Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Nee, gewoon in augustus. Heb mijn vakantie er al op aangepast..

papier

Citaat van: Bernardo op juni 07, 2024, 12:04:24
Blijft toch een apart verhaal, MVV afgelopen seizoen werd hun kunstgrasveld afgekeurd en moesten ze een nieuw veld aanleggen. Ze speelden de eerste wedstrijd uit en de tweede was officieel een thuiswedstrijd, maar die werd verplaatst naar oktober. Daardoor speelden ze pas op 1 september, de 4de speelronde de eerste thuiswedstrijd. Dat zou voor Cambuur toch ook mogelijk moeten zijn dat ze de wedstrijd verplaatsen?

Je moest eens weten hoeveel clubs een nieuw stadion gaan bouwen om de competitie te vervalsen. Hele goede regel van onze sympathiek bond.

beam

Citaat van: Bernardo op juni 07, 2024, 12:04:24
Blijft toch een apart verhaal, MVV afgelopen seizoen werd hun kunstgrasveld afgekeurd en moesten ze een nieuw veld aanleggen. Ze speelden de eerste wedstrijd uit en de tweede was officieel een thuiswedstrijd, maar die werd verplaatst naar oktober. Daardoor speelden ze pas op 1 september, de 4de speelronde de eerste thuiswedstrijd. Dat zou voor Cambuur toch ook mogelijk moeten zijn dat ze de wedstrijd verplaatsen?
Lijkt mij ook. Het is toch ook niet zo dat er dagelijks een nieuw stadion in gebruik genomen wordt.

Galdiano

Gele stoelen worden nu ook geplaatst.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Bernardo op juni 07, 2024, 12:04:24
Blijft toch een apart verhaal, MVV afgelopen seizoen werd hun kunstgrasveld afgekeurd en moesten ze een nieuw veld aanleggen. Ze speelden de eerste wedstrijd uit en de tweede was officieel een thuiswedstrijd, maar die werd verplaatst naar oktober. Daardoor speelden ze pas op 1 september, de 4de speelronde de eerste thuiswedstrijd. Dat zou voor Cambuur toch ook mogelijk moeten zijn dat ze de wedstrijd verplaatsen?
wij zijn wel Cambuur h?. Kijk het verleden na en de knjb is altijd negatief voor ons geweest en dat is geen Calimero gedrag maar zijn feiten

Huizen

Komt er eigenlijk ruimte voor spandoeken op Oost?

Specuveter

Citaat van: Bussum op juni 07, 2024, 14:45:18
Komt er eigenlijk ruimte voor spandoeken op Oost?
Bussum on tour??

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Stiens


Poetser


papier

Of zijn het mindervalide plekken?

Bernardo

Citaat van: papier op juni 07, 2024, 16:17:40
Of zijn het mindervalide plekken?

Nee die zitten op Zuid.

debaas058

Citaat van: Poetser op juni 07, 2024, 15:36:50
Boven de A, B en U mist een rij.. blijft dat zo?

Zijn staanplaatsen
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Stiens


el haj

Fokking gaaf, die laatste foto's!
't Is nog niet eens klaar; moet je voorstellen hoe het er uitziet in op een uitverkochte wedstrijd in (bijv.) de PO's...
Man wat heb ik een zin in komend seizoen.  _O_ |:)