Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Iemand enig idee wanneer we iets krijgen te horen over de verbouwingen? ?

Marc S

Citaat van: speculeter op september 23, 2014, 21:40:20
Iemand enig idee wanneer we iets krijgen te horen over de verbouwingen? ?

4e kwartaal van 2014, oftewel in oktober, november of december.

drg

Citaat van: Marc S op september 23, 2014, 21:43:58
4e kwartaal van 2014, oftewel in oktober, november of december.

Dat roepen ze elk jaar, hopelijk nog vierde kwartaal dit decennium

John Hiatt

In Provinciale Staten is vanmorgen gesproken over subsidie aan sportstad dkv. Duidelijk is opnieuw geworden dat de provincie geen subsidie beschikbaar gaat stellen voor het ontwikkelen van topsportlocaties in Leeuwarden. Dit past niet in het provinciaal beleid.....

mario

Citaat van: John Hiatt op september 24, 2014, 12:44:31
In Provinciale Staten is vanmorgen gesproken over subsidie aan sportstad dkv. Duidelijk is opnieuw geworden dat de provincie geen subsidie beschikbaar gaat stellen voor het ontwikkelen van topsportlocaties in Leeuwarden. Dit past niet in het provinciaal beleid.....

Schandalig.....

Dokkumer

Verhuis dan het hele provinciehuis ook alsjeblieft meteen naar dat sportgehucht. Provincie heeft niks met Leeuwarden behalve meeliften of nog liever overvleugelen van de CH2018.

Marc S

Echt een grote schande zijn die lui.

SCC-J

Als Len het niet doet  :0= : pluche-beffers!

dit is mien club

Stenen door de ruiten bij die lui :clint
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Treb

Maar aan de andere kant is dit niks nieuws toch? Dit staat een eventueel nieuw stadion niet in de weg, omdat voor de financiering van een nieuw stadion andere wegen worden bewandeld.

H'veen, de provincie en de gemeente hveen zit ontzettend in hun maag met hun mislukte sportstad. Er wordt daardoor gigantisch verlies geleden door h'veen. Prachtig toch?

Cor

Citaat van: John Hiatt op september 24, 2014, 12:44:31
In Provinciale Staten is vanmorgen gesproken over subsidie aan sportstad dkv. Duidelijk is opnieuw geworden dat de provincie geen subsidie beschikbaar gaat stellen voor het ontwikkelen van topsportlocaties in Leeuwarden. Dit past niet in het provinciaal beleid.....

Vlgs mij is dat gewoon het handhaven van afspraken uit een ver verleden... Heeft niks met nieuwe stadion te maken, maar wakkert wel het calimerogevoel hier weer aan

Lore

Citaat van: Cor op september 24, 2014, 14:30:30
Vlgs mij is dat gewoon het handhaven van afspraken uit een ver verleden... Heeft niks met nieuwe stadion te maken, maar wakkert wel het calimerogevoel hier weer aan

Eens, stadion moest altijd al buiten de subsidiesfeer gefinancierd worden, maar ik stel wel een verhoging van de huur voor opening CH2018 voor!

Viper

Citaat van: John Hiatt op september 24, 2014, 12:44:31
In Provinciale Staten is vanmorgen gesproken over subsidie aan sportstad dkv. Duidelijk is opnieuw geworden dat de provincie geen subsidie beschikbaar gaat stellen voor het ontwikkelen van topsportlocaties in Leeuwarden. Dit past niet in het provinciaal beleid.....

Fijne mensen zijn dat, die Friese bestuurders!

Ik zie ze hun plattelandsvisie bij iedere vergadering wel bespreken met een kop koffie en een Frysk dúmke. Van Epke Zonderland, Sven Kramer en die semi-BN'er Wout Zijlstra krijgen ze vast een stijf piemeltje.

IsmailvanEssen

Citaat van: John Hiatt op september 24, 2014, 12:44:31
In Provinciale Staten is vanmorgen gesproken over subsidie aan sportstad dkv. Duidelijk is opnieuw geworden dat de provincie geen subsidie beschikbaar gaat stellen voor het ontwikkelen van topsportlocaties in Leeuwarden. Dit past niet in het provinciaal beleid.....

Maar wat komt er dan wel aan subsidie geld naar onze stad?? Want als we bijna niks krijgen, kunnen we beter een nieuwe partij oprichten die pleit voor de afscheiding van dkvland.
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Dokkumer

Citaat van: Viper op september 24, 2014, 14:59:10
Fijne mensen zijn dat, die Friese bestuurders!

Ik zie ze hun plattelandsvisie bij iedere vergadering wel bespreken met een kop koffie en een Frysk dúmke. Van Epke Zonderland, Sven Kramer en die semi-BN'er Wout Zijlstra krijgen ze vast een stijf piemeltje.
Ja en de echter powerboy Jan de Hulk wordt genegeerd :P