Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: Galdiano op juni 06, 2025, 09:19:19
Ik lees dat vanaf komend seizoen de trainingen gaan plaats vinden in Deinum.

Als je het mij vraagt echt waardeloos.
Je verliest de verbinding met de stad, en daarnaast heeft het een waardeloze ligging.
Ja het is nieuw.

Maar ben er nu een aantal keer geweest, maar het is er altijd koud en guur. De wind heeft er vrijspel en ligt buiten het dorp.  :|
vanaf het stadion 5 min rijden en hele goede velden..

Galdiano

Citaat van: YellowBlue op juni 06, 2025, 11:19:50
vanaf het stadion 5 min rijden en hele goede velden..

Dat begrijp ik. En kan de keuze ook deels wel begrijpen.
Maar ik weet niet of je wel eens op de locatie zelf bent geweest?
Het waait er altijd. Je hebt geen enkele beschutting.
En met name voor de oudere kern is het minder toegankelijk.

Dit is ook echt wel hele dikke middelvinger naar BV Sport en Gemeente Leeuwarden. De velden zijn al jaren van een droevig niveau.
Zelfs bij kunstgrasvelden gaan ze de mist in.   :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Poetser

Ik begrijp Cambuur wel.

BV sport kest echt niks met.

DayDreamer

De gehele groenvoorziening in de Gemeente is dramatisch, kijk eens hoe de stad er bij ligt buiten de binnenstad, het is werkelijk om te janken, overal onkruid, struiken, bomen, bosjes, het woekert overal. En als ze dan eens maaien of snoeien is het met de franse slag, allemaal half werk.

Vlampiep

Citaat van: DayDreamer op juni 06, 2025, 13:21:25
De gehele groenvoorziening in de Gemeente is dramatisch, kijk eens hoe de stad er bij ligt buiten de binnenstad, het is werkelijk om te janken, overal onkruid, struiken, bomen, bosjes, het woekert overal. En als ze dan eens maaien of snoeien is het met de franse slag, allemaal half werk.
Su hewwe alleen mar geld over foor hun idiote hersenspinsels, su as een bos naast de beurs of un bouwkeet op ut Oldehoofsterkerkhof.

Stiens

Citaat van: DayDreamer op juni 06, 2025, 13:21:25
De gehele groenvoorziening in de Gemeente is dramatisch, kijk eens hoe de stad er bij ligt buiten de binnenstad, het is werkelijk om te janken, overal onkruid, struiken, bomen, bosjes, het woekert overal. En als ze dan eens maaien of snoeien is het met de franse slag, allemaal half werk.

Dat is gedaan voor de vlinders en de bijtjes  :_schater :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op juni 06, 2025, 14:40:10
Dat is gedaan voor de vlinders en de bijtjes  :_schater :_schater
zeg maar gewoon geen personeel te krijgen  :_schater

denistel

Citaat van: YellowBlue op juni 06, 2025, 11:19:50
vanaf het stadion 5 min rijden en hele goede velden..

mut de brug niet altijd open staan  :_schater

Galdiano

#12443
Citaat van: Noordcambuur op juni 06, 2025, 14:53:42
zeg maar gewoon geen personeel te krijgen  :_schater

Daar ligt het niet aan. Er is goed in het noorden aan personeel te komen voor in de groenvoorziening.
In de randstad is het veel moeilijker.
In het noorden is er een lager scholings niveau dan in de randstad.
Hier zijn simpelweg minder kandidaten voor eem hoog geschoolde baan dan in de randstad. En bij laag geschoolde functies is dat andersom.  ;)

Maar genoeg politiek gelult.
BV Sport blijft waardeloos, en personeel is prima voor velden beheer te krijgen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delfzijl/Cambuur

Aaaah de gemeente zeurders steken de kop weer op.
Zonder die gemeente had Uw Cambuur al niet meer bestaan. DANK U.
Werk zelf onder gemeentevlag, werk me alle dagen een slag in de rondte, maar je kunt het nooit goed doen want je bent gemeente.
Ik zit trouwens in de buitendienst, rij en veeg trots rond in Delfzijl met mn Cambuur banner en shirt voor t raam.
De groeten van Delfzijl/Cambuur.

Delfzijl/Cambuur


Poetser

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 06, 2025, 17:24:52
Aaaah de gemeente zeurders steken de kop weer op.
Zonder die gemeente had Uw Cambuur al niet meer bestaan. DANK U.
Werk zelf onder gemeentevlag, werk me alle dagen een slag in de rondte, maar je kunt het nooit goed doen want je bent gemeente.
Ik zit trouwens in de buitendienst, rij en veeg trots rond in Delfzijl met mn Cambuur banner en shirt voor t raam.
De groeten van Delfzijl/Cambuur.

Hier in Leeuwarden staan ze meer te leunen op hun hark met een zware van Nelle in het mondhoekje dan dat ze wat doen

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Poetser op juni 06, 2025, 17:44:04
Hier in Leeuwarden staan ze meer te leunen op hun hark met een zware van Nelle in het mondhoekje dan dat ze wat doen

Kut, dat doe ik ook.... (die zware van Nelle )

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 06, 2025, 17:24:52
Aaaah de gemeente zeurders steken de kop weer op.
Zonder die gemeente had Uw Cambuur al niet meer bestaan. DANK U.
Werk zelf onder gemeentevlag, werk me alle dagen een slag in de rondte, maar je kunt het nooit goed doen want je bent gemeente.
Ik zit trouwens in de buitendienst, rij en veeg trots rond in Delfzijl met mn Cambuur banner en shirt voor t raam.
De groeten van Delfzijl/Cambuur.
_O_ _O_ _O_

Poetser

Net stoeltsje ophaalt.. om het stadion zo weer even te zien, met de helft minder stoeltjes deed wel een bitsje piene.  ;(