Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter


Arno A

Citaat van: Bankzitter op juni 01, 2025, 00:01:54
De urinoirs (12x). :_schater


in de buurt van het nieuwe Cambuurstadion zal een tableau geplaatst worden. Het gedicht is gemaakt door Melvin van Eldik.
Het tableau zal in de nieuwe wijk worden geplaatst waar voorheen de middenstip van het Cambuurveld was.

Gedicht van Melvin van Eldik voor Nieuw Oud Oost.

oanse klup

de skaduw fan Oscar syn snor
leit inklonken in befroren fiktory
onder ut beswitte gro?n
sporen ?t un divisie fan ear

in de mat foar eeuwech prent
de allerhoogste sege is ?r wear
gejuich op oast, west, s?d of noard
at geel/blauw pegelt, ?thaalt en skoart

ut gras fan ut fertrouwde strydtoneel
altyd in omhelzing met tinten triomf
tranen fan blydskap meanderend op un plein
dat straalt: Cambuur oanse kampioen


JSE

Weet iemand ook meer over a.s. zaterdag? Wordt daar nog iets meer van gemaakt dan stoeltje halen (kunnen we ook een biertje drinken o.i.d.?)

Holwerd voor Cambuur

FC Volendam diende onlangs een verzoek in om de eerste drie wedstrijden van het nieuwe seizoen uit te spelen. Zo hoopt de club extra tijd te winnen voor de aanleg van het veld. Of de voetbalbond daarin meegaat, is nog onduidelijk. Telstar zou een soortgelijk verzoek kunnen doen.

Wij mochten dat afgelopen seizoen ook niet toch :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Dan zullen ze wel moeten uitwijken naar bijv. AZ voor 1 "thuiswedstrijd".
Niet ons probleem verder.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op juni 02, 2025, 19:11:00
Niet ons probleem verder.

Hoe ze het oplossen zal me een zorg zijn, maar als het hier niet mocht mag het daar ook niet! :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Stiens

Citaat van: Inferno-058 op mei 31, 2025, 11:06:56
https://www.troostwijkauctions.com/a/inventaris-voetbalstadion-sc-cambuur-te-leeuwarden-A1-33191?srsltid=AfmBOoo0Puit8COtIh8r5TE3i4hRlLopz1Xedlu2rKj24kIN7TUA__4D

Ondertussen wordt de gehele inventaris van het oude stadion geveild.

Wat een oude troep. Reclameborden, rolluiken, stalen trappen, hekwerken, oude keukens wat moet je met die troep  :_schater :_schater

Galdiano

Ik lees dat vanaf komend seizoen de trainingen gaan plaats vinden in Deinum.

Als je het mij vraagt echt waardeloos.
Je verliest de verbinding met de stad, en daarnaast heeft het een waardeloze ligging.
Ja het is nieuw.

Maar ben er nu een aantal keer geweest, maar het is er altijd koud en guur. De wind heeft er vrijspel en ligt buiten het dorp.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

janou

Citaat van: Galdiano op juni 06, 2025, 09:19:19
Ik lees dat vanaf komend seizoen de trainingen gaan plaats vinden in Deinum.

Als je het mij vraagt echt waardeloos.
Je verliest de verbinding met de stad, en daarnaast heeft het een waardeloze ligging.
Ja het is nieuw.

Maar ben er nu een aantal keer geweest, maar het is er altijd koud en guur. De wind heeft er vrijspel en ligt buiten het dorp.  :|

Cambuur geeft zelf ook aan dat het niet de gewenste oplossing is maar een tijdelijke.


Specuveter

Citaat van: Galdiano op juni 06, 2025, 09:19:19
Ik lees dat vanaf komend seizoen de trainingen gaan plaats vinden in Deinum.

Als je het mij vraagt echt waardeloos.
Je verliest de verbinding met de stad, en daarnaast heeft het een waardeloze ligging.
Ja het is nieuw.

Maar ben er nu een aantal keer geweest, maar het is er altijd koud en guur. De wind heeft er vrijspel en ligt buiten het dorp.  :|
Inderdaad...hoe komen Ze daar nu bij?
Zoveel velden in Leeuwarden
Ook niet leuk voor de vaste "oude garde" die  elke dag kwamen

Galdiano

Citaat van: janou op juni 06, 2025, 09:22:51
Cambuur geeft zelf ook aan dat het niet de gewenste oplossing is maar een tijdelijke.

Ik denk dat ze er heel snel op terug komen.
Zo'n dag als vandaag met deze wind. Er is niet te trainen.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Toch treurig dat blijkbaar de Gemeente + BV Sport + Cambuur in Leeuwarden niet een goed veld kan regelen.

Galdiano

Citaat van: DayDreamer op juni 06, 2025, 10:19:30
Toch treurig dat blijkbaar de Gemeente + BV Sport + Cambuur in Leeuwarden niet een goed veld kan regelen.

BV sport staat al jaren bekend om het belabberde onderhoud van de velden in en rondom Leeuwarden. Het is om te janken zo slecht.
Ze kunnen zoveel leren van omliggende gemeenten.  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Andy King

Citaat van: DayDreamer op juni 06, 2025, 10:19:30
Toch treurig dat blijkbaar de Gemeente + BV Sport + Cambuur in Leeuwarden niet een goed veld kan regelen.

Ja, het is jammer, maar wel een duidelijk signaal van Cambuur naar de gemeente.

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op juni 06, 2025, 09:23:25
Inderdaad...hoe komen Ze daar nu bij?
Zoveel velden in Leeuwarden
Ook niet leuk voor de vaste "oude garde" die  elke dag kwamen
Dat zal voor velen van die vaste kern trainingsbezoekers  een aderlating op hun dagbesteding worden.