Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

We hebben toch een stel creatievelingen in ons midden.
Zij maken geregeld prachtige doeken.

Is het een idee om deze personen te benaderen om een mooi doek te maken met als onderwerp het nieuwe stadion?

De slapende reus is ontwaakt, is de gemeente Leeuwarden al wakker?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

drg

Citaat van: dit is mien club op september 09, 2014, 13:06:19
We hebben toch een stel creatievelingen in ons midden.
Zij maken geregeld prachtige doeken.

Is het een idee om deze personen te benaderen om een mooi doek te maken met als onderwerp het nieuwe stadion?

De slapende reus is ontwaakt, is de gemeente Leeuwarden al wakker?

Je kan 't bij Ferd in z'n gezicht schreeuwen met 10.000 man, dan zal ie 't nog niet horen.

Marc S

Citaat van: drg op september 09, 2014, 13:14:05
Je kan 't bij Ferd in z'n gezicht schreeuwen met 10.000 man, dan zal ie 't nog niet horen.

Dan ben je ook naar de verkeerde aan het schreeuwen :P, je moet de gemeenteraad toeschreeuwen. Burgermeester in NL doet vrij weinig, is alleen verantwoordelijk voor lintjes knippen en de veiligheid in de gemeente. (Politie ME etc.)

Eewal

Stadion van Sparta Praag, 18.000 capaciteit; mooi stadion!

dit is mien club

Citaat van: Eewal op september 09, 2014, 20:03:34
Stadion van Sparta Praag, 18.000 capaciteit; mooi stadion!

Het moet bij ons bij 12/13.000 ophouden.
Met mogelijk uitbreiding naar 15.000.

Voor al de Business Class moet groot worden opgezet.
fanatieke aanhang moet weer achter de goal. Zo dicht mogelijk op het veld.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Cambuur LWD

Citaat van: dit is mien club op september 11, 2014, 16:42:15
fanatieke aanhang moet weer achter de goal. Zo dicht mogelijk op het veld.

En dicht bij het uitvak

Casuals-lwd

Het wachten is op het bevel.

de Schoot

Nieuwbouw is goedkoper dan verbouw.
Nieuwbouw op de velden van v.v. Leeuwarden is wat ze willen  |:)

speculeter

Citaat van: de Schoot op september 11, 2014, 21:04:02
Nieuwbouw is goedkoper dan verbouw.
Nieuwbouw op de velden van v.v. Leeuwarden is wat ze willen  |:)
Hoe weet je dat??

Lore

Citaat van: de Schoot op september 11, 2014, 21:04:02
Nieuwbouw is goedkoper dan verbouw.
Nieuwbouw op de velden van v.v. Leeuwarden is wat ze willen  |:)

Sorry, maar als je een bron hebt dan is die bron dronken geweest. Ze willen het stadion bij het WTC! Dit omdat ze onder andere de energievoorziening kunnen delen met de nieuwe ijshal, de ontsluiting veel beter is en parkeerplaatsen in overvloed zijn!

Treb

Citaat van: Lore op september 12, 2014, 10:45:51
Sorry, maar als je een bron hebt dan is die bron dronken geweest. Ze willen het stadion bij het WTC! Dit omdat ze onder andere de energievoorziening kunnen delen met de nieuwe ijshal, de ontsluiting veel beter is en parkeerplaatsen in overvloed zijn!

Ik snap dat bij het WTC een veel betere optie is, maar wanneer het cambuurstadion zou verdwijnen haal je de ziel uit Leeuwarden-Oost én toch ook wel een beetje uit Cambuur.



Marc S

Ik had begrepen dat ze het stadion zuid van Leeuwarden willen  :_schater Dus ja zeg het maar.

dit is mien club

WTC is vanaf minuut 1 de nummer 1 locatie geweest voor Cambuur
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

de Schoot

Citaat van: speculeter op september 11, 2014, 22:50:27
Hoe weet je dat??

Bron is een sponsor en weet niet hoe betrouwbaar.
Ze kijken ook naar andere clubs en zien dat bij verplaatsing de hele ambiance verdwijnt.
Heb het persoonlijk ook het liefst op oude plaats.

SCC-J

Schijt de gemeente nu de ambiance, die kijken met groot genoegen naar ADO.
En ype smid zegt altijd dat de supporters de sfeermaken en bepalen en niet de locatie.

Waar ik het overigens niet mee eens ben.