Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Sonnema

Het stadion zal dan komen deels op de parkeerplaats voor de westingang van WTC Expo en op de kopse kant van het ijsstadion. Dat zijn de plannen om het zo te gaan doen, horeca willen ze bij Cambuur in eigen beheer houden en deels met het WestCord Hotel gaan regelen, zoals ze dat nu ook al doen.

Westerpark

Ben wel blij met dit nieuws.
Alle bebouwing in de stadionomgeving is welkom wat mij betreft.
Niemand zit te wachten op een stadion in een kale, open lege ruimte.

kickandrush

http://www.stadiumguide.com/future/capacity-25000/

Hier nog een linkje met (kleine) stadions die op de nominatie staan om gebouwd te worden. Wat me wel opvalt is dat ze er van buiten vaak helemaal niet meer uitzien al stadions.  :?

John Hiatt

Provincie heeft bijna 19,5 miljoen euro in sportdorp dkv gestoken sinds 2000. Wordt nu tijd dat Cambuur geld ophaalt bij provincie.

Sander Scc

Citaat van: kickandrush op oktober 17, 2013, 22:28:41
http://www.stadiumguide.com/future/capacity-25000/

Hier nog een linkje met (kleine) stadions die op de nominatie staan om gebouwd te worden. Wat me wel opvalt is dat ze er van buiten vaak helemaal niet meer uitzien al stadions.  :?

Mooi stadion dat van Heracles! Zoiets zal hier ook wel komen.

lunnie


Viper

Dat is net een kantoor (vanaf de buitenkant). Ik hoop dat ons nieuwe stadion wel echt op een stadion lijkt. Dan vind ik die van Heracles een stuk beter.

dizzhead

Inderdaad. Dit zijn stadions:






De rest is moderne architectuur en dus niks voor ons mooie clupke  |:)

Viper

Precies! Ik vind dat de lichtmasten sowieso zichtbaar moeten zijn/blijven! Ze mogen best lager of krom. Dat geeft al 50% het gevoel van een stadion.

kickandrush

Citaat van: Sander Scc op oktober 18, 2013, 09:16:48
Mooi stadion dat van Heracles! Zoiets zal hier ook wel komen.

Van binnen vindt ik het stadion van Hoeracles er wel goed uitzien. Van buiten  :R Persoonlijk gaat mijn voorkeur wel uit naar overhangende tribunes. Lijkt me ook een goed uitganspunt voor de nieuwe Camminghaburcht  w:)

Lore

Citaat van: kickandrush op oktober 18, 2013, 13:38:07
Van binnen vindt ik het stadion van Hoeracles er wel goed uitzien. Van buiten  :R Persoonlijk gaat mijn voorkeur wel uit naar overhangende tribunes. Lijkt me ook een goed uitganspunt voor de nieuwe Camminghaburcht  w:)

Even over de naam dan: Camminghaburg is gewoon echt fantastisch!

piene hassus

Hoefeul meensen kenne in dat stadion dizzhead? Camminghaburcht fien ik stoerder dan Camminghaburg

Destroyer

Citaat van: Viper op oktober 18, 2013, 12:58:50
Precies! Ik vind dat de lichtmasten sowieso zichtbaar moeten zijn/blijven! Ze mogen best lager of krom. Dat geeft al 50% het gevoel van een stadion.

Ik reed vorige week nog langs Euroborg. Dat lijkt niet eens op een station van de buitenkant. Erg lelijk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dizzhead

#883
Citaat van: piene hassus op oktober 18, 2013, 14:29:14
Hoefeul meensen kenne in dat stadion dizzhead? Camminghaburcht fien ik stoerder dan Camminghaburg

Die eerste die ik poste is qua aantal niet noemenswaardig (ok, 6.000 -  maar de bouw is nooit doorgegaan geloof ik en zit nu nog steeds op 2.900 geloof ik), maar ik hou van dit enigszins klassieke ontwerp. Die laatste 14.000

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: piene hassus op oktober 18, 2013, 14:29:14
Camminghaburcht fien ik stoerder dan Camminghaburg

Klopt, klinkt als een onneembare vesting |:)
Henk, held, bedankt