Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Zijn ze bij de administratie makkelijk in wisselen van plek? (indien mogelijk natuurlijk)
Wij zouden misschien toch nog wel een vakje op willen schuiven.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

#11238
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 07, 2024, 22:05:11
Zegt Dokland jou iets?  :P
Dokland niet maar Doklanden wel...das  een cafetaria vlakbij mij om de hoek. Nog geen 500 meter van mn huis.
Bedoel je die? :proost
Is ook nog een complete wijk hier met de naam Doklanden....

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 07, 2024, 21:02:38
Zijn ze bij de administratie makkelijk in wisselen van plek? (indien mogelijk natuurlijk)
Wij zouden misschien toch nog wel een vakje op willen schuiven.

gewoon ff langs gaan wij hebben vandaag nog weer verplaatst met 7 man

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: denistel op juni 07, 2024, 23:41:18
gewoon ff langs gaan wij hebben vandaag nog weer verplaatst met 7 man

:thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 07, 2024, 23:14:06
Dokland niet maar Doklanden wel...das  een cafetaria vlakbij mij om de hoek. Nog geen 500 meter van mn huis.
Bedoel je die? :proost
Is ook nog een complete wijk hier met de naam Doklanden....

Haha ik bedoel niks.
Er zijn bij Hattrick 99 managers die SCC als favoriete club hebben ingevuld. Toen ik door die lijst scrolde, kwam ik FC Delfzijl van manager "Dokland" tegen. Ik denk dat moet jij zijn, maar dat is een andere geelblauwe dus |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 08, 2024, 00:07:50
Haha ik bedoel niks.
Er zijn bij Hattrick 99 managers die SCC als favoriete club hebben ingevuld. Toen ik door die lijst scrolde, kwam ik FC Delfzijl van manager "Dokland" tegen. Ik denk dat moet jij zijn, maar dat is een andere geelblauwe dus |:)
hattrick 99 zegt mij helemaal niks nee, was al blij dacht dat je in delfzijl was geweest..... Wel kijkje waard hoor met Delfsail :y

okkele

Delfzijl is sowieso een mooi plekje.
Veel geweest in m'n vorige beroep.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Destroyer

Citaat van: okkele op juni 08, 2024, 21:45:30
Delfzijl is sowieso een mooi plekje.
Veel geweest in m'n vorige beroep.


Mooi plekje maar de weg er naar toe en terug is vrij prijzig
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op juni 08, 2024, 21:56:21

Mooi plekje maar de weg er naar toe en terug is vrij prijzig

Vroeger in de winter altijd op de schaats van Grunn naar Appingedam en Delfzijl, goeie ouwe tijden
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 08, 2024, 21:22:42
hattrick 99 zegt mij helemaal niks nee, was al blij dacht dat je in delfzijl was geweest..... Wel kijkje waard hoor met Delfsail :y

99 managers bij Hattrick ;) Een online spel.

2 jaar geleden even aan sightseeing gedaan in de Eemshaven, maar voor de rest kom ik daar alleen in de buurt als we boodschapjes halen in Oldenburg  :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 08, 2024, 22:52:53
Vroeger in de winter altijd op de schaats van Grunn naar Appingedam en Delfzijl, goeie ouwe tijden

Vroeger kon je zes weken per jaar op natuurijs schaatsen. Tegenwoordig moet de winterjas aan in juni... We dwalen af...

Ben benieuwd of de stoelen er allen zitten deze week...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

Citaat van: okkele op juni 08, 2024, 21:45:30
Delfzijl is sowieso een mooi plekje.
Veel geweest in m'n vorige beroep.

laatst nog geweest voor mn werk. tegenover de appie paar treden omhoog en lekker uitwaaien op het dijkje  ;)

poelie-lwd

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 08, 2024, 00:07:50
Haha ik bedoel niks.
Er zijn bij Hattrick 99 managers die SCC als favoriete club hebben ingevuld.

Ik ben onlangs weer begonnen. Mijn spelers misten me  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.