Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

veroen

Citaat van: Ronnie tng op januari 23, 2013, 11:48:56
Ben bang dat je er hier weinig van snap beste Bakker.

Bij zijn eerste regel ben ik al afgehaakt met dezelfde mening...
Zoals ik al eerder aangaf aan onze vriend bakker, verdiep je eerst iets meer in de materie voordat je dit soort dingen gaat roepen (is zelfbescherming zo dat niet iedereen je straks vergelijkt met Wiekie en Raaf ;))

Moet gewoon een nieuw stadion komen en de plannen moeten gewoon op TAFEL!!!

PePe

De bouw van een nieuw stadion is nu volgens mij geheel het verkeerde moment. Geen zakelijke investeringen meer, steeds minder winkels door internet verkoop. Geen woningbouw bijna meer, waardoor Leyten ook geen haast meer heeft met bouwplannen op de huidige locatie.
Ik zie het somber in voor de komende jaren, tenzij de gemeente wakker wordt t.o.v. Familia.
Familia is een publiekstrekker van je welste, straks zijn ze wel in een andere plaats welkom.
Hoe dom kun je zijn om dit tegen te houden?

Clint

Citaat van: PePe op januari 23, 2013, 23:16:47
Hoe dom kun je zijn om dit tegen te houden?

Ach.......onze gemeenteraadsleden......... :X

Je wordt mistroostig van dat kliekje wat onze stad moet leiden.

Crone........: Dat bakje mut d'r af!!!!!! :(

Destroyer

Citaat van: clint op januari 24, 2013, 07:39:09
Citaat van: PePe op januari 23, 2013, 23:16:47
Hoe dom kun je zijn om dit tegen te houden?

Ach.......onze gemeenteraadsleden......... :X

Je wordt mistroostig van dat kliekje wat onze stad moet leiden.

Crone........: Dat bakje mut d'r af!!!!!! :(
:0= haal die lelijke puist van onze oldehove lapzwansen!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bakker90

nee nee mensen dat bakje is cultureel met een rrrrr..... :_schater

Bakker90

Kijk mijn bericht van eerder in deze topic kan raar op gevat worden, maar ik zie in deze tijd en komende tijd ook geen nieuw stadion..
Daarom is het misschien wel slimmer om op de huidige plek iets te bedenken.. Zie Sparta rotterdam die hebben dit toen ook gedaan... en stuk voor stuk pak je het plan aan..

Ronnie tng

Geld investeren in het huidige stadion is zonde voor het geld, dat er overigens ook gewoon niet is. Er is destijds een plan geweest om het huidige te verbouwen en er woontorens bij te zetten in de hoeken. Ik geloof dat dit gewoon onhaalbaar was. Wil je graag vooruit dan moet er een nieuw stadion komen. De verbouwing bij Sparta was leuk en aardig, maar het heeft ze niet echt verder geholpen dacht ik zo.

Dokkumer

Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 12:38:50
Kijk mijn bericht van eerder in deze topic kan raar op gevat worden, maar ik zie in deze tijd en komende tijd ook geen nieuw stadion..
Daarom is het misschien wel slimmer om op de huidige plek iets te bedenken.. Zie Sparta rotterdam die hebben dit toen ook gedaan... en stuk voor stuk pak je het plan aan..
Het grote nadeel is dan dat je weer met een extra partij om de tafel moet, namelijk Leyten. Die hebben immers de grond gekocht om er op termijn woningen neer te gaan zetten. Denk je echt dat die zomaar akkoord gaan? Nee, dus dan loop je tegen nog meer vertraging aan.

Ik betwijfel trouwens of verbouwen wel goedkoper is. En willen we nu voor de derde keer een half afgebouwd stadion?

Bakker90

@ dokkumer.. ik ben het wel met je eens..

Maar je moet wel altijd een 2e plan hebben mocht het niet lukken.. een stadion wat half klaar is ben ik met je eens.. maar dat is sinds 1995 altijd al het geval geweest..

Dokkumer

Je moet altijd alternatieven hebben, alleen zit je op de huidige locatie over een aantal jaar waarschijnlijk wéér met problemen..
Overigens zitten we sinds 1980/81 al met een half afgebouwd stadion...

Bakker90

Maar het is zo.. hoe het er nu voor staat lijkt het me niet dat er een nieuw stadion komt.. het duurt veels te lang allemaal.. de gemeente zoals iedere keer op gehamerd wordt doen over het lezen van 5 zinnen 1 hele dag of een week.. maarjah als je leeuwarden binnen komt rijden over de bonkevaart dan
zie je het niveau van gemeente Leeuwarden meteen capital of watertechnology staat onder het plaatsnaambord.. en wat iedereen zegt bushokjes plaatsen hoort op de grond... inplaats van op een eeuwen oude toren..  maarjah het zal wel cultureel zijn.. of niet luts jacobi.. :_spank

Dokkumer

Komen we met het kip en ei verhaal. Zonder plannen geen onderhandeling, zonder toezeggingen geen dure plannen. Het is continu met de vinger naar elkaar wijzen zonder dat er concreet iets gebeurt, iets wat zowel de gemeente als Cambuur aangerekend kan en moet worden :P

Chipke

Als je doel is om uiteindelijk te promoveren en in de Eredivisie te blijven dan is het noodzaak om een nieuw stadion te bouwen. Als er bijv. rellen uit zouden breken dan is het niet veilig om met een woonwijk om je stadion te zitten.

vialli

 :(Als het aan de Gemeente Leeuwarden ligt komt dat nieuwe stadion er pas
als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.

Dokkumer

Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen dan is het Sint Juttemis.

Helaas ligt het niet alleen aan de gemeente, ook Cambuur zelf zit er niet fel genoeg bovenop. Hoe lang loopt dit verhaal nu alweer? Een jaar of 5 onderhand? En nog NIKS op papier, of toezeggingen, of zelfs maar een wijziging van bestemmingsplan.