Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Krijgen we ook weer vaste reclameborden aan de dakranden of vlak daaronder?

papier

Citaat van: Hasses op juni 12, 2024, 11:41:01
De open rijen zullen gebruikt voor plaatsing van LED-boarding met reclame, hetgeen wat ik gehoord heb.

Vreselijk :{

Galdiano

Citaat van: papier op juni 12, 2024, 11:11:11
Al bekend wat er met die open rijen gaat gebeuren/wat het idee daarbij is?

Ook bijzonder dat er ??n stoel wel is gemonteerd.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Drumfather SCC

#11268
Citaat van: Drumfather SCC op juni 05, 2024, 14:36:03
Ik krijg na 20.000x mail verversen nu pas de code voor de 20% van de Gouden SK-houders...

Waarom verrekenen ze dit niet gelijk? In het oude systeem stond de kaart gewoon als Goud

Ik ben dus eerst maar verder gegaan omdat ik, zoals eerder gemeld, bij mijn goede vriend wou zitten omdat ik alles ook voor hem moet regelen vanwege zijn beperking

Kan gebeuren en ik kan een SK prima bekostigen maar 20% is toch gauw ? 45,- in mijn geval.
Kan ik dit nog terug krijgen of is het ''eigen schuld, dikke bult?''

Misschien ben ik aan het mierenneuken maar ik vraag dit me toch af
Ik zal er even een mail aan wagen
Zijn er meer mensen bij wie dit is gebeurt?

Voor de mensen die dit ook is gebeurt; Ik heb reactie van de club dus hierbij de beloofde terugkoppeling

Beste Gouden Seizoenkaarthouder,

Allereerst dank voor de mail en goed om te horen dat je de verhuizing naar Ons Nieuwe Thuis al hebt geregeld, dank daarvoor!

Praktisch gezien gaan we de restitutie uiteraard regelen. Zou je ons hiervoor kunnen voorzien van de betreffende klantnummers, IBAN, tenaamstelling en het openstaande bedrag.
Alvast bedankt en graag tot in het Kooi Stadion!

Met geel-blauwe groet,
SC Cambuur
media@cambuur.nl


Wel menselijk die persoonlijke aanhef  ;) en het openstaande bedrag is dus 20% van het huidige SK bedrag

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Drumfather SCC op juni 12, 2024, 12:33:07
Voor de mensen die dit ook is gebeurt; Ik heb reactie van de club dus hierbij de beloofde terugkoppeling

Beste Gouden Seizoenkaarthouder,

Allereerst dank voor de mail en goed om te horen dat je de verhuizing naar Ons Nieuwe Thuis al hebt geregeld, dank daarvoor!

Praktisch gezien gaan we de restitutie uiteraard regelen. Zou je ons hiervoor kunnen voorzien van de betreffende klantnummers, IBAN, tenaamstelling en het openstaande bedrag.
Alvast bedankt en graag tot in het Kooi Stadion!

Met geel-blauwe groet,
SC Cambuur
media@cambuur.nl


Wel menselijk die persoonlijke aanhef  ;) en het openstaande bedrag is dus 20% van het huidige SK bedrag

Super thx, je moet dus actief een mail sturen, want ik heb niets ontvangen
Henk, held, bedankt

Drumfather SCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2024, 13:38:31
Super thx, je moet dus actief een mail sturen, want ik heb niets ontvangen

Vrees dat er weinig zelf vanuit de club gecommuniceerd gaat worden hierover dus ik heb zelf het initiatief maar genomen inderdaad
Best triest mocht dit niet gebeuren #volksclub

Hirsch

#11271
Citaat van: Hasses op juni 12, 2024, 11:41:01
De open rijen zullen gebruikt voor plaatsing van LED-boarding met reclame, hetgeen wat ik gehoord heb.

Deze rijen staan ook niet in het verkoopoverzicht zie ik nu? zou wel echt zonde zijn als grote lichtgevende ledwalls de tribune nu gaan onderbreken  :zucht
Je zal er maar voor zitten.

papier

Citaat van: Hirsch op juni 12, 2024, 13:54:51
Deze rijen staan ook niet in het verkoopoverzicht zie ik nu? zou wel echt zonde zijn als grote lichtgevende ledwalls de tribune nu gaan onderbreken  :zucht
Je zal er maar voor zitten.

Dan is er per ongeluk ergens een stoeltje geplaatst hehe

Specuveter

Op Oost kun je zitten tot rij 29
Ik tel op de foto 28 rijen.
Ik denk dat er nog een rij bijkomt.

ruubmac

Waar komt het scorebord eigenlijk? Komt dat in een van de hoeken? en, is er ruimte voor een 10 aan de thuis spelende kant?  |:)

papier

Citaat van: Specuveter op juni 12, 2024, 15:41:33
Op Oost kun je zitten tot rij 29
Ik tel op de foto 28 rijen.
Ik denk dat er nog een rij bijkomt.

Als je op de stoelenkaart klikt zie je soms dat rij 13/14 missen....dus daar worden dan geen stoeltjes geplaatst.

Viper

Citaat van: ruubmac op juni 12, 2024, 15:50:03
Waar komt het scorebord eigenlijk? Komt dat in een van de hoeken? en, is er ruimte voor een 10 aan de thuis spelende kant?  |:)

Twee scoreborden. Tussen hoek Zuid-Oost en Noord-West.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: papier op juni 12, 2024, 15:51:16
Als je op de stoelenkaart klikt zie je soms dat rij 13/14 missen....dus daar worden dan geen stoeltjes geplaatst.
Waar vind jij die stoelenkaart?

Stiens

Citaat van: ruubmac op juni 12, 2024, 15:50:03
Waar komt het scorebord eigenlijk? Komt dat in een van de hoeken? en, is er ruimte voor een 10 aan de thuis spelende kant?  |:)

2x in de hoeken inderdaad. Het worden LED-schermen waarop de stand (en eventuele andere info) te zien is, dus geen ouderwets scorebord zoals in het huidige stadion.



papier

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 12, 2024, 16:57:32
Waar vind jij die stoelenkaart?

Die kun je nog zien als je een stoel kiest... kan dus niet meer als je al verlengd hebt. (ik verleng 1 kaart niet)