Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Volgens mij moet er bij de bouw aan een aantal zaken worden gedacht die sfeerverhogend kunnen werken.

Ik ben even wezen sneupen op het internet:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=634420&page=3
conclusie:
steile tribunes
stalen plat-dakconstructie (anfield)
(waar mogelijk) sta-tribunes

http://www.bbc.co.uk/news/magazine-22110898
dicht op het veld
gesloten dak (waarschijnlijk niet haalbaar)
lage prijzen (voor iedereen toegankelijk)

In Henk en Sandor we trust

Bernardo

Duurt allemaal veel te lang!

drg

Ah juh, zodra de plannen goedgekeurd zijn staat 't er zomaar

Lore

Citaat van: drg op oktober 15, 2013, 16:43:22
Ah juh, zodra de plannen goedgekeurd zijn staat 't er zomaar

Haha, vast prefab! Hoeven alleen nog maar schroeven in!

PePe

Citaat van: dizzhead op oktober 11, 2013, 16:26:02
Ik ben nog steeds voor een (verkleinde) variant van 'the new den'. Open hoeken zijn een must om de 'oldskool' sfeer te behouden denk ik. Kleine dichte stadions gaan altijd teveel rondzingen waardoor sfeer sneller weer stil lijkt te vallen, zo is mijn ervaring in elk geval.

http://youtu.be/hZqIIa4SYE8?t=24s



http://www.youtube.com/watch?v=dF6Iy_8XnKw

Volgens mij kan het getoonde spel of het resultaat alleen maar sfeer verhogend werken, en niet een stadion!

brambo3004

Citaat van: PePe op oktober 15, 2013, 21:47:42
Volgens mij kan het getoonde spel of het resultaat alleen maar sfeer verhogend werken, en niet een stadion!

Ach onzin, je zal maar een zwolle-achtig stadion krijgen. Dan gaat er heel veel van de beleving af! Ook al speel je stabiel eredivisie

EastSide058

Citaat van: brambo3004 op oktober 15, 2013, 21:56:45
Ach onzin, je zal maar een zwolle-achtig stadion krijgen. Dan gaat er heel veel van de beleving af! Ook al speel je stabiel eredivisie

idd een stadion werkt ook sfeerverhogend/verlagend

Kijk maar naar Anfield Road en Old Trafford! Hoop inderdaad geen stadion te krijgen als Olle en FC Den Haag..
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

piene hassus

Ut in te dienen plan lijt toch al klaar hoop ik

Sonnema

Ja dat is allemaal al klaar. Cambuur en de gemeente moeten er nog gewoon uitkomen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Sonnema op oktober 16, 2013, 18:56:53
Ja dat is allemaal al klaar. Cambuur en de gemeente moeten er nog gewoon uitkomen.

Inclusief kant en klare tekeningen? waarom komt dan niets naar buiten? of is het het stadion daat hier al eens langs is gekomen?
Henk, held, bedankt

dizzhead

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 16, 2013, 19:49:55
Inclusief kant en klare tekeningen? waarom komt dan niets naar buiten? of is het het stadion daat hier al eens langs is gekomen?

Ik verwacht niet dat de club ideeën gaan tonen voordat er een akkoord over is.

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 16, 2013, 19:49:55
Inclusief kant en klare tekeningen? waarom komt dan niets naar buiten? of is het het stadion daat hier al eens langs is gekomen?

Die tekeningen kloppen niet! ;)

Het zal sowieso geen stadion worden ala Zwolle!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ForzaCambuur1

Citaat van: Galdiano op oktober 16, 2013, 19:59:05
Die tekeningen kloppen niet! ;)

Het zal sowieso geen stadion worden ala Zwolle!

Jij weet meer?  :)

vialli


Daddy T.

#854
Om nog maar es een voorbeeld erin te gooien, nieuwe stadion Heracles:

http://www.heracles.nl/Sitefiles/Doc/bidbook.pdf
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!