Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Ben na het bekijken van de pagina van mening dat de vlag "Red het Cambuurstadion" de lading niet dekt. Een beetje ondoordacht van de beheerders, die naar mijn mening snel moeten kijken naar een andere naam.

Het stadion in de huidige vorm vind ik geen meerwaarde om te redden. De locatie absoluut wél!

jeff

Citaat van: Dokkumer op november 03, 2014, 22:09:05
Ben na het bekijken van de pagina van mening dat de vlag "Red het Cambuurstadion" de lading niet dekt. Een beetje ondoordacht van de beheerders, die naar mijn mening snel moeten kijken naar een andere naam.

Het stadion in de huidige vorm vind ik geen meerwaarde om te redden. De locatie absoluut wél!

Dit staat als info op die Facebook pagina.
CiteerInfo
Red het Cambuur stadion.
Laat onze club op het Cambuurplein
Wat willen ze? Het stadion redden of op het Cambuurplein blijven?
Ze moeten nog de flink bezig met die pagina.
Ze kunnen beter de naam nemen : Cambuur hoort op het Cambuurplein

SCC-J

Citaat van: jeff op november 03, 2014, 22:13:23
Dit staat als info op die Facebook pagina.Wat willen ze? Het stadion redden of op het Cambuurplein blijven?
Ze moeten nog de flink bezig met die pagina.
Ze kunnen beter de naam nemen : Cambuur hoort op het Cambuurplein
Helemaal mee eens!

Lore

Citaat van: Zuid1991 op november 03, 2014, 21:53:05
Volgens mij gaat 'Red het Cambuur stadion' om verbouw of nieuwbouw op huidige plek.
Trouwens Eagles gaan verbouwen, waarom zou dat hier niet kunnen?
Genoeg ruimte op Leeuwarden velden voor parkeren, afvoeren uitssupporters  etc.
Red het Cambuur stadion!

Ik ken de plannen van Eagles niet precies, maar gaat hun begroting nu ineens naar 15 miljoen?

Omdat iets ergens anders gebeurd betekent natuurlijk nog niet dat het een goed idee is

Zuid1991

Niet genoeg info over de plannen van hun.
Maar neem aan dat Eagles ook visie hebben om een stabiele eredivisionist te worden?

John Hiatt

Verbouw heeft geen enkele zin. Is een lapmiddel en zal structureel niks opleveren.

Spine

Citaat van: jeff op november 03, 2014, 22:13:23
Dit staat als info op die Facebook pagina.Wat willen ze? Het stadion redden of op het Cambuurplein blijven?
Ze moeten nog de flink bezig met die pagina.
Ze kunnen beter de naam nemen : Cambuur hoort op het Cambuurplein
Klopt, dat is ook meteen het nadeel van FB, snel een pagina aanmaken en iedereen wordt lid. Zelfde verhaal als met dat Caambuurfront, ook geen touw aan vast te knopen.

Westerpark

Citaat van: John Hiatt op november 03, 2014, 22:40:18
Verbouw heeft geen enkele zin. Is een lapmiddel en zal structureel niks opleveren.

Want? Zoveel mankeert er niet aan de hoofdtribune, noord en de lichtmasten.

Scc01

Citaat van: Westerpark op november 03, 2014, 23:33:37
Want? Zoveel mankeert er niet aan de hoofdtribune, noord en de lichtmasten.

Haha meen je dat nou serieus?
Hoofdtribune heeft nooit genoeg plaats voor extra sponsoren.
Noord tribune is redelijk maar de voorzieningen zijn kansloos.

Verder maakt me het weinig uit waar dat stadion komt, als het maar in de stad is en snel graag.

Ik denk dat de huidige locatie lastig wordt, aangezien het lastig beheersbaar is voor de politie, en nog wat andere redenen. Maar vooral de veiligheid gaat een issue worden voor de lokale macht.

Trouwens wat ik me wel nog even afvraag. Wie gaat dat stadion betalen? Is daar al een plan voor? Anders houd het allemaal snel op..

Dokkumer

Citaat van: Westerpark op november 03, 2014, 23:33:37
Want? Zoveel mankeert er niet aan de hoofdtribune, noord en de lichtmasten.
En dan wéér met een half afgebouwd stadion zitten? Dat is inmiddels al bijna 35 jaar zo en ik ben van mening dat we daar EINDELIJK eens vanaf moeten.

Willow74

Ik denk dat als het stadion verbouwd wordt je de complete Oost-tribune opnieuw moet opbouwen in dezelfde stijl als West zodat daar bijv. de MKB-sponsoren terecht kunnen zodat je op West weer ruimte creëert voor nieuwe aanwas van sponsoren en daarbij de hoofdsponsoren en toekomstige grote sponsoren meer en betere faciliteiten kunt bieden waardoor je op commercieel gebied ook kunt doorgroeien (sportief gezien zijn we al op de goede weg)
Dan kun je structureel je begroting in stappen uitbouwen en op deze manier een stabiele eredivisie club worden.

Zuid in dezelfde stijl als Noord en dan heb je een mooi Engels stadion in de volksbuurt wat we bijna allemaal willen, en dit geeft ook meer tijd voor een fonkelnieuw stadion op de plek van VV-Leeuwarden.

SCC-J

Citaat van: Willow74 op november 04, 2014, 09:58:36
Ik denk dat als het stadion verbouwd wordt je de complete Oost-tribune opnieuw moet opbouwen in dezelfde stijl als West zodat daar bijv. de MKB-sponsoren terecht kunnen zodat je op West weer ruimte creëert voor nieuwe aanwas van sponsoren en daarbij de hoofdsponsoren en toekomstige grote sponsoren meer en betere faciliteiten kunt bieden waardoor je op commercieel gebied ook kunt doorgroeien (sportief gezien zijn we al op de goede weg)
Dan kun je structureel je begroting in stappen uitbouwen en op deze manier een stabiele eredivisie club worden.

Zuid in dezelfde stijl als Noord en dan heb je een mooi Engels stadion in de volksbuurt wat we bijna allemaal willen, en dit geeft ook meer tijd voor een fonkelnieuw stadion op de plek van VV-Leeuwarden.
eerst de boel gaan slopen en opbouwen om vervolgens met nieuwbouw te gaan beginnen. Alsof het niets kost.

Destroyer

Ik weet bijna zeker dat het oude stadion niet blijft staan. Het zal dan zeker herbouw worden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op november 04, 2014, 07:09:03
En dan wéér met een half afgebouwd stadion zitten? Dat is inmiddels al bijna 35 jaar zo en ik ben van mening dat we daar EINDELIJK eens vanaf moeten.

:thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Willow74

Citaat van: SCC-J op november 04, 2014, 10:03:30
eerst de boel gaan slopen en opbouwen om vervolgens met nieuwbouw te gaan beginnen. Alsof het niets kost.

Klopt dat het geld gaat kosten maar verbouw is ook geen optie ivm met de staat van Zuid en Oost.

Al met al blijft het een lastig verhaal en voor de toekomst van de club moet er toch echt wel iets gebeuren.
Natuurlijk heeft direct nieuwbouw ook mijn voorkeur maar dan moet de gemeente wel wat vlotter over de brug komen en ook wat betreft locatie eens duidelijkheid verschaffen.