Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Met zoveel positieve aandacht voor Leeuwarden.
Waar blijven die plannen voor het nieuwe stadion??

Montana


losang09

Citaat van: mario op oktober 06, 2014, 11:26:49
Men zal inmiddels vast wel alle opties voor een goede locatie hebben geevalueerd maar is nieuwbouw op de velden van Nicator niet een goede optie?
Slechts een paar honderd meter van het huidige stadion, voldoende parkeer gelegenheid en goede verbinding naar de anne vondelingweg zodat de boertjes en ander volk direct afgevoerd kunnen worden. Dicht bij het huidige stadion waardoor de sfeer beter gewaarborgt wordt dan verhuizing nabij het WTC.

Lijkt me niet realistisch. Te kleine ruimte met Lions/Flamingo, hockey en wielerbaan als buren .

DK


mario


Marc S

Citaat van: mario op oktober 10, 2014, 16:42:45
Is niet snel genoeg....

Ze hadden vorig jaar maart gezegd laatste kwartaal 2014.

speculeter

Nog steeds 4 opties volgens laatste nieuws op omrop Abe.
Schiet lekker op....

Galdiano

Gaat tussen WTC en Cambuurplein.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Ofwel nog geen stap verder.

Bernardo

Onderzoek is danook nog niet definitief klaar zei Smid. Dus vrij logisch dat er nog geen besluit is.

Len Cantello

Citaat van: Montana op oktober 10, 2014, 15:54:36
Snel
Tsja. Ach. Nou ja. Wie niet in wonderen gelooft, zal ze ook niet vinden....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Cambuur LWD

Citaat van: moodygrunn op oktober 10, 2014, 20:43:44
http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/bynt-fan-10-oktober-2014-1720

Die andere 2 locaties zijn wel erg ver bij de stad vandaan zeg, laten we hopen dat het niet zover gaat lopen.. Ik ben ook niet voorstander van WTC, maar na de huidige locatie is dit wel de beste locatie. Maar blijf hopen op de huidige locatie, maar zo te horen is die kans klein helaas.

Anderzijds hoorde ik dit ook bij Feyenoord en lijkt er nu toch een verbouwing van de huidige locatie te komen. Wel dankzij de supporters trouwens!

Marc S

Citaat van: Cambuur LWD op oktober 10, 2014, 23:17:49
Die andere 2 locaties zijn wel erg ver bij de stad vandaan zeg, laten we hopen dat het niet zover gaat lopen.. Ik ben ook niet voorstander van WTC, maar na de huidige locatie is dit wel de beste locatie. Maar blijf hopen op de huidige locatie, maar zo te horen is die kans klein helaas.

Anderzijds hoorde ik dit ook bij Feyenoord en lijkt er nu toch een verbouwing van de huidige locatie te komen. Wel dankzij de supporters trouwens!

Tja maar voor ons is de noodzaak om te verhuizen wel wat groter. Hier houd het beton het niet meer.

Cambuur LWD

Citaat van: Marc S op oktober 10, 2014, 23:57:23
Tja maar voor ons is de noodzaak om te verhuizen wel wat groter. Hier houd het beton het niet meer.

Dat is dus hetzelfde verhaal als in de Kuip:
1994: http://www.volkskrant.nl/dossier-archief/de-kuip-leed-aan-stevige-betonrot~a376812/
2012: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/174519_de-kuip-niet-verbouwen-dat-oude-beton-en-staal-vertrouw-ik-niet-meer

Een nieuw stadion naast het oude stadion (v.v. Leeuwarden velden) vind ik ook een goede oplossing