Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: Lore op november 19, 2014, 13:52:36
Het is wel vermijdbaar, maar als het aan Cambuur ligt gaan wij naar het WTC. Zo liggen de kaarten.

Raar dit. Dan zouden beide locaties financieel haalbaar zijn? Dat heb ik nog nergens gelezen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: mescc op november 19, 2014, 12:27:49
Go Ahead Eagles moet Go Ahead Eagles blijven volgens de architect. High Five! Dat vinden wij ook al jarenlang. Ooit waren er plannen voor nieuwbouw. Eerst in Blauwenoord en daarna in Epse. Deze plannen liggen vast nog wel ergens in een lade van een of andere luchtfietser en gelukkig blijven die daar voor altijd. De Adelaarshorst blijft waar die hoort, namelijk in de Vetkampstraat. Een stadion in een woonwijk. Ik kan alle clichés weer gaan opnoemen hier, maar uiteindelijk is deze plek het mooiste. Voetbal hoort onder de mensen. Parkeerproblemen? Lekker belangrijk! Dan loop je maar wat verder. Voor verwennerij ga je maar ergens anders heen.

Daar snappen ze het idd wel!

_O_ _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

#2447
Citaat van: John Hiatt op november 19, 2014, 16:59:50
Raar dit. Dan zouden beide locaties financieel haalbaar zijn? Dat heb ik nog nergens gelezen.

Nee, dat bedoel ik niet. Financieel springt WTC er bovenuit. Als er op de huidige plaats "verbouwd" wordt is het feitelijk ook nieuwbouw, omdat zij slechts enkele onderdelen van het huidige stadion kunnen gebruiken. En niet, zoals hier wel gezegd wordt, dat er twee volledige tribunes blijven staan

vialli

Citaat van: Galdiano op november 19, 2014, 10:48:35
Bij Eagles snappen ze het! Komen wij straks aan met een stadion bij het WTC  ;(
Op de hoofdtribune komt een hele zakenlounge met daarachter een ruimte om te dineren en te drinken. Ze hebben het goed voor elkaar in Deventer.

Ja en met de steun van de GEMEENTE die er 6 miljoen insteekt, en daarna nog zo'n bedrag
z.g. als lening.

Westerpark

#2449
Citaat van: Lore op november 19, 2014, 13:52:36
Het is wel vermijdbaar, maar als het aan Cambuur ligt gaan wij naar het WTC. Zo liggen de kaarten.

Gelukkig ligt het niet alleen aan Cambuur.  ;) Van de voorkeur van de BVO was ik me bewust, zie:

Citaat van: Westerpark op oktober 27, 2014, 16:08:35
En dat de BVO liever naar WTC verkast

Citaat van: Lore op november 19, 2014, 18:34:57
Nee, dat bedoel ik niet. Financieel springt WTC er bovenuit. Als er op de huidige plaats "verbouwd" wordt is het feitelijk ook nieuwbouw, omdat zij slechts enkele onderdelen van het huidige stadion kunnen gebruiken. En niet, zoals hier wel gezegd wordt, dat er twee volledige tribunes blijven staan

Hoe kun je dat zo stellig te beweren?

Lore

Citaat van: Westerpark op november 20, 2014, 00:27:08
Gelukkig ligt het niet alleen aan Cambuur.  ;) Van de voorkeur van de BVO was ik me bewust, zie:

Hoe kun je dat zo stellig te beweren?

Dat kan je zo stellig beweren als je het uit de mond van een direct betrokkene hebt.  8P

Westerpark

Citaat van: Lore op november 20, 2014, 14:20:05
Dat kan je zo stellig beweren als je het uit de mond van een direct betrokkene hebt.  8P

Dan kan ik het stellig ontkrachten  :proost

Lore

Citaat van: Westerpark op november 20, 2014, 16:43:34
Dan kan ik het stellig ontkrachten  :proost

Dan vertellen zij verschillende verhalen.  :koffie

el haj

Citaat van: Lore op november 20, 2014, 20:15:09
Dan vertellen zij verschillende verhalen.  :koffie

Verdeel en heers. Da's toch een mooi exportproduct van dit landje. Lekker allerlei geruchten en verhalen in de rond gooien en dan lekker een betonnen bak bij Werpsterhoek neerzetten.  :_schater

dit is mien club

Citaat van: Westerpark op november 20, 2014, 16:43:34
Dan kan ik het stellig ontkrachten  :proost

Ik kan het verhaal van Lore bevestigen...
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

666

Citaat van: dit is mien club op november 21, 2014, 11:08:25
Ik kan het verhaal van Lore bevestigen...

Ik kan het verhaal ontkennen nog bevestigen.. :P
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dizzhead

Ik heb de verschillende verhalen gelezen en voor kennisgeving aangenomen.

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Mitar

Deze week enquete ontvangen van CC over verbouw/nieuwbouw stadion. Daar kwam ook een foto voorbij van Craven Cottage. Als je zo'n stadion ziet dan maakt het toch helemaal niets meer uit op welk niveau je speelt. Fantastisch. Alleen met verbouw van het huidige stadion kom je denk ik in de buurt van zo'n gevoel.

speculeter

Vandaag 5 december. .pakjesavond.
Nou benieuwd naar stadionnieuws vandaag.
Wil ik het pakje wel uitpakken.  :_schater