Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic


Sander Scc

Citaat van: TM op november 12, 2013, 17:22:01
Er zullen vanavond weer veel beloftes worden gedaan, die nooit waar gemaakt zullen worden.

Dat was ook t eerste wat ik dacht..
Tis allemaal èèn pot nat. Nu maken ze hun standpunten duidelijk en straks moeten er compromissen gesloten worden en dan gaan ze weer kwartetten met standpunten. Poppenkast!!

sunderland

Wat voor mafkees wil er nu een stadion bij de werpsterhoek

SCC-J

Iemand die 37 jaar seizoenkaart houder ... Maar niet snapt dat dat de doodsteek zou zijn.

Treb

Ik weet het, het is allemaal gelul in de ruimte maar ik MOET nu eenmaal stemmen. Welke partij heeft het, op papier, beste met Cambuur voor m.b.t. het stadion?

drg

Maakt allemaal weer geen zak uit, k zou alleen stemmen om tegen CDA, PvdA en VVD in te gaan maar de keuzes die dan overblijven zijn dan ook niet bepaald geweldig, ze zoeken t maar uit

666

Citaat van: Treb op november 13, 2013, 07:24:28
Ik weet het, het is allemaal gelul in de ruimte maar ik MOET nu eenmaal stemmen. Welke partij heeft het, op papier, beste met Cambuur voor m.b.t. het stadion?

Ik zou zeggen doe de stemwijzer
http://leeuwarden.stemwijzer.nl/

iig rechts, ik ben dat linkse geneuzel hier in Leeuwarden en omstreken zat!!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DayDreamer

Cambuur en Ype doen dan wel een oproep om goed na te denken wat betreft Cambuur, maar welke partijen hebben het nu echt goed voor met de club, PVDA en VVD, PVDA ben ik eigenlijk wel aardig zat hier.

Montana

PvdA en VVD zijn op dit moment het meest pro-Cambuur.
Maar als je ook naar het verleden kijkt weet je dat de PvdA dit niet altijd is geweest.
persoonlijk zeg ik stem VVD en vergeet 2010 niet:

http://www.cdaleeuwarden.nl/nieuws/202/cda-leeuwarden-geen-financiele-steun-voor-cambuur.html

losang09

Citaat van: clint op november 05, 2013, 07:24:16
Mag niet op noord. Die tribune is gebouwd als zittribune en mag, volgens de regels van de KNVB, dan niet omgetoverd worden in een staantribune.
Het zou alleen (weer) mogelijk kunnen op de zuidtribune, die vroeger staantribune was.

Bij NAC zijn de tribunes ook gebouwd als zit en daar zijn ze ook gedeeltelijk omgewisseld.
Doch zie ik Zuid ook liever als staantribune net als vroegah . Lekker knus voor betaalbare prijs en je struikelt niet over die kuipjes.


Lore

Citaat van: losang09 op november 13, 2013, 15:38:13
Bij NAC zijn de tribunes ook gebouwd als zit en daar zijn ze ook gedeeltelijk omgewisseld.
Doch zie ik Zuid ook liever als staantribune net als vroegah . Lekker knus voor betaalbare prijs en je struikelt niet over die kuipjes.

Lekker knus? Ik heb nig steeds de afdrukken van die ijzeren frames in mijn lichaam staan van na de doelpunten  :_schater

piene hassus

Must oek rechtop juiche en niet naar foren

666

Citaat van: Lore op november 13, 2013, 17:53:48
Lekker knus? Ik heb nig steeds de afdrukken van die ijzeren frames in mijn lichaam staan van na de doelpunten  :_schater

Ik had het van te voren al... Er werd bijna nooit geduwd  :y
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Wat betekend de verkiezingsuitslag voor een nieuw Cambuurstadion. Die Rooien hebben iig de meeste zetels gehaald 12.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander