Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Volksclub we gaan even rekenen: Mijn kaart op Oost gaat van 200 naar 300 euro, dit is een verhoging van 50%

Grijskijkert

Citaat van: PePe op juni 05, 2024, 19:21:31
Volksclub we gaan even rekenen: Mijn kaart op Oost gaat van 200 naar 300 euro, dit is een verhoging van 50%
Komt dit misschien doordat je geen 65+ korting krijgt...
IN HENK WE TRUST!!!

Leovardia

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 16:10:43
Vooral vaak door eigen onkunde...

Er waren extreem
Veul m?nsen van wie het relatienummer niet werkte en/of het koppelen van vrienden. Allemaal systeemfouten weliswaar, maar neemt diet de frustratie van deze hondstrouwe supporters weg. Hoorde en las meerdere verhalen die ik in emotioneel opzicht voor die peronen heel erg vind. Tis meer dan alleen voetbal he.
Kent skele juh.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hoe zit het met die gouden kaart korting? ik zou een code moeten hebben gekregen, maar kan niets vinden.

Met geluk met de buren weer naast elkaar op de achterste rij, kan ik in ieder geval weer staan. maar wel veel te hectisch dan nodig is
Henk, held, bedankt

Bernardo

Gelukkig wisselen we maar een keer van stadion. :_schater

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 05, 2024, 20:02:26
Hoe zit het met die gouden kaart korting? ik zou een code moeten hebben gekregen, maar kan niets vinden.

Met geluk met de buren weer naast elkaar op de achterste rij, kan ik in ieder geval weer staan. maar wel veel te hectisch dan nodig is

Ik had de gouden kaart korting wel op de mail, vrienden dam weer niet ...

Delfzijl/Cambuur

Dat de prijs flink stijgt kon je wel op je klompen nagaan... Voor de rest erger ik me mateloos aan iedereen hier die de problemen van een ander met betrekking tot aanschaf kaarten nieuwe stadion zit af te zagen. Help elkaar liever met info. Dit verdiende geen schoonheid prijs SC Cambuur.
Ik ben tevreden met de plek die ik heb bemachtigd, alleen weet ik niet of de ingang van de tribune naast me ook mn zicht belemmerd op 1 doel.
Verder had ik goud maar dus ook de korting gemist maar dat komt nog wel weer goed vast.
Heb in mn haast en zenuwen geen hardcard (pasje) besteld, leende de kaart weleens uit als ik niet kon. Of is dat ook met je telefoonversie mogelijk?
Ik hoop dat alles na de eerste schrik meevalt voor allemaal en toch een goede plek krijgt.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 05, 2024, 20:02:26
Hoe zit het met die gouden kaart korting? ik zou een code moeten hebben gekregen, maar kan niets vinden.

Met geluk met de buren weer naast elkaar op de achterste rij, kan ik in ieder geval weer staan. maar wel veel te hectisch dan nodig is

Zit in je gewone mail box Kuz misschien in de spam? waar je normaal de post van Cambuur ook in krijgt. Was bij mij om 1 minuut over 13.00 in de mailbox maar toen was ik al strontzenuwachtig ergens op een stoeltje aan het klikken die niet meer beschikbaar werd en toen weer een ander stoeltje.... pffffff

Grijskijkert

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 05, 2024, 20:06:09
Dat de prijs flink stijgt kon je wel op je klompen nagaan... Voor de rest erger ik me mateloos aan iedereen hier die de problemen van een ander met betrekking tot aanschaf kaarten nieuwe stadion zit af te zagen. Help elkaar liever met info. Dit verdiende geen schoonheid prijs SC Cambuur.
Ik ben tevreden met de plek die ik heb bemachtigd, alleen weet ik niet of de ingang van de tribune naast me ook mn zicht belemmerd op 1 doel.
Verder had ik goud maar dus ook de korting gemist maar dat komt nog wel weer goed vast.
Heb in mn haast en zenuwen geen hardcard (pasje) besteld, leende de kaart weleens uit als ik niet kon. Of is dat ook met je telefoonversie mogelijk?
Ik hoop dat alles na de eerste schrik meevalt voor allemaal en toch een goede plek krijgt.
Ik irriteer me aan de mensen die lopen te klagen/zeuren en geen geduld hebben terwijl ze nog geen contact hebben gehad/kunnen krijgen met Cambuur en denken dat er geen oplossing is of komt.
IN HENK WE TRUST!!!

okkele

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 05, 2024, 20:02:26
Hoe zit het met die gouden kaart korting? ik zou een code moeten hebben gekregen, maar kan niets vinden.

Met geluk met de buren weer naast elkaar op de achterste rij, kan ik in ieder geval weer staan. maar wel veel te hectisch dan nodig is
ik kreeg vandaag een mail met de code zo rond 13:00.
ook maar direct wat stoelen geregeld, het blauw/gele bloed wint het weer van de selectie-blamages van de afgelopen jaren.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

debaas058

Citaat van: PePe op juni 05, 2024, 19:21:31
Volksclub we gaan even rekenen: Mijn kaart op Oost gaat van 200 naar 300 euro, dit is een verhoging van 50%

Dat vind ik knap, aangezien dit de prijzen van vorig seizoen waren..
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 05, 2024, 20:10:43
Zit in je gewone mail box Kuz misschien in de spam? waar je normaal de post van Cambuur ook in krijgt. Was bij mij om 1 minuut over 13.00 in de mailbox maar toen was ik al strontzenuwachtig ergens op een stoeltje aan het klikken die niet meer beschikbaar werd en toen weer een ander stoeltje.... pffffff

Same here. Kaart is al geregeld, maar zonder de korting.

Bij moeders lukt het helaas niet. De kaartcode klopt niet met de postcode, is de melding (terwijl beiden zeker kloppen).
Morgen bellen... Hopelijk is het plaatsje voor mij nog vrij  :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 05, 2024, 20:10:43
Zit in je gewone mail box Kuz misschien in de spam?
helaas niets
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 05, 2024, 20:34:20
helaas niets
Gewoon dikste drukte ff over laten gaan Kuz en dan mailtje naar Cambuur. Krijg je de korting alsnog. (gelezen op de Cambuursite)

geplakt.... Ik heb een Gouden Seizoenkaart, maar geen kortingscode ontvangen. Hoe kan dit alsnog regelen?
Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Wellicht hebben we een oud e-mailadres of heb je je ooit afgemeld voor onze mails. Als je een mail stuurt naar info@cambuur.nl met je klantnummer en postcode dan gaan we dit alsnog regelen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 05, 2024, 20:34:20
helaas niets

We gaan verhuizen! Verhuis jij mee?

Is de titel van de mail en dan onderaan.
Ik had het namelijk ook niet in die mail verwacht  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021