Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

mario


Taurus Jr

Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Goudvinger

Ik kan nog geen hoogte krijgen van waar we op dit moment staan m.b.t. het nieuwe stadion. In 2014 schijnt er een maquette gepresenteerd te worden, kunnen we daaruit afleiden dat de gesprekken tussen Cambuur en de gemeente constructief zijn geweest en dat we weer een stap dichter bij een nieuw stadion zijn?

el haj

"Over het nieuwe stadion wordt volgens Smid momenteel op constructieve wijze met de gemeente gesproken en hij sprak de wens uit om op de nieuwjaarsreceptie in 2014 een maquette van het nieuwe stadion te kunnen presenteren."

Ligt 't aan mij of is dat een bedroevend lag ambitieniveau?

John Hiatt

Eerst moet de ijshal klaar, daarna komt Cambuur pas in beeld.

poelie-lwd


:-X
Multitasken is geen optie voor ze?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

veroen

Citaat van: John Hiatt op januari 17, 2013, 16:17:07
Eerst moet de ijshal klaar, daarna komt Cambuur pas in beeld.

Vooral ook niet slim nadenken en de bouw van deze twee samenvoegen waardoor je kostenbesparend kan werken.
Een grote dikke vette pluim voor de gemeente (en de club voor het niet doordrukken/genoeg druk zetten) als dit werkelijkheid word...

John Hiatt

Provincie neemt in februari of maart een beslissing over de ijshal. Er komt dan een hal met een 400 meter baan. Dit wordt wel aangenomen. Helaas zit er niks bij voor Cambuur. En dat ligt niet aan de provincie!

Cor

Citaat van: veroen op januari 17, 2013, 16:56:52
Citaat van: John Hiatt op januari 17, 2013, 16:17:07
Eerst moet de ijshal klaar, daarna komt Cambuur pas in beeld.

Vooral ook niet slim nadenken en de bouw van deze twee samenvoegen waardoor je kostenbesparend kan werken.
Een grote dikke vette pluim voor de gemeente (en de club voor het niet doordrukken/genoeg druk zetten) als dit werkelijkheid word...

Hoe kom je erbij dat dit kostenbesparend is?

Bakker90

Een feit is dat er een stelletje (M.N.O.E.) werken bij de gemeente Leeuwarden.. Ambtenaren zijn nou eenmaal niet goed bij hun hoofd.. (voorbeeld gemeente Leeuwarden)

Ik meende dat er een supportersprotest zou komen weten jullie daar iets van of is dat onjuiste informatie.?! lijkt mij wel een goed idee.. we zitten nu ook maar wat dom te praten en we komen geen stap verder.. (stilstand is achteruitgang)  :0=

denistel

stond toch gister juist een stuk in de lc dat ze wel naar samenwerking ijshal-cambuur
keken.

cor,,kan geld opleveren door de warmte die er los komt bij de ijshal he.
kest weer voor stoken int stadion,,,althans volgens de geleerden.

veroen

Citaat van: Cor op januari 17, 2013, 20:34:50
Citaat van: veroen op januari 17, 2013, 16:56:52
Citaat van: John Hiatt op januari 17, 2013, 16:17:07
Eerst moet de ijshal klaar, daarna komt Cambuur pas in beeld.

Vooral ook niet slim nadenken en de bouw van deze twee samenvoegen waardoor je kostenbesparend kan werken.
Een grote dikke vette pluim voor de gemeente (en de club voor het niet doordrukken/genoeg druk zetten) als dit werkelijkheid word...

Hoe kom je erbij dat dit kostenbesparend is?

Gewoon een logische redenatie.
Indien je een groter project hebt is dit altijd goedkoper dan 2 afzonderlijke projecten, je hebt dan een stuk sterkere onderhandelingspositie met aannemers.
Daarnaast kan je gezamelijk voorzieningen laten bouwen, denk aan parkeergelegenheid e.d.
Heb je een schaatshal en een voetbalstadion dan levert dat meer animo voor bedrijven die zich willen vestigen en dus heb je ook daar weer extra onderhandelingsruimte om de kosten te kunnen drukken.

Goudvinger

Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 11:55:05
Een feit is dat er een stelletje (M.N.O.E.) werken bij de gemeente Leeuwarden.. Ambtenaren zijn nou eenmaal niet goed bij hun hoofd.. (voorbeeld gemeente Leeuwarden)

Ik meende dat er een supportersprotest zou komen weten jullie daar iets van of is dat onjuiste informatie.?! lijkt mij wel een goed idee.. we zitten nu ook maar wat dom te praten en we komen geen stap verder.. (stilstand is achteruitgang)  :0=

En jij denkt dat een supportersprotest veel uithaalt? Constructief samenwerken is veel productiever dan een stoet voetbalsupporters die iets onverstaanbaars voor het stadshuis lopen te schreeuwen. Van stilstand is overigens geen sprake, want Cambuur is in gesprek met de gemeente. Ik heb persoonlijk alle vertrouwen in Ype en consorten.

Bakker90

Dat ben ik met je eens.! maar het mag wel wat sneller na mijn mening.. praten als brugman kunnen we allemaal toch.?!

albert54

Citaat van: John Hiatt op januari 17, 2013, 16:17:07
Eerst moet de ijshal klaar, daarna komt Cambuur pas in beeld.

Zou mooi zijn dat beide tegelijk gaat gebeuren. Kan je gebruik maken van elkaars faciliteiten.