Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Ik denk dat de nu beschikbare ruimte bij de Centrale wel wat te klein is voor een stadion er nog bij.

piene hassus

Seker as dr oek nog parkeerruumte bij mut

Andre-Lwd

Ik bedoel ook niet dat het stadion daargezet moeten worden, snap wel dat daar geen ruimte is, maar die winkels die nu daar gaan verbouwen haal je nu niet meer in een nieuw stadion.

skaaf

Ik zou de optie van nicator onderzoeken, goede aansluiting op weg, rail, dicht bij huidige stadion en ruimte zat. Genoeg ruimte om te parkeren en bedrijven onder te brengen

Viper

Citaat van: Bakker90 op januari 20, 2013, 14:00:00
Ype Smidt... Praatjes vullen geen gaatjes.!!! En wilt u de mentaliteit van ''altijd net niet'' wat bij cambuur vroeger het geval was voorkomen kom dan snel met een plan maar dan ook een echt plan.. want op dit moment praat u te veel en er komt niks van die praatjes terrecht.. ik heb alle vertrouwen in u als u die praatjes ook maar eens waar zult maken.

Gelukkig hebben we Henk van den Borg nog! :insane

Bakker90

#35
Of gewoon huidig stadion verbouwen.. Oost als eerst slopen op deze plek een nieuwe hoofdtribune opbouwen.. nieuwe bussness plekken.. skyboxen etc.. nieuwe kleedkamers en kantoren voor SC Cambuur.!

Achter oost genoeg parkeerplekken maken en mischien Kantoren in de tribune laten bouwen voor externe bedrijven.. en flats er om heen voor externe bedrijven.. noem maar op..

Zuid tribune slopen en hier een nieuwe tribune opbouwen die hier uitstekend past.. deze verlengen tot aan het veld net als de oost tribune.. Spelers thuis en uit ploeg tussen publiek laten zitten (engels)..

Achter Oost miskien een nieuwe ijshal met een ''sporthal voor Aris'' bouwen.. Genoeg ruimte op het huidige vv leeuwarden terrein toch.?! deze ruimte's aan scholen verhuren voor sportruimte's etc... mischien een nieuwe festiging van Friese poort laten vestigen in gebouw wat je daar kunt bouwen..?! omdat deze school wil uitbreiden met een vestiging.!!

West en Noord in de toekomst laten verbouwen als er weer geld beschikbaar is..!
De huidige bussness zaal meeting zaal voor supporters.. Sponsors laten zitten op oost.. Kleinere sponsers in de huidige ''dan oude zakenclub van cambuur'' laten zitten.. omdat deze ook belangrijk zijn.!!

Zoals gezegd in de toekomst verbouw je Noord en west.. zo bouw je stukje voor stukje aan de toekomst.. want voor een nieuw stadion in deze tijd is geen geld.. ik denk dat dit een goedkoper plan is.. en een plan is waar leyten en SC Cambuur samen meer uit kunnen halen.. want iedereen wil het liefst dat SC Cambuur op de huidige plek blijft bestaan.. en het belangrijkste van alles we blijven een volksclub in de straten van Leeuwarden.. Ohjah er is genoeg ruimte beschikbaar voor veiligheid..  kijk eens op google earth hoe grote ruimte er is achter de Oosttribune.!!

graag jullie mening.. Groeten Bakker 90



Bakker90

En waarom zouden we deze ruimte niet benutten...?!

Clint

Misschien omdat Leyten die ruimte daar heel anders wil invullen?  :?

gewoon een fan

een hoofdtribune bouwen op oost is wel het domste wat je kunt doen,als de zon een beetje schijnt is er niet normaal naar een wedstrijd te kijken  :zucht
Dit zullen de sponsoren niet zo leuk vinden neem ik aan.

Andre-Lwd

Citaat van: Bakker90 op januari 23, 2013, 00:58:33
En waarom zouden we deze ruimte niet benutten...?!

Omdat Leyten maar 1 doel heeft met dat stuk grond en dat is geld verdienen, daar zullen appartementen en/of nieuwe woningen komen.

Goudvinger

Citaat van: gewoon een fan op januari 23, 2013, 09:23:11
een hoofdtribune bouwen op oost is wel het domste wat je kunt doen,als de zon een beetje schijnt is er niet normaal naar een wedstrijd te kijken  :zucht
Dit zullen de sponsoren niet zo leuk vinden neem ik aan.

Wat zullen ze in Amsterdam en Rotterdam een gebrek aan sponsoren hebben  :koffie

Bakker90

Ik zie leyten daar nou niet echt huizen bouwen.. uit een sportcentrum haal je veel meer dan uit een paar huizen.. die je toch niet kwijt kunt..!

Ronnie tng

Ben bang dat je er hier weinig van snap beste Bakker.

Ronnie tng

Het zou natuurlijk het aller mooiste zijn wanneer we op de huidige plek kunnen verbouwen maar dat zit er om diverse redenen gewoon niet in.

Sonnema

De ijshal komt gewoon bij het wtc aan de rand van het oude Philips complex tegenover wielinga bedden. En voor de rest zijn er geen plannen voor het complex bij het wtc. Op de huidige plek gaat echt niks worden verbouwd omdat de gemeente het stadion buiten de woonwijk wil hebben liefs nog aan de rand van de stad.