Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Noordcambuur op september 08, 2024, 09:28:40
En de Westtribune dat nu wel vol kan heel benieuwd?

Dus komende wedstrijd max 14750 oid?
In Henk en Sandor we trust

Stiens

Citaat van: Noordcambuur op september 08, 2024, 09:28:40
En de Westtribune dat nu wel vol kan heel benieuwd?

Reken daar maar niet op, niet alle sponsorseats zijn uitverkocht.

fred

Citaat van: moodygrunn op september 08, 2024, 14:45:12
Dus komende wedstrijd max 14750 oid?

Uitvak zal leeg zijn dus 13.698 max
Maar ben al blij als er 10.000 komen tegen de competitie vervalsers

AL

Citaat van: fred op september 08, 2024, 15:42:25
Uitvak zal leeg zijn dus 13.698 max
Maar ben al blij als er 10.000 komen tegen de competitie vervalsers

Uitvak zal vrij vol zitten.
Leden van kidsclub kunnen met aanhang daar plaatsnemen voor 10 euro.

fred

Citaat van: AL op september 08, 2024, 15:44:53
Uitvak zal vrij vol zitten.
Leden van kidsclub kunnen met aanhang daar plaatsnemen voor 10 euro.

Ok die had ik even gemist.

YellowBlue

Citaat van: Noordcambuur op september 08, 2024, 09:28:40
En de Westtribune dat nu wel vol kan heel benieuwd?
die krijgen we voorlopig niet vol lijkt mij.

Zuid1991

Citaat van: Stiens op september 08, 2024, 15:14:38
Reken daar maar niet op, niet alle sponsorseats zijn uitverkocht.
Hoeveel zijn daar dan van verkocht?

fred

zal ook wel een klein gedeelte voor genodigden zijn

Trainert!

nog ontwikkelingen mbt geluid en scorebord?

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op september 11, 2024, 21:32:05
nog ontwikkelingen mbt geluid en scorebord?
ik heb vandaag mail gekregen van Cambuur  :thumbsup
Het geluid moet nu goed zijn van scorebord weet ik nog niks van.

Specuveter

Nog geen scorebord
Geen anti slip op de treden...
Dat gaat binnenkort ??n keer goed mis.
Ook door gebrek aan leuningen.

AL

Parkeren een beetje te doen/of al wat beter voor elkaar?

Scc4-ever

Citaat van: Specuveter op september 12, 2024, 20:26:13
Nog geen scorebord
Geen anti slip op de treden...
Dat gaat binnenkort ??n keer goed mis.
Ook door gebrek aan leuningen.
leuningen waren wel handig geweest. Maar goed misschien hebben ze dat niet gedaan vanwege t zicht. Maar t had wel gemogen vind ik. Want ik zie t ook nog is mis gaan zo.

Zuid1991

Citaat van: Scc4-ever op september 12, 2024, 20:45:53
leuningen waren wel handig geweest. Maar goed misschien hebben ze dat niet gedaan vanwege t zicht. Maar t had wel gemogen vind ik. Want ik zie t ook nog is mis gaan zo.
Eens, dit had juist als eerst aangepakt moeten worden!
Want het heeft te maken met veiligheid!
Geen leuning en geen anti slip, de treden zijn nu levensgevaarlijk!