Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier


speculeter

Citaat van: scclwd op maart 15, 2014, 11:30:59
Ik hoop met heel mijn hart dat het stadion blijft waar het nu staat. Waarschijnlijk tegen beter weten in, cambuur is toch cambuur niet meer als het verhuist naar een nietszeggende plek? Het wordt dan een geheel andere club, geef de club dan ook maar meteen een andere naam.
zou id mooi zijn!

moodygrunn

Citaat van: Leovardiascc op maart 14, 2014, 17:05:41
Meerdere lokaties mogelijk. De huidige, WTC maar ook andere worden onderzocht. #Cambuur  #persconferentie

Ik denk eerlijk gezegd dat de club hiermee de landeigenaren zand in de ogen wil strooien, een afleidingsmanoeuvre als het ware. Ze zeggen volgens mij welke lokaties het NIET gaan worden, dus de huidige en het WTC. Beide lokaties hebben nl een ding gemeen en dat is dat de ligging totaal geen ruimte biedt voor snelle ontsluitingsroutes. Ieder nieuw stadion dat gebouwd wordt ligt tegenwoordig in de nabijheid van een snelweg (nieuwe zuiderpark, Euroborg, AZ stadion etc)
Als ik dus de lokatie in zou moeten schatten, zou dit aan de zuidkant van de stad moeten komen te liggen (in de richting van Goutum)
In Henk en Sandor we trust

papier

Citaat van: moodygrunn op maart 15, 2014, 15:23:49
Ik denk eerlijk gezegd dat de club hiermee de landeigenaren zand in de ogen wil strooien, een afleidingsmanoeuvre als het ware. Ze zeggen volgens mij welke lokaties het NIET gaan worden, dus de huidige en het WTC. Beide lokaties hebben nl een ding gemeen en dat is dat de ligging totaal geen ruimte biedt voor snelle ontsluitingsroutes. Ieder nieuw stadion dat gebouwd wordt ligt tegenwoordig in de nabijheid van een snelweg (nieuwe zuiderpark, Euroborg, AZ stadion etc)
Als ik dus de lokatie in zou moeten schatten, zou dit aan de zuidkant van de stad moeten komen te liggen (in de richting van Goutum)

Komt die haak van LWD niet langs het WTC? Daarnaast is het toch wel dichtbij die weg naar Franeker, daar is zeker wat te realiseren.

Len Cantello

Locatie bij het WTC is de beste optie. Met de hang naar het verleden kom je geen stap verder. Supporters zo veel mogelijk betrekken in de plannen is echter een must om de clubcultuur en sfeerbeleving ook in de nieuwe accomodatie te krijgen.

Ik ga er vanuit dat de KVC maar vooral ook Cambuur Culture mee gaan denken en praten!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur058

Citaat van: Len Cantello op maart 15, 2014, 16:52:02
Locatie bij het WTC is de beste optie. Met de hang naar het verleden kom je geen stap verder. Supporters zo veel mogelijk betrekken in de plannen is echter een must om de clubcultuur en sfeerbeleving ook in de nieuwe accomodatie te krijgen.

Ik ga er vanuit dat de KVC maar vooral ook Cambuur Culture mee gaan denken en praten!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
precies dit

losang09

Uiteraard blijven we graag op de huidige locatie  het liefst met zo weinig mogelijke verandering in uitstraling en cultuur.
Doch kunnen we altijd  SCC United oprichten
als het de spuigaten uitloopt en in de amateurs beginnen.  :koffie  voorbeeld dienende  United Manchester fc of whatever die het best aardig doen nu !!! :grolsch 

FORZA SCC!


