Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Treb op mei 26, 2014, 16:14:23
Tuurlijk niet. De gemeente hoopt gewoon dat Cambuur degradeert en langzaam aan dood bloedt. Het vraagstuk Cambuur is alleen maar lastig en hangt als een zware ketting om het college van bestuur heen. Ik kan je op een briefje geven dat dat stadion er nooit zal komen.

De gemeente houdt het tegen, is het niet linksom dan wel rechtsom. Punt.

Dan dat stadion maar in Marssum ofzo, andere Gemeente  :P

Marc S

Citaat van: DayDreamer op mei 26, 2014, 20:33:23
Dan dat stadion maar in Marssum ofzo, andere Gemeente  :P

Net als AZ deed met dat trainingscomplex :')

Dokkumer

 :0=YPE LEEST OEK MET? DIT IS FEUL BELANGRIEKER DAN PSEUDOJOURNALISTEN MET SPOOKVERHALEN EN GISSINGEN NAAR TRANSFERSOMMEN. MAAK DIE HIER NOG US DRUKKER OM!!!

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op mei 26, 2014, 20:55:24
:0=YPE LEEST OEK MET? DIT IS FEUL BELANGRIEKER DAN PSEUDOJOURNALISTEN MET SPOOKVERHALEN EN GISSINGEN NAAR TRANSFERSOMMEN. MAAK DIE HIER NOG US DRUKKER OM!!!
:thumbsup
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

kannenman

Er wordt alleen maar gepraat over een nieuw stadion .

In praten en dingen bedenken,zijn de politici sterren in Nederland.

In  uitvoer  en daadwerkelijk bouwen , daar doen we al jaren niet aan .

Het nieuwe stadion zal er ooit komen, maar voor 2020 verwacht ik het zeker niet.

SCC-J

Wat een onzin allemaal. Waar gebeurt dat anders dan? In elke gemeente wordt er lang over een nieuwbouw stadion gesproken , weer afgeschoten en weer besproken.

scc-aaron

Gemeente zal er alles aan doen om het stadion voor 2018 af te hebben.

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op mei 27, 2014, 09:43:58
Wat een onzin allemaal. Waar gebeurt dat anders dan? In elke gemeente wordt er lang over een nieuwbouw stadion gesproken , weer afgeschoten en weer besproken.
Probleem is dat er al sinds 2009 al geouwehoerd wordt. Inmiddels had men al veel concreter en verder kunnen en misschien wel moeten zijn.

666

In Braziliƫ zie ik prachtige stadions staan die (bijna) af zijn. Als ik die stadions zie dan denk ik iedere keer weer "Waar blijft ons stadion".
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Mp

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=211506


Blijkbaar gelden er bij de gemeente Deventer andere regels. Eagles gaan stadion uitbreiden naar 12.000...

Len Cantello

Citaat van: Mp op juni 25, 2014, 20:56:10
Blijkbaar gelden er bij de gemeente Deventer andere regels. Eagles gaan stadion uitbreiden naar 12.000...
Nee, hoor. Daar staat iedereen er achter. Daar laat men zich niet chanteren door kruideniers.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op juni 26, 2014, 07:01:38
Nee, hoor. Daar staat iedereen er achter. Daar laat men zich niet chanteren door kruideniers.
Zolang men in de Kruideniersraad van Leeuwarden de impact van Cambuur op de stad niet kan bevatten WUDT UT HIER NOAIT WAT!

Treb

In Deventer weten ze hoe het hoort.. de Eagles is een uitstekend uithangbord voor de stad Deventer.

Cambuur is een uitstekend uithangbord voor Leeuwarden.. wanneer gaan ze dat nou eens snappen hier.

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op juni 26, 2014, 07:01:38
Nee, hoor. Daar staat iedereen er achter. Daar laat men zich niet chanteren door kruideniers.
Dit slaat echt nergens op.

Mp

Citaat van: Len Cantello op juni 26, 2014, 07:01:38
Nee, hoor. Daar staat iedereen er achter. Daar laat men zich niet chanteren door kruideniers.

De besluitvormingen voor bestemmingsplannen daargelaten doelde ik meer op het feit dat er door de gemeente steeds is geroepen dat een lening aan een BVO staatsteun is, blijkbaar hoeft dit toch niet het geval te zijn.