Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Jopie op maart 16, 2014, 09:54:24
Laat onze supporters alsjeblieft meedenken in het ontwerp van het stadion om de huidige sfeer te behouden, al ben ik bang dat de gemeente en het bestuur vooral naar de veiligheid van het stadion kijken en we net zo'n dooie boel krijgen als in Alkmaar of zelfs Groningen. Leuk stadion die Euroborg, maar sinds de overgang van het Oosterpark is het daar dood stil. Wij staan bekend om onze fanatieke supporters, laten we ons daarin blijven onderscheiden van de rest. Waarom niet een staantribune achter de goal?! Ik meen dat de regels hierin iets soepeler liggen dan een aantal jaren terug. Dat zou toch fantastisch zijn!  |:)

Ik denk dat een staantribune, met van die hekjes ertussen, veiliger is dan hoe de situatie nu is op noord. Net als op de B-side in breda

poelie-lwd

Vanuit de KvC is enkele jaren geleden al een werkgroep geformeerd. Ik ga er van uit dat hier weer gebruik van wordt gemaakt. 500 jaar ervaring is een groot goed  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op maart 16, 2014, 07:44:39
Als ze verstandig zijn doen ze dat. Snap niet dat ze de vertegenwoordigers van een substantieel deel van de supporters links laten liggen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Cc heeft gevraagd wat de criteria zijn om officiële supportersclub te kunnen worden, die vraagt ligt nu al een half jaar bij de bvo.

Heb het idee dat ze zelf niet weten wat de criteria zijn voor officiële supportersclub en toch komen ze altijd met "jullie zijn niet de officiële supportersclub"

Tukker

Citaat van: papier op maart 16, 2014, 10:07:10
Ik denk dat een staantribune, met van die hekjes ertussen, veiliger is dan hoe de situatie nu is op noord. Net als op de B-side in breda
En desnoods dan maar wat meer hekjes er tussen. Ik weet nog wel van vroeger dat je beter voor het hekje kon staan dan er achter. Maar de golfbeweging die van boven naar beneden gaat bij een doelpunt komt ook weer terug en kwam je alsnog klem te zitten. Maar ik ben sowieso voorstander van 1 zijde sta-plaatsen voor de fanatiekste aanhang en de jeugd.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Destroyer op maart 16, 2014, 08:23:10
Flauwekul, bij het WTC heb jr straks een top aansluiting met de haak. Je kunt via het nieuwe aquaduct bij ind West Leeuwarden eruit rijden maar de mooiste aansluiting is straks wat nu de weg naar Harlingen is. Die wordt verlegd naar het bedrijvenpark waardoor je vrijwel recht op het stadion af rijdt. Bovendien geloof ik er geen flikker van dat alle bouwplannen van het WTC teniet worden gedaan om de grond prijs laag te houden. Feit dat meerdere opties blijven open staan lijkt me logisch.
Maar in moodygrunn zijn verhaal zit een grote kern van waarheid. Alle nieuwe stadions worden op een locatie neergezet net buiten de drukte van de stad op logistiek goedbereikbare plaats. De tijd van stadions in woonwijken zoals Adelaarshorst, Diekman, Zuiderpark, De Meer, Oosterpark enz. is niet meer.

Persoonlijk zie ik het liefst het nieuwe stadion op de huidige plek maar dat lijkt me onhaalbaar, daarna op WTC en richting Goutum gaat voor mijn gevoel te ver van Leeuwarden af.

In hoeverre WTC een logistiek juiste plek is kan ik niet over oordelen. Daarvoor ben ik al weer te lang uit Leeuwarden weg. Ik zie mezelf dan op de drukke rondweg vaststaan om bij het WTC te komen, maar er zullen tegen die tijd vast andere wegen zijn.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Len Cantello


Citaat van: Tukker op maart 16, 2014, 11:53:35
Ik zie mezelf dan op de drukke rondweg vaststaan om bij het WTC te komen, maar er zullen tegen die tijd vast andere wegen zijn.
Google eens op Leeuwarden Vrij Baan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: SCC-J op maart 16, 2014, 11:07:08
Cc heeft gevraagd wat de criteria zijn om officiële supportersclub te kunnen worden, die vraagt ligt nu al een half jaar bij de bvo.

