Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: Dokkumer op november 15, 2014, 10:38:12
Dat laten ze wel doorschemeren.
Ik zou het persoonlijk jammer vinden, alleen zijn we te afhankelijk van andere partijen.
We zitten nu eenmaal niet in de positie om zelf wat uit de grond te stampen.

Maar waarom dan volhouden dat huidige locatie nog een serieuze optie is?

Dokkumer

Citaat van: scclwd op november 15, 2014, 10:46:03
Maar waarom dan volhouden dat huidige locatie nog een serieuze optie is?
Of een zoethoudertje of men kijkt er onder "dwang" van andere partijen toch serieus naar.

zeewolde

Voorkeur: huidige locatie.

Maar twee belangrijke vragen:

1: smit en vd Belt beloofden bij nieuw stadion echt gras, komt dat weer terug?
2: wordt 1 van de tribunes weer een staantribune, bv in de sfeer van dortmund?

piene hassus

Dr binne mar un paar fanne 10 duzend suppotters die op ut forum sitte, daarom dit foorstel: draai un enquete formulier in elkaar met 2 opties" WTC" met plussen en minnen en financiële onderbouwing en " huidige lokaasie" met plussen en minnen en financiële onderbouwing en laat dan de suppotters ut mar angeve. Dan kan de mening fanne alle suppotters metwege inne besluutforming.

scclwd

Citaat van: piene hassus op november 15, 2014, 11:21:45
Dr binne mar un paar fanne 10 duzend suppotters die op ut forum sitte, daarom dit foorstel: draai un enquete formulier in elkaar met 2 opties" WTC" met plussen en minnen en financiële onderbouwing en " huidige lokaasie" met plussen en minnen en financiële onderbouwing en laat dan de suppotters ut mar angeve. Dan kan de mening fanne alle suppotters metwege inne besluutforming.

De mening van de supporters is wel duidelijk. Zie alle berichten op facebook. 95% is voor huidige locatie.

EdsjeSCC

Citaat van: zeewolde op november 15, 2014, 11:16:29
Voorkeur: huidige locatie.

Maar twee belangrijke vragen:

1: smit en vd Belt beloofden bij nieuw stadion echt gras, komt dat weer terug?
2: wordt 1 van de tribunes weer een staantribune, bv in de sfeer van dortmund?

Google safe standing tribunes. Geen idee wat dat precies kost, maar lijkt mij een prima optie voor noord

Marc S

Citaat van: scclwd op november 15, 2014, 11:41:02
De mening van de supporters is wel duidelijk. Zie alle berichten op facebook. 95% is voor huidige locatie.
Waar basseer jij die 95% op? Ik ken ook veel mensen die naar het wtc willen, zo kan ik ook wel wat cijfers op dreunen.

Goudvinger

Citaat van: Marc S op november 15, 2014, 12:01:59
Waar basseer jij die 95% op? Ik ken ook veel mensen die naar het wtc willen, zo kan ik ook wel wat cijfers op dreunen.

Los van het feit of die mensen op basis van de juiste argumenten voor die locatie kiezen. Volgens mij is een groot deel van de Cambuur-aanhang niet goed geïnformeerd over de (on)mogelijkheden van een nieuw stadion.

scclwd

Citaat van: Marc S op november 15, 2014, 12:01:59
Waar basseer jij die 95% op? Ik ken ook veel mensen die naar het wtc willen, zo kan ik ook wel wat cijfers op dreunen.

Lees de honderden reacties onder de nieuwsberichten op facebook maar na.

hobbes

Citaat van: zeewolde op november 15, 2014, 11:16:29
Voorkeur: huidige locatie.

Maar twee belangrijke vragen:

1: smit en vd Belt beloofden bij nieuw stadion echt gras, komt dat weer terug?
2: wordt 1 van de tribunes weer een staantribune, bv in de sfeer van dortmund?

Als ze stadion van Dortmund als voorbeeld nemen zou dat niet verkeerd zijn. Boven op het veld en ondanks de dichte hoeken heb je het gevoel van een rechthoekig stadion. Alleen iets kleiner misschien.

Viper


John Hiatt

Citaat van: scclwd op november 15, 2014, 10:33:20
Dat zijn Smid en consorten grote leugenaars. Zeg het dan meteen en laat de supporters geen valse hoop houden.

Echt lulkoek wat je zegt.

John Hiatt

Je kunt pas een weloverwogen beslissing nemen als alle feiten bekend zijn. Uit de krantenberichten blijkt duidelijk dat nog niet alles duidelijk is. Dat zal over een week of vier of vijf wel het geval zijn. Op dit moment roepen we hier met z'n allen wat, op basis van onvolledige info.

Overigens, daar zijn we heel goed in!!!!  :zweep

Marc S

Citaat van: scclwd op november 15, 2014, 12:21:19
Lees de honderden reacties onder de nieuwsberichten op facebook maar na.

Mensen die het ergens niet mee eens zijn schreeuwen altijd het hards.

zeewolde

Citaat van: hobbes op november 15, 2014, 12:29:17
Als ze stadion van Dortmund als voorbeeld nemen zou dat niet verkeerd zijn. Boven op het veld en ondanks de dichte hoeken heb je het gevoel van een rechthoekig stadion. Alleen iets kleiner misschien.
geen stadion voor 80000 man?

denk wel dat je met een dergelijke vorm de huidige sfeer kan behouden. En dan een statribune voor 4 a 5000man.