze meer dan mij lief is.

juistum bin de laatste dagen al door zo veel mensen belt appt of aansproken daar uit merk
ik dat henk en sandor gewoon de juiste mensen zijn om weer binnen te halen.
ik zal niet zeggen dat ze komende seizoen onze ploeg de pannen van het dak laten
spelen maar het voetbal zal leuker worden en de hele sfeer binnen de club ook en
daar gaat het ook om

michello

VI:

Aan het speculeren over zijn toekomst wil hij zelf begrijpelijkerwijs niet meedoen, maar duidelijk is dat Cambuur al een lijntje heeft uitgegooid naar De Jong en zijn vaste assistent Sandor van der Heide. Beiden hebben een rijk verleden bij de ploeterende club uit Leeuwarden, die onder René Hake momenteel vijftiende staat in de Keuken Kampioen Divisie.

Collingwood

Deze kans kun je eigenlijk niet laten lopen vind ik. Hopelijk zo snel mogelijk duidelijkheid.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Collingwood op maart 13, 2019, 08:38:15
Deze kans kun je eigenlijk niet laten lopen vind ik. Hopelijk zo snel mogelijk duidelijkheid.

Maar als Henk niet wil, dan wil hij niet. Je kan als club en supporters nog zoveel (en graag) willen, als Henk het anders in het hoofd heeft gebeurt het niet. Maar als hij echt in het Noorden aan de slag wil kom je toch bij of DKV (gaat de trainer niet ontslaan) of Zwolle (die willen een grotere naam denk ik) of Groningen (geen reden voor een nieuwe trainer) of bij ons uit.

speculeter

Mischien word hij wel assistent bij Groningen want Spijkerman gaat daar weg.
Of word hij trainer bij drachter boys oid
Gezin gaat nu even voor alles.

Collingwood

Citaat van: hobbes op maart 13, 2019, 09:50:08
Maar als Henk niet wil, dan wil hij niet. Je kan als club en supporters nog zoveel (en graag) willen, als Henk het anders in het hoofd heeft gebeurt het niet. Maar als hij echt in het Noorden aan de slag wil kom je toch bij of DKV (gaat de trainer niet ontslaan) of Zwolle (die willen een grotere naam denk ik) of Groningen (geen reden voor een nieuwe trainer) of bij ons uit.

Klopt, maar in dat geval heb je de kans ook niet laten lopen, dan valt de club niets te verwijten.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: speculeter op maart 13, 2019, 09:54:52
Mischien word hij wel assistent bij Groningen want Spijkerman gaat daar weg.
Of word hij trainer bij drachter boys oid
Gezin gaat nu even voor alles.

Klopt, daarom is het niet per definitie de fout van Cambuur mocht hij niet komen.

Bernardo

Citaat van: speculeter op maart 13, 2019, 09:54:52
Mischien word hij wel assistent bij Groningen want Spijkerman gaat daar weg.
Of word hij trainer bij drachter boys oid
Gezin gaat nu even voor alles.

Als je de interviews met Henk hoort en leest, komt het bij mij over dat hij nog gewoon hoofdtrainer wil zijn en het liefst in betaald voetbal. Sandor vertrekt ook bij de Graafschap, dus die gaan weer mooi samen wat doen.