Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Citaat van: Zuid1991 op september 12, 2024, 20:48:21
Eens, dit had juist als eerst aangepakt moeten worden!
Want het heeft te maken met veiligheid!
Geen leuning en geen anti slip, de treden zijn nu levensgevaarlijk!


Ze zijn deze week wel met de vloeren bezig geweest op o.a. de Zuidtribune. Of daarmee ook de traptredes zijn meegenomen weet ik niet.







Scc4-ever

Citaat van: Zuid1991 op september 12, 2024, 20:48:21
Eens, dit had juist als eerst aangepakt moeten worden!
Want het heeft te maken met veiligheid!
Geen leuning en geen anti slip, de treden zijn nu levensgevaarlijk!
ja vind ik ook.

Noordcambuur

Stiens het ziet er prachtig uit :thumbsup

Hirsch

Prachtig in de avond! Wat heerlijk dat we over het voetbal mogen zeuren, maar dat het stadion gewoon klopt |:)

Trainert!

het geluid was nog steeds niet best.


janou

Citaat van: Trainert! op september 14, 2024, 01:22:25
het geluid was nog steeds niet best.

Was het wel beter dan bij Helmond?

Poetser

Citaat van: Trainert! op september 14, 2024, 01:22:25
het geluid was nog steeds niet best.

Klopt. De bass staat veel te hard, waardoor het geluid heel dof hoort

Maar w?t een stadion..

Eewal

De lege West tribune doet wel pijn aan de ogen. Zijn er nog altijd restricties of is dit het nu eenmaal qua sponsoren?

Huizen

Op tv ziet het er prachtig uit. Ik stoor mij aan de lege plekken op Noord onderin en de compleet lege zijkant van West. Dat ziet er echt niet uit.

Snel de scoreborden installeren en het supportershome ready, maar dat duurt nog wel even begreep ik. Kan mij voorstellen dat veel mensen de gezelligheid voor en na de match enorm missen rondom het stadion.


Zuid1991

Citaat van: Bussum op september 14, 2024, 09:43:57
Op tv ziet het er prachtig uit. Ik stoor mij aan de lege plekken op Noord onderin en de compleet lege zijkant van West. Dat ziet er echt niet uit.

Snel de scoreborden installeren en het supportershome ready, maar dat duurt nog wel even begreep ik. Kan mij voorstellen dat veel mensen de gezelligheid voor en na de match enorm missen rondom het stadion.
Lege plekken noord heeft te maken dat iedereen bij elkaar wil staan? Noord was gister gewoon uitverkocht.

West is raar dat het zo leeg is. Mogen vele sponsoren er nog niet plaats nemen of is dit iets wat normaal is?

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op september 14, 2024, 10:07:47
Lege plekken noord heeft te maken dat iedereen bij elkaar wil staan? Noord was gister gewoon uitverkocht.

West is raar dat het zo leeg is. Mogen vele sponsoren er nog niet plaats nemen of is dit iets wat normaal is?

Die lege plekken vallen gewoon op omdat er aleen sponsoren op West mogen zitten. Dat moet nog groeien.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Ziet er inderdaad niet uit dat lege west
Is die h?le tribune nou echt alleen maar voor sponsors ?

michello

Wat is het beste parkeerplek? Ik kom maandag a.s. vrij laat aan. (19:45)

fred

Citaat van: Eewal op september 14, 2024, 09:32:46
De lege West tribune doet wel pijn aan de ogen. Zijn er nog altijd restricties of is dit het nu eenmaal qua sponsoren?

Ik  vrees het laatste...

Specuveter

Citaat van: michello op september 14, 2024, 10:38:47
Wat is het beste parkeerplek? Ik kom maandag a.s. vrij laat aan. (19:45)
Dicht bij het casino of bij de Jumbo.