Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

#1755
Dan moet Ype maar es bij ADO kijken, in het Zuiderpark echt een hele goede sfeer. Maar kijk wat er nu over is van de Haagse sfeer door die Chinese koektrommel in een industrieterein  :zucht

dit is mien club

Heel realistisch gezien is de infrastructuur bij de huidige locatie niet goed.
Wat dat betreft zou de locatie bij het WTC ideaal zijn, toch nog dicht in de stad en met de nieuwe rondweg kunnen uit supporters makkelijker binnen komen en vertrekken.

Sfeer hangt ook van de bouw van het nieuwe stadion af en niet van de locatie.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Treb

Maar goed, we kunnen het er wel weer over hebben. Waarschijnlijk horen we over een paar maanden dat het nog een paar maanden duurt voor meer duidelijkheid.. etc etc.


Cambuur058

even iets anders: zijn die extra plaatsen in het huidige stadion nou wel of niet gekomen?

Lore

Citaat van: de Schoot op september 12, 2014, 13:07:53
Bron is een sponsor en weet niet hoe betrouwbaar.
Ze kijken ook naar andere clubs en zien dat bij verplaatsing de hele ambiance verdwijnt.
Heb het persoonlijk ook het liefst op oude plaats.

Denk dat hij niet betrouwbaar is. Mijn bron zit in de RvC (of hoe die club bij Cambuur ook maar heet). De gemeente zou een verbouwing daar, uit veiligheidsoverwegingen, ook nooit goed keuren!

666

Citaat van: Lore op september 12, 2014, 15:52:05
Denk dat hij niet betrouwbaar is. Mijn bron zit in de RvC (of hoe die club bij Cambuur ook maar heet). De gemeente zou een verbouwing daar, uit veiligheidsoverwegingen, ook nooit goed keuren!

Ik denk dat een de gemeente dit ook nooit goed zal keuren, dit omdat ze altijd roepen dat de veiligheid nu niet gegarandeerd kan worden...

Het liefst op de oude locatie maar als dat niet haalbaar is dan maar bij het WTC, kun je gewoon ergens in het centrum verzamelen en je bent binnen 5 minuten bij het stadion (op de fiets) parkeren voor de eigen supporters is dan ook beter geregeld.

Dit liever dan ergens aan de rand ver weg bij de bewoonde wereld.
Ik denk zelfs dat het WTC dichter bij het centrum is dan de huidige locatie.

En sfeer is wel locatie bepalend maar ook weer niet.. als je naar het stadion loopt/fietst dan is het natuurlijk prachtig dat je door een wijk loopt, maar het vervallen stadion en de mensen die al jaren dezelfde plek zitten/staan maken de sfeer. Als deze mensen de kans krijgen om in een nieuw stadion (niet te ver van de bewoonde wereld) bij elkaar te gaan  zitten/staan dan komt het naar mijn idee wel goed.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Goudvinger

Citaat van: Cambuur058 op september 12, 2014, 15:08:26
even iets anders: zijn die extra plaatsen in het huidige stadion nou wel of niet gekomen?

Ja, op de onderste rijen van de Zuidtribune zijn stoeltjes geplaatst.

Cambuur LWD

Citaat van: 666 op september 12, 2014, 16:28:51
Als deze mensen de kans krijgen om in een nieuw stadion (niet te ver van de bewoonde wereld) bij elkaar te gaan  zitten/staan dan komt het naar mijn idee wel goed.

Denk eerder dat we een verdeeldheid zullen krijgen. Het uitvak komt hoogstwaarschijnlijk niet bij de fanatieke aanhang, waardoor een gedeelte van de aanhang richting de tribune gaat van het uitvak. Zie de historie met Zuid en hoe het is gegaan bij NAC.

En de uitspraak van Ype dat hij zegt dat de supporters de sfeer bepalen en niet het stadion. Bij die uitspraak houd ik mijn hart vast. Waarom het sterkste punt van Cambuur niet juist aangrijpen en juist versterken in het nieuwe stadion. Je hebt juist nu de kans om een sfeervol stadion te bouwen met bv. veel Engelse elementen erin. Krijg bij zo'n  uitspraak het gevoel dat er niet eens aan gedacht gaat worden. Hoop dat de supportersverenigingen hier wat mee gaan doen en op punt nr. 1 zetten van eisen bij het nieuwe stadion!

Eewal

Citaat van: Cambuur LWD op september 12, 2014, 17:15:14
En de uitspraak van Ype dat hij zegt dat de supporters de sfeer bepalen en niet het stadion. Bij die uitspraak houd ik mijn hart vast.

lijkt me een prima uitspraak....

SCC-J

Kijk eens naar die clubs met nieuwe stadions is dat de sfeer ten goede gekomen? In een nieuwstadion zal de nu geroemde sfeer nooit het zelfde zijn.

Spine

#1765
Citaat van: SCC-J op september 12, 2014, 17:35:44
Kijk eens naar die clubs met nieuwe stadions is dat de sfeer ten goede gekomen? In een nieuwstadion zal de nu geroemde sfeer nooit het zelfde zijn.
Dit is heel makkelijk op te lossen. Het nieuwe stadion zal logischerwijs groter (hoger) worden dan het huidige. Ik zit in 12 en als men de vakken 1 op 1 overneemt weet ik en ieder ander voor welk vak hij of zij een sk moet kopen.
No sweat.

piene hassus

En Leyten krijt de foebalfelden niet fol huzen dus lobbiet hij foor un stadion oppe leewadden felden

de Schoot

Citaat van: piene hassus op september 12, 2014, 18:16:30
En Leyten krijt de foebalfelden niet fol huzen dus lobbiet hij foor un stadion oppe leewadden felden

Ik hoop het, klinkt voor een leek wel logisch.  :proost

Len Cantello

I.p.v. een discussie en aannames over de locatie en de inrichting van een nieuw stadion, zou ik hier liever iets lezen over, bijvoorbeeld, de datum eerste paal......
:X

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Treb

Citaat van: Len Cantello op september 13, 2014, 09:33:34
I.p.v. een discussie en aannames over de locatie en de inrichting van een nieuw stadion, zou ik hier liever iets lezen over, bijvoorbeeld, de datum eerste paal......
:X

Over een paar maanden horen we dat we over een paar maanden meer horen etc etc..