Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SCC Pool

Gestart door Ronnie tng, februari 08, 2013, 17:20:49

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Omdat er een hoop vraag naar is en ik zelf ook wel weer graag wil voorspellen, beginnen we vanaf de volgende wedstrijd (Mvv uit) weer met een nieuwe pool. De regels zijn hetzelfde alleen zal alles nu berekend worden en de tussenstanden in dit topic worden gezet. Om het een beetje overzichtelijk te houden is het misschien een idee om voor elke wedstrijd een topic aan te maken om te voorspellen zodat we hier alleen standen te zien krijgen. Misschien dat de admins hier ook op kunnen toekijken. 

Wellicht even promoten via een nieuwsbericht?

Met dank aan Dokkumer:

Ruststand goed -> 6 punten
Ruststand 1 van de teams goed -> 2 punten

Eindstand goed -> 12 punten
Eindstand 1 van de teams goed ->4 punten
Winnaar goed -> 2 punten

Aantal gele kaarten goed -> 3 punten
Per goede doelpuntenmaker Cambuur -> 6 punten*

Let wel, de doelpuntenmaker moet dan wel het JUISTE Cambuurdoelpunt gemaakt hebben. Dus als de speler de eerste maakt en je voorspelt hem als tweede doelpuntenmaker levert dit geen punten op!


SUCCES ALLEMAAL!  |:) |:)

marrumer


RotterdamLeeuwarden

Hartstikke mooi, maar wordt alles nu handmatig bijgehouden ?
Dat is een hele administratie lijkt mij.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

John Hiatt


Taurus Jr

Als iemand zijn post na een bepaalde tijd wijzigt zou ik deze scoren niet mee laten tellen, zo voorkom je misbruik :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Dokkumer

Citaat van: Taurus Jr op februari 26, 2013, 21:24:39
Als iemand zijn post na een bepaalde tijd wijzigt zou ik deze scoren niet mee laten tellen, zo voorkom je misbruik :)
De oude pool kon je altijd wijzigen tot vlak voor de aftrap. Denk ook wel dat Ronnie dat in de gaten heeft ;)

RotterdamLeeuwarden

Ik neem aan dat iedereen eerlijk meedoet en de boel niet belazerd !

Als je wint door te belazeren dan kan je van mij   :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart krijgen  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Ronnie tng

Ik probeer daar wel wat op te letten, maar ik ga er ook vanuit dat iedereen eerlijk speelt. Als iemand het wel nodig vind om vals te spelen dan tellen niet alleen z'n punten niet mee, maar dan is het gelijk einde verhaal! :y

John Hiatt

Mag je wel wijzigen? Heb bijvoorbeeld Fortuna Cambuur op 1-1 gezet. Omdat deze wedstrijd nu later wordt gespeeld, kan de vorm van de teams anders zijn.

Ronnie tng

Uiteraard! Tot een paar minuten voor de wedstrijd mag er gewijzigd worden. Het telt alleen tijdens of na de wedstrijd, want dat is niet eerlijk natuurlijk.

John Hiatt

Citaat van: Ronnie tng op februari 27, 2013, 12:08:33
Uiteraard! Tot een paar minuten voor de wedstrijd mag er gewijzigd worden. Het telt alleen tijdens of na de wedstrijd, want dat is niet eerlijk natuurlijk.

Oké, zo had ik het ook wel gedacht. Mooi dat je het even bevestigt!