Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Westerpark

Citaat van: scclwd op november 02, 2014, 11:31:26
Ik zie allemaal vage berichten van gisteravond op facebook staan van M. van Tuinen. Geen nieuw stadion bij fec, huidige locatie kans van 30%, er is 1 dwarsligger en Eckhart heeft gisteren met Crone gesproken? Vage berichten...

Dat zou ik allemaal maar niet voor waarheid aannemen. Over iets meer dan twee weken weten we weer wat meer.

Marc S

Zou wel weer typisch gemeente leeuwarden zijn als dit niet door gaat...

Spine

Citaat van: scclwd op november 02, 2014, 11:31:26
Ik zie allemaal vage berichten van gisteravond op facebook staan van M. van Tuinen. Geen nieuw stadion bij fec, huidige locatie kans van 30%, er is 1 dwarsligger en Eckhart heeft gisteren met Crone gesproken? Vage berichten...
Zag het ook voorbij komen. Volgens mij had M. wat eerder de dop op de fles moeten doen.....

DayDreamer

Citaat van: Spine op november 02, 2014, 19:20:27
Zag het ook voorbij komen. Volgens mij had M. wat eerder de dop op de fles moeten doen.....

En dat is nou de voorzitter van de KVC....

Destroyer

:O twitter... Kom eens met echt nieuws.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op november 02, 2014, 20:11:58
En dat is nou de voorzitter van de KVC....
Vice Voorzitter. :proost Uit de mond van de "echte" voorzitter heb ik eigenlijk nog minder zinnige dingen horen komen :devil

scclwd

Citaat van: Spine op november 02, 2014, 19:20:27

Dat vermoeden had ik ook al, maar aan de andere kant: dronken mensen spreken de waarheid  :y

dit is mien club

Nou Montana kom maar met je uitleg
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Cambuur LWD

Even liken allemaal al bijna 2000 likes:
https://www.facebook.com/RedHetCambuurstadion

Hier staan ook de opmerkingen van Montana bij het bericht: Verbouwen is beter dan verplaatsen! #RedHetCambuurstadion

Len Cantello

Kan ik op 'Red het Cambuurstadion' ook lezen hoe we we in het geredde stadion een toekomst vaste eredivisionist blijven?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Len Cantello op november 03, 2014, 19:48:30
Kan ik op 'Red het Cambuurstadion' ook lezen hoe we we in het geredde stadion een toekomst vaste eredivisionist blijven?

_O_ _O_ _O_

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op november 03, 2014, 19:48:30
Het enige wat we zouden mogen redden is wat mij betreft de locatie! Een paar meter opschuiven kan ik nog billijken...

dizzhead

Marc S

Ik ga het niet ondertekenen. Niet omdat ik niet van de charmes van ons huidige stadion houd, maar verbouwen is uitstel van executie. een nieuw stadion op de huidige plek is de beste oplossing, en ja ik kan zelfs nog leven met het stadion bij het WTC. Cambuur verdient ook een mooie sportieve toekomst, in de eredivisie.

Zuid1991

Volgens mij gaat 'Red het Cambuur stadion' om verbouw of nieuwbouw op huidige plek.
Trouwens Eagles gaan verbouwen, waarom zou dat hier niet kunnen?
Genoeg ruimte op Leeuwarden velden voor parkeren, afvoeren uitssupporters  etc.
Red het Cambuur stadion!