Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: poelie-lwd op juni 05, 2024, 16:59:11
Vitesse heeft dat ook volgens mij. Heb ooit via een zakenrelatie daar gezeten tussen het plebs. Kon niet 1 fatsoenlijke supporter ontwaren.

Vaak zie je die tribunes natuurlijk ook niet op tv. Ach ja, voor iedereen gaat het wennen worden. Heb wel steeds meer het gevoel dat we "gewoon" de 1e pot in het nieuwe stadion gaan spelen  |:)

Grijskijkert

Citaat van: Bussum op juni 05, 2024, 17:01:12
Vaak zie je die tribunes natuurlijk ook niet op tv. Ach ja, voor iedereen gaat het wennen worden. Heb wel steeds meer het gevoel dat we "gewoon" de 1e pot in het nieuwe stadion gaan spelen  |:)
Er is geen weg terug meer toch?
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Dit hele gedoe was niet gebeurd als de club vroegtijdig een overzicht van het stadion had verstrekt met stoelnummer, inclusief de prijzen en hoe je voor je zelf of groep kunt verlengen. Ard de Graaf kan mooi lullen, maar heeft niet een organisatie kunnen cre?ren die tijdig en duidelijk communiceert met zijn aanhang, jammer.

sunderland

Citaat van: Destroyer op juni 05, 2024, 16:58:22
OM JE KAPOT TE SCHAMEN. mensen met meer dan 10.jaar een sk beetje tweederangs laten zitten. Cambuurplein vol en wordt niet geholpen  ;(
dat? heel erg triest. Heb je 40 jaar een seizoenskaart in de midden op oost en dan kan dat niet omdat er een jup moet zitten  :(

Specuveter

Citaat van: Bernardo op juni 05, 2024, 16:38:43
Ik zat op Oost en kan geen kaart bestellen voor de middelste vakken, klopt dat?
Nee dat klopt niet volgens mij.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 05, 2024, 17:24:32
dat? heel erg triest. Heb je 40 jaar een seizoenskaart in de midden op oost en dan kan dat niet omdat er een jup moet zitten :(
Hoezo een jup heb jij in zicht wie waar komt te zitten en wat voor mensen het zijn?
IN HENK WE TRUST!!!

Hirsch

Tussenstand - 2509 kaarten al verkocht!

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op juni 05, 2024, 17:08:33
Dit hele gedoe was niet gebeurd als de club vroegtijdig een overzicht van het stadion had verstrekt met stoelnummer, inclusief de prijzen en hoe je voor je zelf of groep kunt verlengen. Ard de Graaf kan mooi lullen, maar heeft niet een organisatie kunnen cre?ren die tijdig en duidelijk communiceert met zijn aanhang, jammer.
Zo makkelijk weer, denigrerend doen over hard werkende mensen binnen de club, jammer weer... Ben benieuwd waar u straks als dit voorbij is negatief(uw on onderbouwde twijfels bij hebt) over bent..
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Hirsch op juni 05, 2024, 17:37:26
Tussenstand - 2509 kaarten al verkocht!
valt mij tegen?.met al die drukte

hobbes

Citaat van: Vlampiep op juni 05, 2024, 17:08:33
Dit hele gedoe was niet gebeurd als de club vroegtijdig een overzicht van het stadion had verstrekt met stoelnummer, inclusief de prijzen en hoe je voor je zelf of groep kunt verlengen. Ard de Graaf kan mooi lullen, maar heeft niet een organisatie kunnen cre?ren die tijdig en duidelijk communiceert met zijn aanhang, jammer.

Klopt, weet je dit een week van te voren kan je alles regelen. Nu voel je tijdsdruk. Net zoals de mail met de kortingscode, die had je gisteren moeten hebben.

Bankzitter

Het is de eerste wedstrijd straks "gewoon"uitverkocht met 15.000 man. En voor de rest va het seizoen zullen we ook recordaantallen toeschouwers krijgen. Ondanks het geklaag (wat niet altijd onrecht is) gaan de kaarten er heus wel uit.


HansKazan

Wat een amateurs. Kan hem niet eens verlengen omdat er staat dat ik nog geen seizoenkaart heb gehad. 23 jaar inmiddels maar dat geheel ter zijde.

papier

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 17:39:23
Zo makkelijk weer, denigrerend doen over hard werkende mensen binnen de club, jammer weer... Ben benieuwd waar u straks als dit voorbij is negatief(uw on onderbouwde twijfels bij hebt) over bent..

Op dit onderdeel heeft men niet echt hard gewerkt hoor. Kennelijk zit alle tijd en energie in de bouw van het stadion zelf, nieuwe spelers en filmpjes. Los van dat het kut is gecommuniceerd en kut is geregeld is men doof geweest voor de vraag, hoe lang wordt er al niet geroepen om wat meer duidelijkheid? Ongekend dit.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op juni 05, 2024, 17:46:57
valt mij tegen?.met al die drukte

800 per uur gaat best snel toch

Viper

Citaat van: Hirsch op juni 05, 2024, 17:37:26
Tussenstand - 2509 kaarten al verkocht!

Dit is geen nog geen 17% van de totale capaciteit, Noord misschien net vol. Vanavond zullen er ook aardig wat mensen verlengen.