Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Westerpark op september 27, 2013, 14:26:55
Plus tribunes tot aan veld en echte lichtmasten!

Dream on, dit is niet meer van deze tijd en investeerders zien dit als onrendabel omdat de hoeken alleen commerciele waarde hebben als deze dicht zijn.

Tribunes tot aan het veld is wel een must!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gewoon een fan

Citaat van: clint op oktober 02, 2013, 09:54:06
De Cammingha-burcht.

:clint :Als onneembare vesting.
Dit vind ik echt een hele mooie naam voor ons nieuwe stadion  :thumbsup

Destroyer

Zeker mooi. Mooier nog dan Riedstra stadion. Ze kunnen altijd tribunes vernoemen naar personen die belangrijk geweest zijn voor de club.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

666

Citaat van: Destroyer op oktober 02, 2013, 10:23:47
Zeker mooi. Mooier nog dan Riedstra stadion. Ze kunnen altijd tribunes vernoemen naar personen die belangrijk geweest zijn voor de club.

Theo de Jong Tribune
Rob mc Donald Washok
Jurrie Koolhof Kassaplein
Alfons Arts Ballenhok
Wytze Adema Kunstgras
Ritske Merkus Vergaderzaal


Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

NicoJanHoogma1960

#799
Dick de Boer Toiletruimte (pisbakken)
Cambuur zit in je bloed

richard


Westerpark

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op oktober 02, 2013, 09:47:49
Maar ja mensen, een nieuwe ijshal speelde niet zolang als het Cambuur stadion al loopt. Maar hupakee even een nieuwe ijshal van 22 miljoen, al trekken ze gelijk een blik open. Nou als er nog een blik is trek deze dan deze maand ook maar open voor het nieuwe Riedstra stadion. Kom op gemeente laat nu ook je kant zien richting deze topclub op het hoogste niveau. Kunnen we Dijkstra en Draisma mooi laten bouwen goed voor de werkgelegenheid, tevens blijft dit bouwbedrijf dan Cambuur ook jaren trouw. Nou Crone de bal ligt bij jullie, scoren jullie deze maand of niet, wij in ieder geval wel sportief gezien, in het stadion wat aan vervanging toe is.

De bal ligt helemaal niet bij Crone, de bal ligt bij Cambuur of beter gezegd bij de financierders.
Gemeente mag geen geld stoppen in topsport (staatssteun), wel in recreatie.
Dus vandaar de ijshal wel en het Cambuur stadion niet.

Lore

Citaat van: Westerpark op oktober 03, 2013, 22:37:49
De bal ligt helemaal niet bij Crone, de bal ligt bij Cambuur of beter gezegd bij de financierders.
Gemeente mag geen geld stoppen in topsport (staatssteun), wel in recreatie.
Dus vandaar de ijshal wel en het Cambuur stadion niet.

Klopt helemaal, maar een beetje meedenken met bestemmingsplannen en infrastructuur doet geen kwaad natuurlijk! Er moet vooral niet te veel naar elkaar gewezen worden en samen de schouders er onder!

vialli

Citaat van: Westerpark op oktober 03, 2013, 22:37:49
De bal ligt helemaal niet bij Crone, de bal ligt bij Cambuur of beter gezegd bij de financierders.
Gemeente mag geen geld stoppen in topsport (staatssteun), wel in recreatie.
Dus vandaar de ijshal wel en het Cambuur stadion niet.

Eigenaardig dat die regels niet gelden in Groningen, Den Haag,
en DKV etc...
Maar ja, wij zitten in Leeuwarden nou eenmaal AL JAREN met de DOMSTE BESTUURDERS
van het noordelijk halfrond.

piene hassus

Wat is eigenluk ut ferskil met miljonairs die rondsjes ryde en un paar foeballers die de helft nog niet ees krije. Miskien is dit un maas int net

Destroyer

Nog nieuws nav forumavond?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

TM

Citaat van: Destroyer op oktober 08, 2013, 23:20:09
Nog nieuws nav forumavond?

Nee, alles is herhaald wat al bekend was.

Yellow Army

Citaat van: Destroyer op oktober 08, 2013, 23:20:09
Nog nieuws nav forumavond?

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 2u

Dé concrete plannen voor nieuw stadion zitten er aan te komen. Eea gaat spoedig in de 'trechter' zo laat #CAMBUUR-directeur Vd Belt weten.

Nee dus...
Area 58

Daddy T.

Citeer
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 2u

Dé concrete plannen voor nieuw stadion zitten er aan te komen. Eea gaat spoedig in de 'trechter' zo laat #CAMBUUR-directeur Vd Belt weten.


Waarschijnlijk volgende maand meer nieuws.... :|
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Destroyer

Hebt standaard verhaal dus. Wachten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22