Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Clint op augustus 11, 2014, 13:33:41
Nu weer dus. Zit dus wel continuïteit in. :devil

is het wel iets waar de club dagelijks mee bezig is? wie doet er momenteel onderzoek?

Clint

Er was toch een werkgroep mee bezig vanuit gemeente en BVO om de locatie te onderzoeken?

Eewal

Citaat van: Clint op augustus 11, 2014, 13:47:57
Er was toch een werkgroep mee bezig vanuit gemeente en BVO om de locatie te onderzoeken?

zijn allemaal parttimers of zo? kijk, ik heb er geen verstand van, maar dit hoeft toch niet tot einde van het jaar te duren?

TARGET

Als het in de Gemeente Leeuwarden gebeurt wel.. daar duurt alles jaren.!!

gobo

Citaat van: Eewal op augustus 11, 2014, 13:49:47
zijn allemaal parttimers of zo? kijk, ik heb er geen verstand van, maar dit hoeft toch niet tot einde van het jaar te duren?

Hoho, zo een onderzoek moet je natuurlijk laten uitvoeren door een extern bureau. En hoe langer die er aan werken hoe meer ze verdienen. En als de gemeente dan ook nog eens niet erg slagvaardig/welwillend is, tsja...
Het kan zijn dat ik een ernstig verstoord wereldbeeld heb, maar ik word er een beetje cynisch van.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

666

Citaat van: TARGET op augustus 11, 2014, 14:06:20
Als het in de Gemeente Leeuwarden gebeurt wel.. daar duurt alles jaren.!!

Ik zou als ik Cambuur was ook maar even alle vergunningen gaan aanvragen, dit voor alle locaties waar eventueel gebouwd wordt. Anders zit je straks weer met bezwaren en zo  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

mescc

Hoelang mut dit nog duren?  :(

DK

http://www.lc.nl/friesland/financiering-sportstad-buiten-rond-17615623.html

De gemeente DKV en provincie Friesland betalen weer vrolijk mee... zullen wel weer een mooie constructie bedacht hebben...  Heracles mag ook uitbreiden met een 2e ring... 

:0= WAAR BLIEFT ONS STADION??

mescc

Ongelooflijk, meende dat de gemeente dkv zo goed als failliet was...

mescc

13 jun 2013

De gemeente Hoerenveen komt onder toezicht te staan van de provincie Friesland. Dat maakte de gemeente donderdag bekend.
Problemen door afwaarderen grond
Dit betekent dat alle besluiten met financiële gevolgen van de gemeenteraad moeten worden goedgekeurd door de provincie. Hoerenveen is financieel in de problemen gekomen door het afwaarderen van grond in de gemeente. De gemeente moest een verlies van 79,5 miljoen nemen op de grond. De gemeente gaat de komende jaren daarom flink bezuinigen. Er zullen onder andere minder subsidies worden uitgekeerd en kwijtschelding wordt afgeschaft.



Marc S

Jezus ze blijven ook maar geld pompen in dat door de overheid gefundeerde sportdorp.

PePe

Twitter bericht gisteren:

Lokatie - en haalbaarheidsonderzoek ism Gem. Lwd in volle gang. 4e kwartaal meer duidelijkheid


Treb

Citaat van: PePe op september 05, 2014, 14:26:02
Twitter bericht gisteren:

Lokatie - en haalbaarheidsonderzoek ism Gem. Lwd in volle gang. 4e kwartaal meer duidelijkheid

We zouden al 3 jaar iets horen in het 4e kwartaal..

Destroyer

Citaat van: DK op september 04, 2014, 11:16:54
http://www.lc.nl/friesland/financiering-sportstad-buiten-rond-17615623.html

De gemeente DKV en provincie Friesland betalen weer vrolijk mee... zullen wel weer een mooie constructie bedacht hebben...  Heracles mag ook uitbreiden met een 2e ring... 

:0= WAAR BLIEFT ONS STADION??

Dat komt omdat hier boeren aan het bewind zijn niet te geloven
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cor

Citaat van: Destroyer op september 05, 2014, 15:46:43
Dat komt omdat hier boeren aan het bewind zijn niet te geloven

Gaat toch over iets totaal anders? Heeft niks met stadion te maken, hier is het Kalverdijkje bijna klaar en komt er een nieuwe ijshal.