Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Bernardo op juni 06, 2024, 21:38:25
Gaat Cambuur dat ook nog naar buiten toe communiceren? Staat nu pas dat SK houders kunnen switchen naar de middelste oost vakken vanaf moment dat clubkaarthouders kaarten kunnen halen.

dat zou wel handig zijn als ze dat melden maar vanaf de 18e proberen kan ook
of even contact zoek met de club via info@cambuur.nl

ChantiSCC

Citaat van: Noordcambuur op juni 06, 2024, 18:54:39
Hoeveel kaarten zijn er voor de Cambuur supporters en voor de uitsupporters en voor de zakenclub.

Uitvak capaciteit is 756

Bernardo

Citaat van: denistel op juni 06, 2024, 22:45:59
dat zou wel handig zijn als ze dat melden maar vanaf de 18e proberen kan ook
of even contact zoek met de club via info@cambuur.nl

Mail morgen wel even, bedankt!  :thumbsup

Hirsch

#11208
Citaat van: ChantiSCC op juni 06, 2024, 23:02:39
Uitvak capaciteit is 756

2400 business seats!
Blijven er 11.600 plekken over om te vullen met supporters.

fred

Citaat van: Hirsch op juni 06, 2024, 23:23:36
2400 business seats!
Blijven er 11.600 plekken over om te vullen met supporters.

Iets minder. Totaal 14.504 plaatsen  |:)

Bankzitter

Dat gaat vol komen in de eerste wedstrijden. En ik neem aan dat er bescheiden is begroot , dus gaat het stadion al direct voor extra inkomsten zorgen. Op basis van de toeschouwersaantallen afgelopen seizoen (wekelijks uitverkocht in een slecht seizoen) , kan er veel geld binnenkomen als er zo'n 14.000 man komen.

papier

In een normale situatie hadden we afgelopen seizoen natuurlijk niet uitverkocht, en al helemaal niet vol gehouden met de prestaties. We gaan het niet volspelen vanaf het begin maar ik denk wel 12k ongeveer aantikken en bij goede prestaties omhoog. Er zit wel positieve energie in.

Lore

Citaat van: Bankzitter op juni 07, 2024, 07:53:24
Dat gaat vol komen in de eerste wedstrijden. En ik neem aan dat er bescheiden is begroot , dus gaat het stadion al direct voor extra inkomsten zorgen. Op basis van de toeschouwersaantallen afgelopen seizoen (wekelijks uitverkocht in een slecht seizoen) , kan er veel geld binnenkomen als er zo'n 14.000 man komen.

Van der Belt heeft aangegeven dat er is begroot op een bezetting van 65%, dus rond de 10.000. Daarnaast is er begroot op de oude televisiegelden. Er zou dus wel wat ruimte moeten zitten.

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op juni 07, 2024, 07:53:24
Dat gaat vol komen in de eerste wedstrijden. En ik neem aan dat er bescheiden is begroot , dus gaat het stadion al direct voor extra inkomsten zorgen. Op basis van de toeschouwersaantallen afgelopen seizoen (wekelijks uitverkocht in een slecht seizoen) , kan er veel geld binnenkomen als er zo'n 14.000 man komen.

Het is zo zonde dat de eerste wedstrijd waarschijnlijk midden in de zomervakantie wordt gespeeld.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

okkele

9 , 10 en 11 augustus.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Ollie

Hoe zat het nou ook alweer... Proberen ze de eerste 2 wedstrijden uit te spelen? Meer mocht van de knvb volgens mij niet. Dus dat zou dan betekenen in het weekend van 23 augustus de eerste thuiswedstrijd?

Leovardia

Citaat van: Ollie op juni 07, 2024, 10:41:40
Hoe zat het nou ook alweer... Proberen ze de eerste 2 wedstrijden uit te spelen? Meer mocht van de knvb volgens mij niet. Dus dat zou dan betekenen in het weekend van 23 augustus de eerste thuiswedstrijd?

Het tweede speelweekend hebben we thuis. Weekend van 16 /17/18 augustus.
Kan me voorstellen dat de wedstrijd naar de zondag gaat omdat je die eerste wedstrijd niet in het donker wilt spelen, veiligheidstechnisch vanuit de lokale driehoek gezien.
Kent skele juh.

hobbes

Citaat van: Leovardia op juni 07, 2024, 10:44:48
Het tweede speelweekend hebben we thuis. Weekend van 16 /17/18 augustus.
Kan me voorstellen dat de wedstrijd naar de zondag gaat omdat je die eerste wedstrijd niet in het donker wilt spelen, veiligheidstechnisch vanuit de lokale driehoek gezien.

Midden in de bouwvak, zonde.

Galdiano

Van de eerste twee wedstrijden MOET er ??n thuis gespeeld zijn. Daarna mag je twee keer uit.
Cambuur heeft aangegeven speelronde 2 thuis te willen spelen en dan twee uit. Interland break dan pas thuis.

Stiekem hoop ik dat pas half september de eerste thuis wordt gespeeld in het nieuwe stadion.  :X
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Citaat van: Galdiano op juni 07, 2024, 11:32:51
Van de eerste twee wedstrijden MOET er ??n thuis gespeeld zijn. Daarna mag je twee keer uit.
Cambuur heeft aangegeven speelronde 2 thuis te willen spelen en dan twee uit. Interland break dan pas thuis.

Stiekem hoop ik dat pas half september de eerste thuis wordt gespeeld in het nieuwe stadion.  :X

Blijft toch een apart verhaal, MVV afgelopen seizoen werd hun kunstgrasveld afgekeurd en moesten ze een nieuw veld aanleggen. Ze speelden de eerste wedstrijd uit en de tweede was officieel een thuiswedstrijd, maar die werd verplaatst naar oktober. Daardoor speelden ze pas op 1 september, de 4de speelronde de eerste thuiswedstrijd. Dat zou voor Cambuur toch ook mogelijk moeten zijn dat ze de wedstrijd verplaatsen?