Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Len Cantello op juni 26, 2014, 07:01:38
Nee, hoor. Daar staat iedereen er achter. Daar laat men zich niet chanteren door kruideniers.

Eagles gaat geen nieuwe detailhandelruimte aanbieden, toch? Dus hebben de plaatselijke kruideniers er toch ook geen last van?

Scc01

Citaat van: SCC-J op juni 26, 2014, 09:51:58
Dit slaat echt nergens op.

Wel degelijk. Als je een beetje doordenkt

papier

Citaat van: Mp op juni 26, 2014, 10:10:55
De besluitvormingen voor bestemmingsplannen daargelaten doelde ik meer op het feit dat er door de gemeente steeds is geroepen dat een lening aan een BVO staatsteun is, blijkbaar hoeft dit toch niet het geval te zijn.

Een lening van de gemeente aan een clubztegen een ongetwijfeld gunstiger rente dan bij een bank, zou de gemeente natuurlijk in principe geld op moeten leveren van staatssteun is dan ook geen sprake. Maar een lening aan een club of aan welke andere partij dan ook doe je alleen als je heel erg zeker weet dat je je geld terugkrijgt, nu kan ik me voorstellen dat sommige partijen daar bij Cambuur meer vraagtekens bij zetten dan bij de Eagles die er financieel beter voorstaan dan Cambuur als ik het niet verkeerd heb.

SCC-J

Citaat van: Scc01 op juni 26, 2014, 11:05:58
Wel degelijk. Als je een beetje doordenkt
Eagles gaat geen nieuwe detailhandelruimte aanbieden, toch? Dus hebben de plaatselijke kruideniers er toch ook geen last van?

Scc01

Dan snap je even niet waar hij op doelt. Het gaat erom dat de plaatselijke midden(leeg)stand hier veel teveel macht heeft. Onder het mom van ik wordt uit de markt geconcurreerd. Maar dat is een discussie waar ik eigenlijk niet aan wil beginnen. Belangrijker vind ik dat er wat beweging in het traject komt. Kan me die foldertjes die de pvda uitdeelde nog goed herinneren.

SCC-J

Citaat van: Scc01 op juni 27, 2014, 17:23:02
Dan snap je even niet waar hij op doelt. Het gaat erom dat de plaatselijke midden(leeg)stand hier veel teveel macht heeft. Onder het mom van ik wordt uit de markt geconcurreerd. Maar dat is een discussie waar ik eigenlijk niet aan wil beginnen. Belangrijker vind ik dat er wat beweging in het traject komt. Kan me die foldertjes die de pvda uitdeelde nog goed herinneren.
Ja en als eagles een nieuw stadion zou bouwen met een grote commerciële partij, zouden  de kruideniers aldaar zich ook gaan roeren.  Maar ja dat is niet het geval dus de opmerking sloeg nergens op ;)

Len Cantello

LWD'r politiek en ambtenarenkliek komt alleen maar in beweging als er CH2018, SR of zetels zijn binnen te halen......
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

TARGET

#1702
Het is allemaal zo simpel als wat.. Iedereen met het gezeur dat het stadion weg moet.. er zijn genoeg mogelijkheden om het op deze plek te houden.!!
Achter de Zuid- Tribune loopt een straat de Isulindestraat.. deze weg licht in de richting naar de zuid tribune.!! Als je deze weg eenmaal simpel rechtdoor trekt heb je enorm veel ruimte over.. ook voor eventuele parkeerplekken die daaraan verloren gaan kun je simpel oplossen om ergens anders nieuwe parkeergelegenheden te creëren.. Achter de Oost tribune is een groot kaal gebied hier kun je een nieuwe hoofdtribune creëren en achter nog intrapvelden houden met een paar Woning flats eromheen gebouwd.. over de concurrentie met andere winkelgelegenheden zoals de Centrale dit kun je afstemmen.!! Een soort Nieuw Cambuurplein.!!  zou wel leuk zijn Oud Cambuurplein en Nieuw Cambuurplein..
Met hetzelfde geld of minder kun je het oude stadion omtoveren in een nieuwe.. twee nieuwe tribune's Zuid en Oost en de beide tribunes Noord en West vernieuwen.!! die nog zo'n 20 tot 30 jaar mee gaat.. Waarom het stadion naar het WTC wat heeft Leeuwarden nu aan een kaal Cambuurplein een grasgebied (natuurgebied).?!
SC Cambuur verdient het om hier te blijven dat is het beste voor de stad de supporters en de toekomst van de herinrichting van het cambuurplein en omgeving.!! Met dit stadion en dit gebied kun je genoeg je hebt de ruimte.. je kunt het stadion voor hetzelfde geld ook nog n kwart draaien.. veiliger kun je het ook maken met de ruimte die je hebt.. wat wil je nog meer..!! Het stadion hoort hier.!!




[verwijderd door de beheerder]

Dokkumer

#1703
Een heel simpel aspect ben je vergeten. De grond van het stadion is niet van de gemeente, maar van Leijten. Die grond zul je met de opstallen eerst terug moeten kopen en ik vermoed dat zij hier ook wat aan willen verdienen. Dus de eerste tig miljoen ben je al kwijt aan het terugkopen.

Edit: Het stadion is in ieder geval van Leijten. Over de grond ben ik niet zeker..

papier

Citaat van: Dokkumer op juni 28, 2014, 12:29:11
Een heel simpel aspect ben je vergeten. De grond van het stadion is niet van de gemeente, maar van Leijten. Die grond zul je met de opstallen eerst terug moeten kopen en ik vermoed dat zij hier ook wat aan willen verdienen. Dus de eerste tig miljoen ben je al kwijt aan het terugkopen.

Edit: Het stadion is in ieder geval van Leijten. Over de grond ben ik niet zeker..

Volgens mij is de grond waar het stadion op staat ook van Leijten maar de grond erachter nog van de gemeente.

Scc01

Citaat van: SCC-J op juni 27, 2014, 17:42:45
Ja en als eagles een nieuw stadion zou bouwen met een grote commerciële partij, zouden  de kruideniers aldaar zich ook gaan roeren.  Maar ja dat is niet het geval dus de opmerking sloeg nergens op ;)

Jij heb gelijk.
Ambtenaar toevallig?

Len Cantello

SCC, bedrijfsleven en de politiek de handen NU ineen slaan, dan staat het stadion er over max. twee jaar. Alleen ben ik bang dat 1 van de 3 de keutel wel weer intrekken en tijdens de komende verkiezingen weer met valse beloftes en ander excuusgezwets op de proppen komen....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Montana

Pvda wilde laatst alweer met ons praten  l8l

RotterdamLeeuwarden

In plaats dat "ze" het geld in een nieuw stadion steken, steken "ze" het nu in een totaal overbodige en nutteloze renovatie/nieuwbouw van de mooiste rotonde van Nederland: Het Europaplein  :R :R :R :R :R :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Len Cantello

Citaat van: Montana op juli 01, 2014, 15:41:02
Pvda wilde laatst alweer met ons praten  l8l
Wie zijn ons?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli