Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

kreeg ik net in de pers mail

Afronding onderzoek nieuw Cambuurstadion.

SC Cambuur Leeuwarden, Bouwgroep Dijkstra Draisma en de gemeente Leeuwarden onderzoeken gezamenlijk de (ver)nieuwbouw van een stadion.  Direct na de komende jaarwisseling zal uitsluitsel gegeven worden over de realiseringsmogelijkheden op de huidige locatie.  Nieuwbouw rond het WTC-terrein blijft vooralsnog ook in beeld. Op basis van het onderzoek kan op korte termijn tot een weloverwogen keuze worden gekomen.

Het huidige stadion voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd. In maart 2014 hebben SC Cambuur, Dijkstra Draisma en de gemeente Leeuwarden een intentieovereenkomst ondertekend. Met als inzet een duurzame en gezonde toekomst voor SC Cambuur. Dat is van groot belang voor alle partijen.
In opdracht van SC Cambuur  is een haalbaarheidsanalyse uitgevoerd voor een mogelijke locatie van een Cambuurstadion. Er zijn 5 locaties onderzocht.
De betrokken partijen vinden dat er twee reële locaties overblijven. (Ver)nieuwbouw van de huidige locatie en nieuwbouw op het WTC terrein.
Nieuwbouw rond het WTC terrein is kansrijk. Er wordt nu echter eerst meer in detail gekeken naar de huidige locatie, ook al gelet op het standpunt van de officiële supportersvereniging 'Kern van Cambuur'. "Het is een locatie met veel geschiedenis én toekomst", aldus de drie betrokken partijen. "Er is perspectief voor een duurzame en gezonde toekomst van het betaald voetbal in Leeuwarden".

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de perstelefoon van de gemeente Leeuwarden. 058-233 4002 of met Sjoerd van der Meij van SC Cambuur, 06-51760794
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sander Scc

Citaat van: dit is mien club op november 14, 2014, 15:13:57
De officiële supportersvereniging 'Kern van Cambuur'.

Volgens de onoffieciële supportersvereniging 'Cambuur Culture' ook wel denk ik..

Wat is het ook triest dat ze dat steeds weer moeten benadrukken.. En waarom geen referendum onder al je supporters ipv afgaan op het standpunt van KVC!!

CJ058

Citaat van: Sander Scc op november 14, 2014, 15:28:53
Volgens de onoffieciële supportersvereniging 'Cambuur Culture' ook wel denk ik..

Wat is het ook triest dat ze dat steeds weer moeten benadrukken.. En waarom geen referendum onder al je supporters ipv afgaan op het standpunt van KVC!!
Richt je nou eens voor 1 keer op het onderwerp ipv wéér CC erbij te halen.

On: allemaal wel vanzelfsprekend, beetje vreemd dat er 8 maanden nodig zijn geweest om uit te zoeken dat dit de 2 beste opties zijn. Toch zou het me niks verbazen als er (ver)nieuwbouw komt op het Cambuurplein. Mag er vanuit gaan dat dit voor iedereen optie 1 is. We zullen zien hoe het komt, begin januari maar afwachten dan.

Mitar

Citaat van: dit is mien club op november 14, 2014, 15:13:57
kreeg ik net in de pers mail

Afronding onderzoek nieuw Cambuurstadion.

SC Cambuur Leeuwarden, Bouwgroep Dijkstra Draisma en de gemeente Leeuwarden onderzoeken gezamenlijk de (ver)nieuwbouw van een stadion.  Direct na de komende jaarwisseling zal uitsluitsel gegeven worden over de realiseringsmogelijkheden op de huidige locatie.  Nieuwbouw rond het WTC-terrein blijft vooralsnog ook in beeld. Op basis van het onderzoek kan op korte termijn tot een weloverwogen keuze worden gekomen.

Het huidige stadion voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd. In maart 2014 hebben SC Cambuur, Dijkstra Draisma en de gemeente Leeuwarden een intentieovereenkomst ondertekend. Met als inzet een duurzame en gezonde toekomst voor SC Cambuur. Dat is van groot belang voor alle partijen.
In opdracht van SC Cambuur  is een haalbaarheidsanalyse uitgevoerd voor een mogelijke locatie van een Cambuurstadion. Er zijn 5 locaties onderzocht.
De betrokken partijen vinden dat er twee reële locaties overblijven. (Ver)nieuwbouw van de huidige locatie en nieuwbouw op het WTC terrein.
Nieuwbouw rond het WTC terrein is kansrijk. Er wordt nu echter eerst meer in detail gekeken naar de huidige locatie, ook al gelet op het standpunt van de officiële supportersvereniging 'Kern van Cambuur'. "Het is een locatie met veel geschiedenis én toekomst", aldus de drie betrokken partijen. "Er is perspectief voor een duurzame en gezonde toekomst van het betaald voetbal in Leeuwarden".

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de perstelefoon van de gemeente Leeuwarden. 058-233 4002 of met Sjoerd van der Meij van SC Cambuur, 06-51760794
wel erg summier dit bericht. Maar heel goed nieuws dat er serieus wordt gekeken naar de huidige locatie. Wat zou dat toch mooi zijn!

Sander Scc

Citaat van: CJ058 op november 14, 2014, 15:35:38
Richt je nou eens voor 1 keer op het onderwerp ipv wéér CC erbij te halen.