Heb het idee dat ze zelf niet weten wat de criteria zijn voor officiële supportersclub en toch komen ze altijd met "jullie zijn niet de officiële supportersclub"

Dat weten ze zeker niet. Dit is ook een nieuw probleem voor Cambuur. Ik kan mij wel ergens voorstellen dat zij eerst even de boot af houden. Anders kan je met iedereen om de tafel gaan. Inmiddels bestaat CC 2 jaar en lijkt het wel eens tijd om na te denken of CC officieel gesprekspartner moet worden.

Tukker

Citaat van: Len Cantello op maart 16, 2014, 12:21:23
Google eens op Leeuwarden Vrij Baan.
Duidelijk linkje. De Westelijke invalsweg en de haak om Leeuwarden ziet er niet verkeerd uit. En alles lijkt op tijd klaar voor het nieuwe stadion.

Bedankt voor de info  _O_
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Len Cantello


Citaat van: Tukker op maart 16, 2014, 13:53:47
Bedankt voor de info  _O_
Doe maar een Grolschje ipv een bedankje :-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Tukker

Citaat van: Len Cantello op maart 16, 2014, 14:08:42
Doe maar een Grolschje ipv een bedankje :-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
:grolsch
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

weestwel

Een tribune en uitvak zonder stoeltjes scheelt weer in de kosten  :wall   En geen dak, ik wil gewoon kunnen roken.

Destroyer

Citaat van: Tukker op maart 16, 2014, 11:53:35
Maar in moodygrunn zijn verhaal zit een grote kern van waarheid. Alle nieuwe stadions worden op een locatie neergezet net buiten de drukte van de stad op logistiek goedbereikbare plaats. De tijd van stadions in woonwijken zoals Adelaarshorust, Diekman, Zuiderpark, De Meer, Oosterpark enz. is niet meer.

Persoonlijk zie ik het liefst het nieuwe stadion op de huidige plek maar dat lijkt me onhaalbaar, daarna op WTC en richting Goutum gaat voor mijn gevoel te ver van Leeuwarden af.

In hoeverre WTC een logistiek juiste plek is kan ik niet over oordelen. Daarvoor ben ik al weer te lang uit Leeuwarden weg. Ik zie mezelf dan op de drukke rondweg vaststaan om bij het WTC te komen, maar er zullen tegen die tijd vast andere wegen zijn.

Kerel, lees nu eerst eens mijn verhaal terug, plus daarna je eigen onderste aantal zinnen. Of je bent half analfabeet, of je quote verkeerd, want wat ik zeg staat haaks op jouw antwoord, ofwel ik gaf de goede reactie.

Ofwel, WTC goed ontsluitende infrastructuur met nieuwe invalswegen. 
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Tukker

Citaat van: Destroyer op maart 16, 2014, 20:59:41
Kerel, lees nu eerst eens mijn verhaal terug, plus daarna je eigen onderste aantal zinnen. Of je bent half analfabeet, of je quote verkeerd, want wat ik zeg staat haaks op jouw antwoord, ofwel ik gaf de goede reactie.

Ofwel, WTC goed ontsluitende infrastructuur met nieuwe invalswegen.
@destroyer, op moment van quoten was ik nog niet op de hoogte van "Leeuwarden Vrij Baan"

Als je tijdlijn even bekijkt zul je het snappen. Het is niet dat ik jouw woorden weerleg, maar ik zeg niet op de hoogte te zijn van de verkeerssituatie rondom Leeuwarden. Dankzij Len Cantello nu wel.

Alleen mijn eerste regel was de reactie op jou; vandaar misschien een beetje verwarring.

En nee, ik ben zeker geen halve analfabeet. In tegendeel zelfs  ;)

Neem een biertje  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: Tukker op maart 16, 2014, 22:09:57
En nee, ik ben zeker geen halve analfabeet. In tegendeel zelfs  ;)

Je bent dus een hele analfabeet  :_schater