Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Sakas

Citaat van: weestwel op maart 16, 2014, 20:49:59
Een tribune en uitvak zonder stoeltjes scheelt weer in de kosten  :wall   En geen dak, ik wil gewoon kunnen roken.

Lekker met het weer in Nederland, ben je de helft van de wedstrijden kletsnat en je rookwaar ook.
Nee doe mij maar een dak boven mijn hoofd!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

jeff

Citaat van: Sakas op maart 17, 2014, 21:10:21
Lekker met het weer in Nederland, ben je de helft van de wedstrijden kletsnat en je rookwaar ook.
Nee doe mij maar een dak boven mijn hoofd!
Geen dak ala gelderdome of arena.

SCC-J

Citaat van: Sakas op maart 17, 2014, 21:10:21
Lekker met het weer in Nederland, ben je de helft van de wedstrijden kletsnat en je rookwaar ook.
Nee doe mij maar een dak boven mijn hoofd!
;( :R

dizzhead

En vak 14 en 13 niet naast elkaar svp  :zweep

Daddy T.

Citaat van: Lore op maart 16, 2014, 13:31:42
Inmiddels bestaat CC 2 jaar en lijkt het wel eens tijd om na te denken of CC officieel gesprekspartner moet worden.
Het stadium van het nadenken is zijn we toch al voorbij! CC heeft inmiddels een paar honderd leden, laat keer op keer zien een belangrijke groep fanatieke supporters te vertegenwoordigen en speelt in op de tekortkomingen vanuit de club (bv. eigen bus naar FCG en verkoop hiervan via i-net).
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Lore

Citaat van: Daddy T. op maart 17, 2014, 21:37:11
Het stadium van het nadenken is zijn we toch al voorbij! CC heeft inmiddels een paar honderd leden, laat keer op keer zien een belangrijke groep fanatieke supporters te vertegenwoordigen en speelt in op de tekortkomingen vanuit de club (bv. eigen bus naar FCG en verkoop hiervan via i-net).

Dat stadium kam je nooit allang voorbij zijn, ze bestaan nog maar twee jaar!  :devil

Ik ben het wel met je eens dat ze in een behoefte voorzien, maar ik kan mij ook voorstellen dat Cambuur hier niet op zit te wachten en dus even heeft afgewacht. CC heeft wel een dominante manier van communiceren en dat zal niet bij iedereen binnen Cambuur goed vallen

Dokkumer

CC heeft een uitgesproken mening en communiceert heel open, soms op hardere toon maar alleen als bepaalde afspraken/toezegggingen niet nagekomen worden.
En uiteraard wanneer de basis van de clubcultuur aangetast wordt...
Zie ook vaak genoeg positieve artikelen van hen verschijnen en waar ze kritisch zijn, is dat imo terecht.

Verstuurd vanaf mijn spambox


Len Cantello

#1327
Citaat van: Lore op maart 18, 2014, 12:52:00
CC heeft wel een dominante manier van communiceren en dat zal niet bij iedereen binnen Cambuur goed vallen
Moet kunnen. Het gaat altijd vanuit het club- en supportersbelang. Vrienden zeggen elkaar altijd de waarheid. Zonder nuance.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Goed gesproken lul :grolsch

Verstuurd vanaf mijn spambox


Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli


Lore

Citaat van: Len Cantello op maart 18, 2014, 18:34:22
Moet kunnen. Het gaat altijd vanuit het club- en supportersbelang. Vrienden zeggen elkaar altijd de waarheid. Zonder nuance.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ik ben het wel met je eens, maar niet iedereen kan daar tegen.

Daddy T.

Citaat van: Lore op maart 19, 2014, 08:12:41
Ik ben het wel met je eens, maar niet iedereen kan daar tegen.

Eens, maar gezien de grote groep (fanatieke) supporters die zij vertegenwoordigen moet men juist deze kans aangrijpen ipv af te houden. De tijd van negeren en doodzwijgen is voorbij, het is niet "slechts een klein vriendengroepje" zoals in het begin werd geroepen. Dat CC alles transparant richting de achterban communiceert is voor de club even slikken, maar in deze tijd kun je daar niet omheen. Hierover goede afspraken met elkaar maken en om tafel!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Lore

Citaat van: Daddy T. op maart 19, 2014, 08:48:46
Eens, maar gezien de grote groep (fanatieke) supporters die zij vertegenwoordigen moet men juist deze kans aangrijpen ipv af te houden. De tijd van negeren en doodzwijgen is voorbij, het is niet "slechts een klein vriendengroepje" zoals in het begin werd geroepen. Dat CC alles transparant richting de achterban communiceert is voor de club even slikken, maar in deze tijd kun je daar niet omheen. Hierover goede afspraken met elkaar maken en om tafel!

En daar ben ik het weer mee eens. Dat Cambuur aan het begin de boot af heeft gehouden om te kijken hoe CC zich ontwikkeld is logisch, maar inmiddels hebben zij voldoende leden verzamelt om een duidelijke groep te vertegenwoordigen.

Het is voor Cambuur ook een mooie manier om met het fanatiekere deel van de aanhang te communiceren, dat zou toch een kans moeten zijn!

Sander Scc

Citaat van: Jopie op maart 16, 2014, 09:54:24
Laat onze supporters alsjeblieft meedenken in het ontwerp van het stadion om de huidige sfeer te behouden, al ben ik bang dat de gemeente en het bestuur vooral naar de veiligheid van het stadion kijken en we net zo'n dooie boel krijgen als in Alkmaar of zelfs Groningen. Leuk stadion die Euroborg, maar sinds de overgang van het Oosterpark is het daar dood stil. Wij staan bekend om onze fanatieke supporters, laten we ons daarin blijven onderscheiden van de rest. Waarom niet een staantribune achter de goal?! Ik meen dat de regels hierin iets soepeler liggen dan een aantal jaren terug. Dat zou toch fantastisch zijn!  |:)

Hier moest ik ook meteen aan denken nadat ik dat filmpje van de superkuip had gezien.

:0= Geen 2e ring achter de goal maar gewoon 1 grote staantribune!!!