Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

 :zweep
Citaat van: dit is mien club op november 12, 2014, 14:41:51
Verbouw van de huidige locatie dus
hoezo ik heb vanuit ype smid enkel WTC gehoord, hier is ook een tekening van gemaakt.

dit is mien club

Citaat van: Sander Scc op november 12, 2014, 14:52:04
Als je 100% zeker bent kun je t ook wel zeggen.. Wie A zegt..
En anders gewoon helemaal niks zeggen!

Hij maakt een geintje je
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: SCC-J op november 12, 2014, 14:55:52
:zweephoezo ik heb vanuit ype smid enkel WTC gehoord, hier is ook een tekening van gemaakt.

Hahaha  :_schater

Go Ype
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC-J

Citaat van: dit is mien club op november 12, 2014, 15:04:56
Hahaha  :_schater

Go Ype
Als je de afgelopen jaren interviews en forumavonden hebt gevolgd dan weet je dit. En dan weet je ook de andere mogelijke opties die ype niet wilt prijs geven want op een forumavond heeft hij alle mogelijke locaties stuk voor stuk genoemd.

dizzhead

Citaat van: SCC-J op november 12, 2014, 15:19:36
Als je de afgelopen jaren interviews en forumavonden hebt gevolgd dan weet je dit. En dan weet je ook de andere mogelijke opties die ype niet wilt prijs geven want op een forumavond heeft hij alle mogelijke locaties stuk voor stuk genoemd.
In een interview met (ik meende) OA ook. Is hier ook al eens voorbij gekomen.

Dokkumer

Het wordt in ieder geval tijd om spijkers met koppen en heipalen voor het stadion te slaan

:0=AKSIE!!!

Voor de rest laat ik dit quasi interessante gezwam langs me heen gaan :devil

jeff

Citaat van: Dokkumer op november 12, 2014, 16:44:13
Voor de rest laat ik dit quasi interessante gezwam langs me heen gaan :devil
Hoef je de rest van het forum ook niet meer te lezen :zweep

Dokkumer

Citaat van: jeff op november 12, 2014, 16:47:14
Hoef je de rest van het forum ook niet meer te lezen :zweep
DIT quasi interessant gezwam.. De rest van het quasi interessant gezwam vind ik nog wel leuk :devil

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Montana


mario


jeff

Citaat van: Montana op november 13, 2014, 19:08:48
Nog héél ff geduld!
Horen we al jaren, geloof het pas als het nieuws naar buiten is gebracht.

Dokkumer

Citaat van: jeff op november 13, 2014, 19:38:45
Horen we al jaren, geloof het pas als het nieuws naar buiten is gebracht.
Vergeleken bij het aantal jaren dat we al hebben moeten wachten is dit een relatief zeeeer korte periode die we nog moeten wachten ;)

Len Cantello

Citaat van: Montana op november 13, 2014, 19:08:48
Nog héél ff geduld!
Dan volgt het volgende onderzoek en is de gemeente nog steeds schoothond van de plaatselijke middenstand......
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Scc01

Citaat van: Len Cantello op november 13, 2014, 20:43:30
Dan volgt het volgende onderzoek en is de gemeente nog steeds schoothond van de plaatselijke middenstand......

Precies.... en zo blijft het ook nog wel even in het gemeentelijke cultuurtje hier.

We wachten af wat er komt, ook waar cambuur zelf mee komt ben ik wel benieuwd naar