Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

upweer

Kijk eens naar de wereld van afgelopen 20 jaar. Wat kunnen wij ons goed aanpassen aan alles!

Ik snap de frustratie's en zelf heb ik ook me bedenkenkingen. Het is eng om de juiste keuze te maken voor een mooie plek
Maar geloof me.... alles went.

oost

Ach het is gewoon jammer hoe het allemaal gegaan is.
Behoorlijk amateuristisch. Een plek in het stadion maak je vaak maar 1x des te zuurder is het dat je dan in sommige gevallen zover van je gewenste plek zit.
Maar goed het is gebeurd en zoiets maak je maar 1x mee. Op naar een gouden toekomst  |:)

oscarsielstra

Toevoeging :  Laat mensen gefaseerd toe op de ticket en telefoon omgeving.
Bijv. maandag VAK 1 en 2, Dinsdag Vak 3 en 4 etc.
Zo kan je iedereen correct helpen (incl. digibeten op kantoor).


Citaat van: Bussum op juni 05, 2024, 19:14:22
Zomaar wat dingen:

- Op de dag van lancering mag de eerste (hoofd)banner op de website www.cambuur.nl niet linken naar een pagina zonder informatie
- Waarom breng je video's met uitleg over aanschaf op de dag van lancering pas uit?
- Zijn de voordelen van de Gouden Seizoenskaart allemaal toegepast in het huidige systeem?
- Communiceer je seizoenkaartprijzen vooraf (je weet dat tegenwoordig alles veel kost en mensen dit misschien willen plannen)
- Zorg dat het betalen in 3 delen werkt, dat is een service die je aanbiedt - waarom geeft dit een foutmelding bij afrekenen en moet je uiteindelijk wel iDeal kiezen?
- Zorg ervoor dat alle leden in je database een postcode en mailadres hebben. Veel gekoppelde accounts waren "informatieloos" waardoor fans met seizoenskaart niet konden zoeken op hun postcode.
- Regel met de nieuwe ticketpartij een mailing/sms bericht zodat alle leden in ieder geval VOORAF de kans hebben om hun oude informatie te kunnen updaten. Je weet dat het oude ticketsysteem https://voetbal-sc-cambuur.iticketsro.com/ hopeloos ouderwets is.
- Wanneer mensen naar info@cambuur.nl mailen: kies een andere autoresponder ipv je krijgt binnen 2 dagen reactie. Dit zorgt voor nog meer ongeduld.
- Kondig het nieuwe ticketportal niet met www.tickets.cambuur.nl aan, maar met de juiste link: https://tickets.cambuur.nl/
- Maak de verdeling West/Oost vooraf duidelijk. Je weet dat heel West niet beschikbaar gaat zijn voor het "gewone" publiek - besteed hier dan ook extra aandacht aan
- Zorg ervoor dat alle gebruikers dezelfde rechten hebben. Veel gebruikers konden niet kiezen uit de middelste vakken, terwijl ze hier wel recht op hebben
- Stel het wachtbandje van het 058 nummer in met een vrolijke Henk de Jong die je inspreekt dat je even geduld moet hebben, ipv een wachttoon of een tuut tuut tuut
- Zorg ervoor dat het ticketportal niet voor lancering al bereikbaar is. Dit had de nieuwe ticketpartij ook kunnen voorkomen.

Kortom: ik denk dat het handiger was om deze campagne een week uit te stellen. En vooraf goed te testen met een klein testteam. Kan mij heel goed voorstellen dat mensen nu andere keuzes maken en dit toch enigszins invloed heeft op de gehele seizoenskaartcampagne!

PS: Ik heb zelf een IT bedrijf dus zit er wat dieper in, Cambuur mag mij bellen voor een volgende lancering!  :devil Misschien sowieso wel goed om af en toe wat supporters mee te laten denken over bepaalde dingen. Veel dingen blijven toch zwaar amateuristisch  :zucht

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zitten er invaliden achter mij, kan ik nog niet staan op de achterste rij  :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

YellowBlue

Citaat van: PePe op juni 05, 2024, 19:21:31
Volksclub we gaan even rekenen: Mijn kaart op Oost gaat van 200 naar 300 euro, dit is een verhoging van 50%
die van mij van 190 naar 200, prima.

YellowBlue

Citaat van: AL op juni 05, 2024, 19:01:17
Net antwoord van Cambuur mbt middelste vakken op Oost.
Alleen als je op West nu in vak 3,4,5,6 of 7 zat, kom je in aanmerking voor de middelste plekken. Ik zat in vak 8.
En wellicht als je nu op Oost in de middelste vakken zat?
Dit soort informatie vooraf had een boel ergernis bespaard.

Het verlengen ging super snel en binnen 1 minuut alles geregeld. Nogmaals het nieuwe ticketsysteem is een enorme verbetering.

Van de website: Waarom kan ik geen plek uitzoeken in de middelste vakken van de Oost-tribune?
Dit is eerst alleen voorbehouden aan supporters die aan het Cambuurplein ook in de middelste vakken zaten en aan seizoenkaarthouders die verplicht moeten verhuizen van West naar Oost (eerst alleen de middelste vakken van West). Hiermee voorkomen we dat deze groep de vaste plek in het midden kwijt gaat raken. Na de verlengdatum is het nog wel mogelijk om hiernaartoe te verplaatsen (ook als je nu in ??n van de buitenste vakken op West zit). Hiervoor dien je wel even langs te komen bij het (oude) Cambuur Stadion.