Lore

Citaat van: Len Cantello op maart 15, 2014, 16:52:02


Ik ga er vanuit dat de KVC maar vooral ook Cambuur Culture mee gaan denken en praten!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Wilde Cambuur nu al CC niet erkennen als gesprekspartner?

papier

Het feit dat KvC verantwoordelijk is voor de horeca in het stadion vind ik ook prachtig! Veel mooier dan in al die andere stadions waar ongeinteresseerde lui hun werk doen

drg

Bij het WTC is en blijft gewoon de beste locatie, dan staat het gewoon alsnog naast een volkswijk maar kan men wel fatsoenlijk de boel bereiken zonder overlast voor (de dichtsbijzijnde) omwonenden. Ik ben nu alleen wel erg benieuwd wat het definitieve ontwerp gaat worden want nu dit eigenlijk toch wel definitief lijkt te gaan worden zullen de plannen snel op tafel moeten liggen

666

Citaat van: drg op maart 15, 2014, 23:51:10
Bij het WTC is en blijft gewoon de beste locatie, dan staat het gewoon alsnog naast een volkswijk maar kan men wel fatsoenlijk de boel bereiken zonder overlast voor (de dichtsbijzijnde) omwonenden. Ik ben nu alleen wel erg benieuwd wat het definitieve ontwerp gaat worden want nu dit eigenlijk toch wel definitief lijkt te gaan worden zullen de plannen snel op tafel moeten liggen

Ik hoop op tribunes net zo hoog als west, tot aan het veld. Lijkt mij prachtig.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Len Cantello

Citaat van: Lore op maart 15, 2014, 22:33:40
Wilde Cambuur nu al CC niet erkennen als gesprekspartner?
Als ze verstandig zijn doen ze dat. Snap niet dat ze de vertegenwoordigers van een substantieel deel van de supporters links laten liggen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Destroyer

Citaat van: moodygrunn op maart 15, 2014, 15:23:49
Ik denk eerlijk gezegd dat de club hiermee de landeigenaren zand in de ogen wil strooien, een afleidingsmanoeuvre als het ware. Ze zeggen volgens mij welke lokaties het NIET gaan worden, dus de huidige en het WTC. Beide lokaties hebben nl een ding gemeen en dat is dat de ligging totaal geen ruimte biedt voor snelle ontsluitingsroutes. Ieder nieuw stadion dat gebouwd wordt ligt tegenwoordig in de nabijheid van een snelweg (nieuwe zuiderpark, Euroborg, AZ stadion etc)
Als ik dus de lokatie in zou moeten schatten, zou dit aan de zuidkant van de stad moeten komen te liggen (in de richting van Goutum)

Flauwekul, bij het WTC heb jr straks een top aansluiting met de haak. Je kunt via het nieuwe aquaduct bij ind West Leeuwarden eruit rijden maar de mooiste aansluiting is straks wat nu de weg naar Harlingen is. Die wordt verlegd naar het bedrijvenpark waardoor je vrijwel recht op het stadion af rijdt. Bovendien geloof ik er geen flikker van dat alle bouwplannen van het WTC teniet worden gedaan om de grond prijs laag te houden. Feit dat meerdere opties blijven open staan lijkt me logisch.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Len Cantello op maart 16, 2014, 07:44:39
Als ze verstandig zijn doen ze dat. Snap niet dat ze de vertegenwoordigers van een substantieel deel van de supporters links laten liggen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Dat ben ik met je eens. Het toont dat onze club misschien nog niet door heeft dat ze echt heel erg gegroeid is. Ten wij met 3000 supporters op de tribune zaten, toen was 1 supportersvereniging meer dan genoeg. Nu zijn er gewoon verschillende smaken!

Jopie

Laat onze supporters alsjeblieft meedenken in het ontwerp van het stadion om de huidige sfeer te behouden, al ben ik bang dat de gemeente en het bestuur vooral naar de veiligheid van het stadion kijken en we net zo'n dooie boel krijgen als in Alkmaar of zelfs Groningen. Leuk stadion die Euroborg, maar sinds de overgang van het Oosterpark is het daar dood stil. Wij staan bekend om onze fanatieke supporters, laten we ons daarin blijven onderscheiden van de rest. Waarom niet een staantribune achter de goal?! Ik meen dat de regels hierin iets soepeler liggen dan een aantal jaren terug. Dat zou toch fantastisch zijn!  |:)