Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

speculeter


Galdiano

Ik moet het allemaal nog maar zien!
Duurt allemaal weer veel te lang. :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore


Bubba

Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.



speculeter


PePe

Ik vind alles best, als we maar groter worden dan DKV!! :y

Lore

Citaat van: PePe op november 11, 2014, 23:24:27
Ik vind alles best, als we maar groter worden dan DKV!! :y

Dat zijn wij toch allang!

dit is mien club

Om groter te worden dan DKV heb je niet per definitie een groter stadion nodig.
Organisatorisch en financieel kun je ook sterker worden in de stadion met plaats voor 15.000 mensen.
Mits je de business class groot genoeg maakt en uiteraard aantrekkelijk voor sponsoren.   
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op november 12, 2014, 09:03:58
Om groter te worden dan DKV heb je niet per definitie een groter stadion nodig.
Organisatorisch en financieel kun je ook sterker worden in de stadion met plaats voor 15.000 mensen.
Mits je de business class groot genoeg maakt en uiteraard aantrekkelijk voor sponsoren.
Hoe groter het stadion des te groter de kans op Sudoku publiek :devil

CambuurAmersfoort

15000 is echt zat. Vergeet ook niet dat we in een dunbevolkte hoek van t land wonen. 2 stadions van 20-25000 komt nooit vol. Dkv heeft nu al moeite die bak uit te verkopen en dat zal in de toekomsy alleen maar moeilijker worden. Laten wij t lekker bij een vol sfeervolle 15000 stadion houden dan hebben zijn lekker stadion met 25000 waar 20-30% leeg is.

DayDreamer

Stadion verbouwen naar 15000 man, eventueel met de optie om een nieuwe hoofdtribune te verhogen, met iets van 2500 of 3000 stoeltjes, dat moet echt de max zijn de komende jaren.

speculeter

Waar blijft het officiƫle nieuws??
Nog 6 weken dan is het alweer 2015.

Sander Scc

Als je 100% zeker bent kun je t ook wel zeggen.. Wie A zegt..
En anders gewoon helemaal niks zeggen!