Grijskijkert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 05, 2024, 21:38:23
Zitten er invaliden achter mij, kan ik nog niet staan op de achterste rij  :_schater :_schater
Als je maar weet te gedragen, ik hou je in de gaten :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

HansKazan

Vandaag maar weer een poging tot verlengen na een hele dag wachten op een antwoord. Laat staan oplossingen.

rvw

Misschien eerst stoppen met verlengen , de problemen nu oplossen voor degenen die al hebben verlengd en dan weer door.

Ollie

Citaat van: Bussum op juni 05, 2024, 19:14:22
Zomaar wat dingen:

- Op de dag van lancering mag de eerste (hoofd)banner op de website www.cambuur.nl niet linken naar een pagina zonder informatie
- Waarom breng je video's met uitleg over aanschaf op de dag van lancering pas uit?
- Zijn de voordelen van de Gouden Seizoenskaart allemaal toegepast in het huidige systeem?
- Communiceer je seizoenkaartprijzen vooraf (je weet dat tegenwoordig alles veel kost en mensen dit misschien willen plannen)
- Zorg dat het betalen in 3 delen werkt, dat is een service die je aanbiedt - waarom geeft dit een foutmelding bij afrekenen en moet je uiteindelijk wel iDeal kiezen?
- Zorg ervoor dat alle leden in je database een postcode en mailadres hebben. Veel gekoppelde accounts waren "informatieloos" waardoor fans met seizoenskaart niet konden zoeken op hun postcode.
- Regel met de nieuwe ticketpartij een mailing/sms bericht zodat alle leden in ieder geval VOORAF de kans hebben om hun oude informatie te kunnen updaten. Je weet dat het oude ticketsysteem https://voetbal-sc-cambuur.iticketsro.com/ hopeloos ouderwets is.
- Wanneer mensen naar info@cambuur.nl mailen: kies een andere autoresponder ipv je krijgt binnen 2 dagen reactie. Dit zorgt voor nog meer ongeduld.
- Kondig het nieuwe ticketportal niet met www.tickets.cambuur.nl aan, maar met de juiste link: https://tickets.cambuur.nl/
- Maak de verdeling West/Oost vooraf duidelijk. Je weet dat heel West niet beschikbaar gaat zijn voor het "gewone" publiek - besteed hier dan ook extra aandacht aan
- Zorg ervoor dat alle gebruikers dezelfde rechten hebben. Veel gebruikers konden niet kiezen uit de middelste vakken, terwijl ze hier wel recht op hebben
- Stel het wachtbandje van het 058 nummer in met een vrolijke Henk de Jong die je inspreekt dat je even geduld moet hebben, ipv een wachttoon of een tuut tuut tuut
- Zorg ervoor dat het ticketportal niet voor lancering al bereikbaar is. Dit had de nieuwe ticketpartij ook kunnen voorkomen.

Kortom: ik denk dat het handiger was om deze campagne een week uit te stellen. En vooraf goed te testen met een klein testteam. Kan mij heel goed voorstellen dat mensen nu andere keuzes maken en dit toch enigszins invloed heeft op de gehele seizoenskaartcampagne!

PS: Ik heb zelf een IT bedrijf dus zit er wat dieper in, Cambuur mag mij bellen voor een volgende lancering!  :devil Misschien sowieso wel goed om af en toe wat supporters mee te laten denken over bepaalde dingen. Veel dingen blijven toch zwaar amateuristisch  :zucht
Dit vind ik een perfect overzicht van de fouten! Op bovenstaande punten had Cambuur het echt veel beter moeten doen.

ChantiSCC

Citaat van: HansKazan op juni 06, 2024, 07:22:06
Vandaag maar weer een poging tot verlengen na een hele dag wachten op een antwoord. Laat staan oplossingen.

Je bent een goochelaar maat. Jou moet het lukken!

papier

Citaat van: oscarsielstra op juni 05, 2024, 21:37:47
Toevoeging :  Laat mensen gefaseerd toe op de ticket en telefoon omgeving.
Bijv. maandag VAK 1 en 2, Dinsdag Vak 3 en 4 etc.
Zo kan je iedereen correct helpen (incl. digibeten op kantoor).

Dat zou ik dus niet doen want daarmee geef je voorrang aan mensen op basis van het vak waar ze in zitten. Het minst oneerlijk is wel zoals het (althans, dat was het idee geloof ik) is gegaan. West + Oost plekken kiezen op de nieuwe tribune.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op juni 06, 2024, 09:13:18
Dat zou ik dus niet doen want daarmee geef je voorrang aan mensen op basis van het vak waar ze in zitten. Het minst oneerlijk is wel zoals het (althans, dat was het idee geloof ik) is gegaan. West + Oost plekken kiezen op de nieuwe tribune.

Volgens mij heeft ie het over de registratie niet over het kaarten kopen
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: rvw op juni 06, 2024, 08:14:46
Misschien eerst stoppen met verlengen , de problemen nu oplossen voor degenen die al hebben verlengd en dan weer door.
tuurlijk niet je gewoon doorgaan stadion moet vol.