Omdat jij dat zegt??  :_schater
Ik bepaal zelf wel wat ik hier neerzet vriend!

dizzhead

#2151
Citaat van: Sander Scc op november 14, 2014, 15:51:08

Ik bepaal zelf wel wat ik hier neerzet vriend!

En zo mag Cambuur/KVC zelf weten wat ze benadrukken. En evenals dat jij dat zielig triest mag vinden, mag cj058 daar wat van vinden.

DayDreamer

Citaat van: dit is mien club op november 14, 2014, 15:13:57
kreeg ik net in de pers mail

Afronding onderzoek nieuw Cambuurstadion.

SC Cambuur Leeuwarden, Bouwgroep Dijkstra Draisma en de gemeente Leeuwarden onderzoeken gezamenlijk de (ver)nieuwbouw van een stadion.  Direct na de komende jaarwisseling zal uitsluitsel gegeven worden over de realiseringsmogelijkheden op de huidige locatie.  Nieuwbouw rond het WTC-terrein blijft vooralsnog ook in beeld. Op basis van het onderzoek kan op korte termijn tot een weloverwogen keuze worden gekomen.

Het huidige stadion voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd. In maart 2014 hebben SC Cambuur, Dijkstra Draisma en de gemeente Leeuwarden een intentieovereenkomst ondertekend. Met als inzet een duurzame en gezonde toekomst voor SC Cambuur. Dat is van groot belang voor alle partijen.
In opdracht van SC Cambuur  is een haalbaarheidsanalyse uitgevoerd voor een mogelijke locatie van een Cambuurstadion. Er zijn 5 locaties onderzocht.
De betrokken partijen vinden dat er twee reële locaties overblijven. (Ver)nieuwbouw van de huidige locatie en nieuwbouw op het WTC terrein.
Nieuwbouw rond het WTC terrein is kansrijk. Er wordt nu echter eerst meer in detail gekeken naar de huidige locatie, ook al gelet op het standpunt van de officiële supportersvereniging 'Kern van Cambuur'. "Het is een locatie met veel geschiedenis én toekomst", aldus de drie betrokken partijen. "Er is perspectief voor een duurzame en gezonde toekomst van het betaald voetbal in Leeuwarden".

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de perstelefoon van de gemeente Leeuwarden. 058-233 4002 of met Sjoerd van der Meij van SC Cambuur, 06-51760794

Hier hebben we nou al die tijd op gewacht, dit is toch geen nieuws  :?  :insane  8P

CJ058

Citaat van: Sander Scc op november 14, 2014, 15:51:08
Omdat jij dat zegt??  :_schater
Ik bepaal zelf wel wat ik hier neerzet vriend!
Haha mannetje, je snapt het duidelijk weer niet. Wat ik bedoel is: het gaat dan over het nieuwe stadion/vernieuwing huidige stadion. En wat is het eerste wat je aanhaalt? Erkenning CC. Man, dit willen we toch allemaal. Richt je in dit topic dan ook echt op het gebeuren rond een nieuw stadion. Dat het overgrote deel hier erkenning wil voor CC lijkt me duidelijk, je hoeft dit niet bij elk onderwerp naar voren te halen.   

Viper

We weten nu dat het tussen het WTC en de huidige locatie gaat. Over 5 jaar weten we welke locatie het wordt; WTC of de huidige locatie.
Over 10 jaar hebben we een specifiek onderzoek gedaan naar 1 locatie. Oh shit, we zitten in de Jupiler League.

drg

Zo te zien is 't voetballoze weekend weer aangebroken
De menstruatiecyclus van sommige mannen :_schater

pvanbuijtene

Citaat van: Viper op november 14, 2014, 16:05:37
We weten nu dat het tussen het WTC en de huidige locatie gaat. Over 5 jaar weten we welke locatie het wordt; WTC of de huidige locatie.
Over 10 jaar hebben we een specifiek onderzoek gedaan naar 1 locatie. Oh shit, we zitten in de Jupiler League.

En een ingestort stadion 8P

dizzhead

Citaat van: drg op november 14, 2014, 16:07:41
Zo te zien is 't voetballoze weekend weer aangebroken
De menstruatiecyclus van sommige mannen :_schater

:_schater

dit is mien club

WTC is waar ze heen willen:
"Nieuwbouw rond het WTC terrein is kansrijk"

Dit zeggen ze om de gemoederen gerust te stellen:
"Er wordt nu echter eerst meer in detail gekeken naar de huidige locatie, ook al gelet op het standpunt van de officiële supportersvereniging 'Kern van Cambuur"
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Sander Scc

Citaat van: CJ058 op november 14, 2014, 16:05:02
Haha mannetje, je snapt het duidelijk weer niet. Wat ik bedoel is: het gaat dan over het nieuwe stadion/vernieuwing huidige stadion. En wat is het eerste wat je aanhaalt? Erkenning CC. Man, dit willen we toch allemaal. Richt je in dit topic dan ook echt op het gebeuren rond een nieuw stadion. Dat het overgrote deel hier erkenning wil voor CC lijkt me duidelijk, je hoeft dit niet bij elk onderwerp naar voren te halen.

Kest t niet vaak genoeg benadrukken en anders word het straks normaal gevonden dat de bvo een dictatuur is.  :devil
En trouwens ik haal aan wat ik wil in welk topic dan ook. Su gaat t hier al jaren..