Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op november 15, 2014, 09:51:02
Ambtenaren gejank, middenstand gezever, huilende omwonenden, politieke angsthazen, supporters met verhuisangst. Schijt en schijt ziek word ik er van.... Dat er nog ondernemers hun nek uitsteken voor onze club is echt een godswonder. Hulde voor deze mensen. Zij hebben een doel en visie. Ik hoop dat ze doorgaan met roeien tegen de stroom in. Anders is het binnen nu en 5 jaar over en uit met het betaalde voetbal in LWD.
lijkt wel een wijf man. Met als we blijven gaan we kapot!

scclwd

De laatste twee zinnen in het interview van vandaag uit het FD zijn op zijn minst vreemd te noemen.

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op november 15, 2014, 09:53:38
Heb je inhoudelijk nog wat toe te voegen?
Ja hoor, ik ga het liefst voor de huidige locatie (VV Leeuwarden meegenomen). Alleen niet tegen elke prijs. WTC is voor mij een goede tweede optie, de rest (ergens halverwege de rimboe) van de opties waren in mijn ogen kansloos.
Heb ik geloof ik ca. 6500 keer aangegeven.

Treb

Citaat van: Len Cantello op november 15, 2014, 09:53:38
Heb je inhoudelijk nog wat toe te voegen?

Ach, 3/4 van zijn berichten bestaan uit schijtlollige opmerkingen. Niet zoveel aandacht aan schenken.

Dokkumer

Citaat van: Treb op november 15, 2014, 10:08:04
Ach, 3/4 van zijn berichten bestaan uit schijtlollige opmerkingen. Niet zoveel aandacht aan schenken.
Wat schat je me weer laag in Treb, het is minimaal 95% :devil

Len Cantello

Citaat van: SCC-J op november 15, 2014, 10:06:23
lijkt wel een wijf man. Met als we blijven gaan we kapot!
Wel ff alles aanhalen. Denk er maar eens over na, beste man. Zodra de mensen met de drive om de toekomst veilig te stellen de handdoek gooien, piep je wel anders. Met sentimenten betaal je geen rekeningen. En verder, succes met deze discussie. Ben er wel klaar mee.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

siepelsjeu

Maar als ze 3 nieuwe tribunes gaan bouwen waar moeten de supporters dan heen? ik neem aan dat dit niet binnen de zomerstop klaar is.

scclwd

Citaat van: siepelsjeu op november 15, 2014, 10:12:23
Maar als ze 3 nieuwe tribunes gaan bouwen waar moeten de supporters dan heen? ik neem aan dat dit niet binnen de zomerstop klaar is.

Tribune voor tribune. Een voor een.

Dokkumer

Citaat van: siepelsjeu op november 15, 2014, 10:12:23
Maar als ze 3 nieuwe tribunes gaan bouwen waar moeten de supporters dan heen? ik neem aan dat dit niet binnen de zomerstop klaar is.
Drie? Ik zou dan uitgaan van 2, namelijk Zuid en Oost
Wanneer het veld op termijn een kwartslag gedraaid wordt kun je achter de huidige Oosttribune beginnen met nieuwbouw en daarna het huidige Noord doortrekken over de lengte van het komende veld.
Zit je alleen nog met de nieuwbouw van Zuid later, dan tijdelijk maar met 3 tribunes??

siepelsjeu

Citaat van: Dokkumer op november 15, 2014, 10:18:31
Drie? Ik zou dan uitgaan van 2, namelijk Zuid en Oost
Wanneer het veld op termijn een kwartslag gedraaid wordt kun je achter de huidige Oosttribune beginnen met nieuwbouw en daarna het huidige Noord doortrekken over de lengte van het komende veld.
Zit je alleen nog met de nieuwbouw van Zuid later, dan tijdelijk maar met 3 tribunes??
ik dacht dat ik 3 gelezen had maar dit klinkt logischer.

Dokkumer

Citaat van: siepelsjeu op november 15, 2014, 10:21:06
ik dacht dat ik 3 gelezen had maar dit klinkt logischer.
Oost en Zuid zijn in ieder geval het snelst aan vervanging toe. Of de staat van Noord of West al minder is weet ik niet, dus het kan best wel kloppen wat je zegt ;)

Grootste nadeel van herbouw is wel dat je WEER met een half afgebouwd stadion zit, dat zitten we al sinds 1980.

siepelsjeu

Citaat van: Dokkumer op november 15, 2014, 10:23:12
Oost en Zuid zijn in ieder geval het snelst aan vervanging toe. Of de staat van Noord of West al minder is weet ik niet, dus het kan best wel kloppen wat je zegt ;)

Grootste nadeel van herbouw is wel dat je WEER met een half afgebouwd stadion zit, dat zitten we al sinds 1980.
Ik weet hou groot de velden van vv leeuwarden zijn anders zouden ze daar eventueel een nieuw stadion kunnen bouwen weet jij daar iets van of dat één van de plannen is. Maar ik vermoed dat de keuze voor wtc al lang is gemaakt.

scclwd

Citaat van: siepelsjeu op november 15, 2014, 10:26:51
Ik weet hou groot de velden van vv leeuwarden zijn anders zouden ze daar eventueel een nieuw stadion kunnen bouwen weet jij daar iets van of dat één van de plannen is. Maar ik vermoed dat de keuze voor wtc al lang is gemaakt.

Dat zijn Smid en consorten grote leugenaars. Zeg het dan meteen en laat de supporters geen valse hoop houden.

Dokkumer

Ik ga er eerlijk gezegd niet van uit dat het een serieuze optie is siepelsjeu

Dokkumer

Citaat van: scclwd op november 15, 2014, 10:33:20
Dat zijn Smid en consorten grote leugenaars. Zeg het dan meteen en laat de supporters geen valse hoop houden.
Dat laten ze wel doorschemeren.
Ik zou het persoonlijk jammer vinden, alleen zijn we te afhankelijk van andere partijen.
We zitten nu eenmaal niet in de positie om zelf wat uit de grond te stampen.