Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

0517

Wordt er in de aanloop naar het nieuwe seizoen nog verder in/aan het huidige stadion geinvesteerd?

SCC-J

Citaat van: 0517 op juli 06, 2014, 15:39:02
Wordt er in de aanloop naar het nieuwe seizoen nog verder in/aan het huidige stadion geinvesteerd?
nee

Montana

Wat gebeurt er eigenlijk bij het uitvak?

gobo

Daar wordt alvast weer stro ingelegd. :devil
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Len Cantello

Datum eerste paal al bekend? Of is iedereen nog in zomerslaap?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

vialli

Citaat van: Len Cantello op augustus 06, 2014, 16:21:06
Datum eerste paal al bekend? Of is iedereen nog in zomerslaap?

In September weten we meer!!

moodygrunn

Citaat van: vialli op augustus 06, 2014, 17:04:52
In September weten we meer!!

Van welk jaar? Volgens mij zijn ze sinds 2000 al bezig met een nieuw stadion
In Henk en Sandor we trust

vialli

Citaat van: moodygrunn op augustus 06, 2014, 17:11:14
Van welk jaar? Volgens mij zijn ze sinds 2000 al bezig met een nieuw stadion

Dit jaar, want ze kunnen er zo langzamerhand NIET meer omheen en moet er een
beslissing komen.

Len Cantello

Citaat van: vialli op augustus 06, 2014, 17:23:19
Dit jaar
1000 pagina's ge-oudwijf over nieuwe spelers, maar over dit onderwerp hoor je bijna niemand..... En dat terwijl een nieuw stadion van levensbelang is....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op augustus 06, 2014, 17:40:21
1000 pagina's ge-oudwijf over nieuwe spelers, maar over dit onderwerp hoor je bijna niemand..... En dat terwijl een nieuw stadion van levensbelang is....
Zoals overal.. Korte termijn politiek Cantello ;)

Harry L.

Citaat van: Len Cantello op augustus 06, 2014, 17:40:21
1000 pagina's ge-oudwijf over nieuwe spelers, maar over dit onderwerp hoor je bijna niemand..... En dat terwijl een nieuw stadion van levensbelang is....

Dat is voor iedereen op dit forum wel duidelijk, helaas voor ons denken die pluche klevers daar heel anders over.

TARGET

Ik ben misschien al de nr 100.000 die deze vraag gaat stellen,

wanneer krijgen we eens duidelijkheid over de stand van zaken van het nieuwe stadion SC Cambuur is nu groeiende.. of slaapt de politiek in Leeuwarden ofzo.!?waarom moet het hier altijd zo lang duren schiet op.. Cambuur zit al tot het plafon in dit huidige onderkomen..

Clint


TARGET

zeiden ze vorig jaar ook al en het jaar daarvoor.!!

Clint

Nu weer dus. Zit dus wel continuïteit in. :devil