Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: scclwd op november 15, 2014, 12:21:19
Lees de honderden reacties onder de nieuwsberichten op facebook maar na.
dit ter ondersteuning van jouw mening?

Zie stadion ook het liefst op huidige plek, maar moet wel haalbaar zijn.

John Hiatt

Citaat van: zeewolde op november 15, 2014, 13:24:17
dit ter ondersteuning van jouw mening?

Zie stadion ook het liefst op huidige plek, maar moet wel haalbaar zijn.

Denk dat bijna iedereen er zo over denkt.

scclwd

Citaat van: zeewolde op november 15, 2014, 13:24:17
dit ter ondersteuning van jouw mening?

Zie stadion ook het liefst op huidige plek, maar moet wel haalbaar zijn.

Het is mijn mening en wens. Heel veel supporters zijn het daar mee eens.

wiekie1969

Ophouden met die sentimenten. Wat is het beste voor cambuur? Daar mutte we naar kijken.....niet naar waar het stadion nu staat. Wat willen we eigenlijk? Over 2 jaar weer in Jupiler League thuis tegen achilles'29 of beloftenteam twente? Flikker toch op man.......

Helemaal met Cantello eens, zo snel mogelijk naar het WTC met die bende....anders ist over 5 jaar over en uit!!!!

wiekie1969

Citaat van: Len Cantello op november 15, 2014, 09:51:02
Ambtenaren gejank, middenstand gezever, huilende omwonenden, politieke angsthazen, supporters met verhuisangst. Schijt en schijt ziek word ik er van.... Dat er nog ondernemers hun nek uitsteken voor onze club is echt een godswonder. Hulde voor deze mensen. Zij hebben een doel en visie. Ik hoop dat ze doorgaan met roeien tegen de stroom in. Anders is het binnen nu en 5 jaar over en uit met het betaalde voetbal in LWD.

amen!!!!!!!!! ik nim dur even 1  _O_ _O_ _O_ :thumbsup :thumbsup :thumbsup

wiekie1969

Citaat van: scclwd op november 15, 2014, 10:33:20
Dat zijn Smid en consorten grote leugenaars. Zeg het dan meteen en laat de supporters geen valse hoop houden.


valse hoop? wel eens van een inkoppertje gehoord :zucht :zucht :zucht

Destroyer

Inderdaad, stap over het sentimentele element heen. Mensen die beweren dat ze liever in de jupiler league spelen op nostalgische grond terwijl dit de toekomst van de club benadeeld zijn wel erg egoïstisch. Ik zie het liefst cambuur ook aan het plein voetballen, maar als een andere locatie beter voor de toekomst van de club is is de keuze snel gemaakt. Ik wil over 10 jaar ook nog naar cambuur kunnen gaan....
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op november 15, 2014, 14:12:36
Ophouden met die sentimenten. Wat is het beste voor cambuur? Daar mutte we naar kijken.....niet naar waar het stadion nu staat. Wat willen we eigenlijk? Over 2 jaar weer in Jupiler League thuis tegen achilles'29 of beloftenteam twente? Flikker toch op man.......

Helemaal met Cantello eens, zo snel mogelijk naar het WTC met die bende....anders ist over 5 jaar over en uit!!!!
Ik laat het liever aan de deskundigen over maar er zijn in mijn ogen 3 opties:
1. Verbouw hier. Nadelen is dat de groeimogelijkheden zeer beperkt zijn en er weer een half afgebouwd stadion staat. Voordelen zijn goedkoper en behoud van huidige locatie.
2. Nieuwbouw op of naast huidige plek.
3. Nieuwbouw WTC.

Wanneer de ontwikkelingsmogelijkheden van de club bij 2 en 3 even groot zijn, dan kies ik voor 2.
Het belangrijkste wat voor mij telt is het belang van Cambuur.

Bernardo

Voorkeur gaat uit naar huidige locatie, mocht het voor de ontwikkeling van de club beter zijn om naar het WTC te gaan. Dan altijd naar het WTC, nooit weer terug naar de JL!

SCC-J

Ik snap niet dat er zoveel supporters successen en grote van de club belangrijker vinden dan de clubcultuur. Want mochten we naar het WTC gaan. Spreek dan nooi weer over de "volksclub"

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op november 15, 2014, 14:59:00
Ik snap niet dat er zoveel supporters successen en grote van de club belangrijker vinden dan de clubcultuur. Want mochten we naar het WTC gaan. Spreek dan nooi weer over de "volksclub"

Sorry maar dit vond ik puur suggestieve interpretatie. Het gaat nu om de levensvatbaarheid en de ontwikkelingsmogelijkheden van Cambuur. Als de mogelijkheden op beide locaties even groot zijn, kiest Cambuur vast voor het plein. We weten allemaal dat de overheid geen miljoenen in een nieuw stadion gaat steken. Het moet dus uit de markt komen. Ik weet dat Cambuur zijn uiterste best doet om ook voor het Cambuurplein een sluitende case te krijgen.

Scc01

Citaat van: scclwd op november 15, 2014, 12:21:19
Lees de honderden reacties onder de nieuwsberichten op facebook maar na.

Haha als we nu Facebook er ook al bij gaan halen wordt het helemaal een leuke discussie.

Tukker

Wel positief dat er over die eventuele achterlijke optie werpsterhoek nu niet meer gesproken wordt.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cor

Citaat van: SCC-J op november 15, 2014, 14:59:00
Ik snap niet dat er zoveel supporters successen en grote van de club belangrijker vinden dan de clubcultuur. Want mochten we naar het WTC gaan. Spreek dan nooi weer over de "volksclub"

Ik kom al ruim 40 jaar bij Cambuur en kan je verzekeren dat ik ook op een andere locatie Cambuur in m`n hart heb!! En dat is waar het hoort te zitten, ongeacht tijd en plaats. Niemand is groter dan de club!

Cambuur LWD

#2264
Weet niet of dit bericht al op het forum is geplaatst.. Maar hier een radiointerview met Ype Smid, hoe de zaken er op dit moment voor staan over het nieuwe/verbouw stadion.

http://www.omropfryslan.nl/nijs/twa-lokaasjes-yn-byld-foar-nij-cambuurstadion